تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۳

ارتقای تجربه مشتری از فروش تا پرداخت خسارت به بالاترین سطح

محمد باباکردی، مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه نوین، درباره تجربه مشتری از فرآیند فروش تا پرداخت خسارت پرداخت و ظرفیت‌های جدید این شرکت با اشاره به محصول «اتوپلاس» و خدمات ویژه‌ای که به بیمه‌گذاران بیمه بدنه و شامل کارت اشتراک امداد خودرو رایگان ارائه می‌دهد، از تأثیر مثبت این خدمات بر رضایت مشتریان گفت.

ارتقای تجربه مشتری از فروش تا پرداخت خسارت به بالاترین سطح

اقتصاد ۲۴- محمد باباکردی، مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه نوین، درباره تجربه مشتری از فرآیند فروش تا پرداخت خسارت پرداخت و ظرفیت‌های جدید این شرکت با اشاره به محصول «اتوپلاس» و خدمات ویژه‌ای که به بیمه‌گذاران بیمه بدنه و شامل کارت اشتراک امداد خودرو رایگان ارائه می‌دهد، از تأثیر مثبت این خدمات بر رضایت مشتریان گفت.

باباکردی همچنین به اپلیکیشن بازدید اولیه اشاره کرد که فرآیند صدور بیمه‌نامه بدنه را تسریع می‌کند و افزود که پرداخت خسارت آنلاین تا پایان بهار سال ۱۴۰۴ راه اندازی خواهد شد.

وی تأکید کرد که هدف بیمه نوین ارائه خدمات فراتر از انتظار مشتریان است تا تجربه‌ای مثبت و ماندگار از خدمات بیمه‌ای ایجاد کند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار