تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۴

برگزاری جلسه ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در شرکت صنایع لاستیکی سهند

جلسه کمیته ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با حضور حسین صداقت، سرپرست شرکت سهند و واحد‌های حراست، دانش‌بنیان و نوآوری، فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتریان برگزار شد.

برگزاری جلسه ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در شرکت صنایع لاستیکی سهند

اقتصاد ۲۴- در این جلسه، واحد مدیریت ارتباط با مشتریان به بیان دغدغه‌ها، چالش‌ها و نیاز‌های موجود در مسیر بهبود تعامل با مشتریان پرداخت. سایر واحد‌ها نیز با ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود، بر اهمیت همکاری میان بخش‌های مختلف شرکت برای ارتقای تجربه مشتری و تقویت جایگاه برند سهند در بازار تأکید کردند.

حسین صداقت، سرپرست شرکت صنایع لاستیکی سهند، در این نشست اظهار داشت: «مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی مؤثر به نیاز‌های بازار از ارکان اصلی توسعه سهند است و تحقق این هدف، نیازمند تعامل سازنده میان تمامی واحدهاست.»

در ادامه وی افزود: «همواره مشتری مداری در ۶۵ سال سابقه کاری سهند به عنوان یکی از ارکان مهم این شرکت در کنار کیفیت برتر مورد توجه قرار گرفته است. امروز نیز با بهره گیری از تجربه‌های گذشته و نگاه نوآورانه، به دنبال تقویت ارتباط با مشتریان و ارتقای رضایت آنها هستیم.»

این جلسه با جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده و تصمیم‌گیری درباره اجرای مصوبات و پیگیری مستمر روند بهبود ارتباط با مشتریان به پایان رسید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار