تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۴

ثبت اطلاعات محل سکونت در سامانه املاک و اسکان، شرط دریافت خدمات بانکی

بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از این پس ارائه خدمات بانکی تنها در صورت ثبت اطلاعات نشانی محل سکونت مشتریان (کد ملی و کد پستی) در سامانه ملی املاک و اسکان کشور امکان‌پذیر خواهد بود.

ثبت اطلاعات محل سکونت در سامانه املاک و اسکان، شرط دریافت خدمات بانکی

اقتصاد ۲۴- در راستای اجرای تکالیف قانونی مقرر، ارائه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، اعطای انواع تسهیلات و تعهدات، ارائه ابزار‌های پرداخت و پذیرش منوط به ثبت و تطابق کد پستی اعلام‌شده توسط مشتری با اطلاعات درج‌شده در سامانه ملی املاک و اسکان کشور است.

بر این اساس، از تمامی مشتریان محترم درخواست می‌شود پیش از مراجعه به شعب بانک، نسبت به ثبت نشانی محل سکونت خود در سامانه املاک و اسکان به نشانی https://amlak.mrud.ir اقدام کرده و از تطابق آن با اطلاعات ارائه‌شده به بانک اطمینان حاصل نمایند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار