تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۴

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیاز مشتریان و استمرار خدمات

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه دیگر مدیران ارشد بانک در بازدید از اداره کل خزانه بر ضرورت توجه به نیاز‌های مشتریان تاکید کرد.

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیاز مشتریان و استمرار خدمات

اقتصاد ۲۴- نجارزاده ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل خزانه و عرض خداقوت، از تلاش همه همکاران به دلیل عملکرد مثبت و ارائه خدمات پشتیبانی، قدردانی کرد.

نجارزاده در این بازدید‌ها ضمن بررسی آخرین وضعیت نقدینگی و موجودی ها، تدابیرلازم جهت بهبود انجام امور و افزایش توان و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان و همکاران را مطرح کرد.

وی ضمن گفت‌و‌گو با کارکنان این واحد‌ها تصریح کرد: در روز‌های حملات و تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی به کشور قطعاً بدون همت همکاران سخت کوش، خدمات گسترده بانک ملی ایران به خوبی ارائه نمی‌شد.

مدیرعامل در ادامه بر ضرورت توجه به نیاز‌های مشتریان بانک و پشتیبانی از نحوه مناسب ارائه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کرد و گفت: باید در ارائه هر چه دقیق‌تر و کامل‌تر خدمات به مشتریان تلاش مضاعف کنیم.

در پایان این بازدید محمد عقبائی عضو هیات عامل و معاون مالی بانک، ضمن تشریح فعالیت بخش‌های مختلف این اداره کل، گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده طی روز‌های اخیر ارائه کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار