تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۳

تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اعلام تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی، گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود میان دو سازمان به منظور تعریف فعالیت‌های مشترک به نفع مشتریان و ذی‌نفعان استفاده شود.

تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی

اقتصاد ۲۴- دکتر هادی عبداللهی پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمه‌ای باید در راستای خدمت‌رسانی به آنها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانک دی و بیمه دی، می‌تواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمت‌رسانی مشترک، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد‌ها را نیز به همراه داشته باشد.

وی همچنین خواستار طراحی مدل‌های جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.

دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال ساده‌سازی فرایند‌ها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصت‌های موجود در بازار، می‌تواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.

عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمه‌نامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل داده‌ها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکت‌های بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار