تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۴

“دی‌دار” از مرز یک میلیون عضو گذشت / گام بلند بیمه دی در ارتقای تجربه مشتری

اپلیکیشن «دی‌دار»، پلتفرم دیجیتال شرکت بیمه دی، با عبور از مرز یک میلیون عضو، به یکی از گسترده‌ترین ابزار‌های ارتباط با مشتری در صنعت بیمه کشور تبدیل شد.

“دی‌دار” از مرز یک میلیون عضو گذشت / گام بلند بیمه دی در ارتقای تجربه مشتری

اقتصاد ۲۴- مدیرعامل بیمه دی با اشاره به رشد چشمگیر ابزار‌های دیجیتال در فرآیند‌های خدمت‌رسانی، از عبور اپلیکیشن «دی‌دار» از مرز یک میلیون عضو فعال خبر داد و این موفقیت را گامی مهم در جهت ارتقای تجربه مشتری دانست.

هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، گفت: توسعه دیجیتال یکی از محور‌های اصلی راهبردی ماست. امروز اپلیکیشن دی‌دار با بیش از یک میلیون عضو، نقش محوری در ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات الکترونیکی ایفا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه دی افزود: باشگاه مشتریان با هدف ایجاد تعامل مؤثر، تقویت وفاداری و افزایش رضایت مشتریان راه‌اندازی شده و ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای بهبود تجربه کاربران فراهم کرده است.

عبداللهی همچنین با تأکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش وفاداری مشتری، بیان کرد: هر چقدر بتوانیم در ارائه خدمات پس از فروش موفق‌تر عمل کنیم، امکان تبدیل مشتریان به سرمایه‌های ماندگار شرکت بیشتر خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعه ابزار‌های دیجیتال و خدمات نوآورانه، بیمه دی بتواند تجربه‌ای متمایز و مطلوب برای مخاطبان خود رقم بزند.

از قابلیت‌های اپلیکیشن «دی‌دار» می‌توان به مواردی از جمله؛ «سفارش‌گیری آنلاین بیمه‌نامه»، «امکان تمدید آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث»، «استعلام نمره منفی گواهینامه»، «استعلام کدپستی در سامانه املاک و اسکان»، «استعلام قبوض خدماتی»، «امکان ثبت درخواست ارزیابی مجدد و ابطال پرونده درمانی» و ... اشاره کرد.

گفتنی است شرکت بیمه دی در بهار امسال با بالاترین میزان فروش و سهم ۲۷ درصدی از بازار، شرکت اول بیمه‌ای کشور به شمار می‌آید و بالاتر از سایر شرکت‌ها قرار دارد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار