تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۴

حضور زمزم ایران درسومین رویداد اهدای نشان فایو

شرکت زمزم ایران، به عنوان یکی از حامیان کلیدی و بازیگران اصلی صنعت نوشیدنی کشور، حضوری چشمگیر و نوآورانه در سومین رویداد اهدای نشان فایو (F.A.U) داشت.

حضور زمزم ایران درسومین رویداد اهدای نشان فایواقتصاد ۲۴- این رویداد که محلی برای گردهمایی نخبگان، مدیران و صاحبان موفق‌ترین رستوران‌ها و کافه‌های کشور است، از ۲۱مهرماه آغاز به‌کار کرده و تا ۲۳مهرماه ادامه خواهد داشت.

حضور زمزم ایران در این همایش، با هدف تبادل نظر برای افزایش سهم بازار از طریق صنعت رستوران‌داری انجام شد.

در غرفه اختصاصی زمزم ایران، تمرکز ویژه‌ای بر روی محصول نمادین و پرفروش این شرکت، لیموناد زمزم، صورت گرفت. لیموناد زمزم، که با فرمولاسیون منحصر‌به‌فرد، همواره به عنوان محبوب‌ترین انتخاب خانواده‌های ایرانی شناخته شده است، بار دیگر در معرض دید فعالان صنعت غذا قرار گرفت.

دراین رویداد، زمزم ایران علاوه بر لیموناد، برخی محصولات جدید خود را به شرکت‌کنندگان عرضه کرد که در این میان «زیروزمزم» در دو طعم کولا و پرتقالی، مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

آب گازدار زمزم هم در بسته‌بندی شیشه‌ای جذاب به صاحبان صنعت رستوران و کافه‌داری کشور معرفی شد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار