پروسه قیمت گرفتن از کلینیکهای زیبایی نسبت به قبل کمی تغییر کرده است. به طور مثال برای استعلام بهای کاشت مو در بسیاری از کلینیکها، باید در سایت یا صفحه اینستاگرام کلینیک مورد نظر یک شماره تماس قرار دهید تا برای مشاوره رایگان و اعلام قیمت با شما تماس گرفته شود. ارتباط کلامی، اطمینان خاطر نسبت به پروسه جراحی، تخفیف در هزینهها و خدمات پس از جراحی احتمالا تاثیر به مراتب بیشتری از یک پیام در صفحات مجازی دارد. کارشناس با هنر جذب مشتری، تقریبا شما را مجاب میکند که با این قیمت و کیفیت در هیچ کلینیکی نمیتوانید کاشت مو انجام دهید.