تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۸ آذر ۱۴۰۳

درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه

مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.

درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه

اقتصاد ۲۴- به همت مدیریت عمر و تامین آتیه مقاله تهیه شده با عنوان “تاثیر بازاریابی تجربی وکیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان درشرکت بیمه پاسارگاد” در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پس از طی مراحل داوری علمی به عنوان مقاله پوستر پذیرش ودر کتاب چکیده مقالات و مجموعه مقالات به چاپ رسید. همچنین ایده همکار این مدیریت نیز با عنوان”بیمه نامه مراقبت” به عنوان ایده برتر موفق به دریافت لوح وتندیس همایش شده است.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار