تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۴

گسترش شبکه فروش با تکیه بر توانمندسازی و ایجاد وفاداری در بیمه معلم

بیمه معلم در سال ۱۴۰۳ با افزایش جذب نماینده جنرال و کاهش چشمگیر ابطال کد نمایندگی، گام‌های بلندی در راستای توانمندسازی شبکه فروش، افزایش رضایت مشتریان و بهینه‌سازی فرآیند‌های داخلی برداشت.

گسترش شبکه فروش با تکیه بر توانمندسازی و ایجاد وفاداری در بیمه معلم

اقتصاد ۲۴- این شرکت با تمرکز بر تقویت شبکه فروش و توانمندسازی نمایندگان، در سال ۱۴۰۳ با اعطای ۱۳۶ کد نمایندگی جنرال، رشدی ۸۱ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۲ (با جذب ۷۵ نماینده) ثبت کرد.

همچنین، اعطای کد همکاری به ۱۲۷ کارگزار مورد تأیید بیمه مرکزی در سال ۱۴۰۳، بیانگر گسترش همکاری‌های حرفه‌ای این شرکت با فعالان صنعت بیمه بوده است.

یکی دیگر از دستاورد‌های برجسته بیمه معلم، کاهش چشمگیر ابطال نمایندگی‌ها بوده است. در حالی که در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۰ نمایندگی ابطال شده بود، این رقم در سال ۱۴۰۳ به عدد ۳۵ نفر کاهش یافته است، این موفقیت نتیجه ارتباط مؤثر بیمه معلم با شبکه فروش و نظارت دقیق بر عملکرد نمایندگان برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی و خروج از شرکت بوده است.

این بیمه‌گر همچنین با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه فنی، فروش و بازاریابی بیمه‌های عمر، به ارتقای دانش و مهارت نمایندگان کمک شایانی کرده است. این اقدامات علاوه بر افزایش رضایت شبکه فروش، نقش کلیدی در دستیابی به اهداف بلندمدت شرکت ایفا کرده است

مدیران بیمه معلم، تحول شبکه فروش را گامی اساسی برای افزایش سهم بازار و تحقق چشم انداز‌های شرکت می‌دانند. ضمن آنکه تمرکز بر توانمندسازی نمایندگان و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، از اولویت‌های اصلی این شرکت در سال‌های آینده خواهد بود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار