اقتصاد ۲۴- اولین نشست سراسری ائمه جماعات و مشاوران فرهنگی شرکتهای تابعه هلدینگ تاپیکو با حضور علی سیفیان، عضو موظف و نماینده هیات مدیره، سید محمد عظیمی، سرپرست مدیریت روابط عمومی و توسعه برند و حجت الاسلام مشکوری، رئیس ستاد اقامه نماز شرکت سرمایهگذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و نمایندگان شرکتهای تابعه روز سه شنبه، ۸ آبان ۱۴۰۳ به صورت حضوری و مجازی در محل این شرکت برگزار شد.
علی سیفیان در این نشست با تقدیر از برگزاری چنین نشستهایی و لزوم پرداختن به موضوعات فرهنگی، خواستار توجه ویژه و خاص مدیران عامل شرکتهای تابعه هلدینگ تاپیکو و کارکنان آنها به مباحث فرهنگی و مذهبی به خصوص ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و احکام و امور فرهنگی در این شرکتها شد.
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده، اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق فرهنگی و مشارکت دادن خانواده محترم کارکنان به خصوص فرزندان باید در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه سید محمد عظیمی با اشاره به جنگ بین روایت دروغ و حقیقت و حضور موثر روابط عمومیها در این عرصه و همکاری مشترک با ستادهای اقامه نماز و شوراهای فرهنگی، گفت: مسئله مهم امروز توجه ویژه به جهاد تبیین و پاسخگویی و بیان شبهات و ترویج و توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در کلیه شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو است.
همچنین حجت الاسلام مشکوری با تاکید بر توجه ویژه به دستورالعملهای ابلاغی از سوی شستا و سازمانهای بالادستی، درباره رویکرد ستاد اقامه نماز تصریح کرد: اهمیت توجه به جایگاه مروجین و ارتباط مستمر و صمیمانه با کارکنان، تدوین برنامه و دستورالعملهای یکپارچه و کارگشا و همچنین برگزاری منظم این نوع نشستها در شرکتهای تابعه از جمله اولویتهای این ستاد است.
در این نشست، فعالیتهای فرهنگی شرکتهای تابعه در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ مورد بررسی و رصد دقیق قرار گرفت و ائمه جماعات و مشاوران فرهنگی به بیان دغدغهها و پیشنهادات خود پرداختند.
گفتنی است، در پایان این نشست که برای اولین بار در هلدینگ تاپیکو برگزار شد، حاضران با حضور در محل نمازخانه جدید هلدینگ در مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت روزانه یک صفحه قرآن که به درگذشتگان همکاران هدیه میشود، شرکت کردند.