تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۴

تأکید مدیرعامل بیمه البرز بر نوآوری در بازاریابی و عبور از رویکرد‌های سنتی فروش

تأکید مدیرعامل بیمه البرز بر نوآوری در بازاریابی و عبور از رویکرد‌های سنتی فروش

اقتصاد ۲۴- موسی رضایی با اشاره به برخی رفتار‌های غیرحرفه‌ای و نرخ شکنی‌های موجود در بازار بیمه، این رویکرد‌ها را تهدیدی جدی برای پایداری و سلامت صنعت بیمه دانست و خاطرنشان کرد: «جذب پرتفوی به هر قیمتی، صدمات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. بیمه البرز با پایبندی به نرخ‌های فنی و استاندارد، در تلاش است تا اعتبار، اعتماد و برند خود را نزد مردم حفظ کند.»

مدیرعامل بیمه البرز با تأکید بر اینکه رویکرد‌های سنتی دیگر پاسخگوی نیاز‌های بازار امروز نیست، گفت: «شبکه فروش بیمه البرز در سال جاری موفق به ثبت رشد ۶۰ درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است. با این حال، ظرفیت‌های بالاتری در استان‌ها و شعب وجود دارد که با تغییر نگرش در بازاریابی و بهره گیری از روش‌های نوین، می‌توان به رشد چشمگیرتری دست یافت.»

موسی رضایی ارائه خدمات مطلوب و حفظ خوشنامی شرکت را دو عامل کلیدی در افزایش پرتفوی دانست و افزود: «ایجاد نگاه متفاوت در فروش و بهره گیری از ابزار‌های نوین بازاریابی، مسیر توسعه پایدار بیمه البرز را هموار خواهد کرد.»

در این دیدار، مدیرعامل بیمه البرز همچنین پای صحبت‌های کارکنان و نمایندگان شبکه فروش نشست و ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، بر اهتمام جدی برای رفع آنها تأکید کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار