تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۱ آذر ۱۴۰۳

درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد

مقاله «تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه‌های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه» به قلم همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارکاد در سی ویکمین همایش بیمه و توسعه پذیرفته و موفق به دریافت گواهی نامه پذیرش مقاله شد.

درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد

اقتصاد ۲۴- مقاله «تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه‌های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه» با تلاش راضیه بنی هاشمی و محمد حسین قاسمی در سی یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ارایه و موفق به پذیرش و چاپ به صورت پوستر شد.

چکیده مقاله

استقرار هوش مصنوعی (AI) در چند سال گذشته در چندین زمینه شتاب گرفته است و تمرکز زیادی بر روی پتانسیل آن گذاشته شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر هوش مصنوعی و صنعت نسل ۴ بر مشخصه‌های رفتار مشتری در صنعت بیمه است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی است، روش گردآوری داده‌ها به صورت کتابخانه‌ای و میدانی با ابزار پرسشنامه استاندارد می‌باشد، جامعه آماری مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد می‌باشند، حجم نمونه براساس فرمول کوکران ۳۸۴ نفر تعیین گردید، نتایج حاصل از معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس نشان داد که جنبه اقتصادی، فردی، اجتماعی، روانی بر تمایل خرید، پذیرش، نیاز برای شناخت تأثیر مثبت دارد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار