تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۲۲ دی ۱۴۰۳
مدیر برند و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس:

نمایشگاه ایران پتروکم با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریزی شده است

مدیر برند و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران پتروکم با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریزی شده است، از حضور ۸۱ شرکت دانش‌بنیان و فناور در نمایشگاه پتروکم خبر داد.

 پتروکم با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریزی شده است

اقتصاد۲۴- حامد شمس، مدیر برند و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در آیین گشایش دومین دوره نمایشگاه ایران پتروکم گفت: این رویداد با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریزی شده است. نمایشگاه ایران پتروکم فرصتی برای شناخت توانایی‌های داخل برای یاری به صنعت پتروشیمی است. پتروکم فرصت تبادل ایده و محصول را فراهم کرده است.

حامد شمس افرود: در حالی همه در کشور برای کاهش ناترازی و کاهش شکاف عرضه و تقاضا در تلاش هستند این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد روح تحول در صنعت پتروشیمی ایران است. تاسیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه ایران پتروکم برای پیگیری تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌ها ضروری است.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه ایران پتروکم فرصتی برای رشد صنعت پتروشیمی است


مدیر برندینگ هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: تعداد ۸۱ شرکت دانش‌بنیان و فناور در نمایشگاه پتروکم شرکت کرده‌اند که مایه امیدواری است. از فردا شاهد برگزاری ۲۴ پنل تخصصی و حضور مدیران صنعت پتروشیمی و اساتید دانشگاه در آن خواهیم بود. جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ نیز در روز آخر نمایشگاه برگزار می‌شود.

شمس در پایان اظهار داشت: قول می‌دهم که در دوره مدیریت آقای شریعتمداری در هلدینگ خلیج فارس، شاهد رشد چشمگیر تولید داخل در صنعت پتروشیمی خواهیم بود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار