تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۴ مهر ۱۴۰۴

تأکید بر نقش آموزش نمایندگان در توسعه و ارتقاء شبکه فروش بیمه سرمد

محسن بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و شبکه فروش به همراه فرشباف مدیر شعب و شبکه فروش شرکت، در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، با نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

تأکید بر نقش آموزش نمایندگان در توسعه و ارتقاء شبکه فروش بیمه سرمد

اقتصاد ۲۴- ⬅️ بزرگ‌زاده در این نشست صمیمی ضمن بررسی عملکرد نمایندگان و شبکه فروش استان در شش ماهه ابتدای سال جاری گفت: نمایندگان، بازوی اصلی شرکت در ارتباط با مردم هستند و نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف بازاریابی دارند. موفقیت بیمه سرمد در گرو پویایی، دانش حرفه‌ای و ارتباط مؤثر نمایندگان با مشتریان و بیمه شدگان است.

⬅️ معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت با اشاره به لزوم ارتقای سطح خدمات و توسعه سهم بازار افزود: برنامه‌های بازاریابی شرکت با محوریت آموزش، توانمندسازی شبکه فروش و ارائه محصولات نوآورانه با هدف ایجاد انگیزه، حمایت و فراهم کردن بستر رشد برای نمایندگان در حال اجراست که امیدداریم با تلاش و پشتکار نمایندگان محترم شرکت این برنامه‌ها به نتایج مطلوب و اثربخشی دست یابد.

⬅️ در پایان نشست، نمایندگان حاضر به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و تجربیات کاری خود پرداختند و درباره راهکار‌های بهبود تعاملات با شعبه و توسعه فروش به بحث و تبادل نظر نشستند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار