اقتصاد ۲۴- این رویداد که محلی برای گردهمایی نخبگان، مدیران و صاحبان موفقترین رستورانها و کافههای کشور است، از ۲۱مهرماه آغاز بهکار کرده و تا ۲۳مهرماه ادامه خواهد داشت.
حضور زمزم ایران در این همایش، با هدف تبادل نظر برای افزایش سهم بازار از طریق صنعت رستورانداری انجام شد.
در غرفه اختصاصی زمزم ایران، تمرکز ویژهای بر روی محصول نمادین و پرفروش این شرکت، لیموناد زمزم، صورت گرفت. لیموناد زمزم، که با فرمولاسیون منحصربهفرد، همواره به عنوان محبوبترین انتخاب خانوادههای ایرانی شناخته شده است، بار دیگر در معرض دید فعالان صنعت غذا قرار گرفت.
دراین رویداد، زمزم ایران علاوه بر لیموناد، برخی محصولات جدید خود را به شرکتکنندگان عرضه کرد که در این میان «زیروزمزم» در دو طعم کولا و پرتقالی، مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
آب گازدار زمزم هم در بستهبندی شیشهای جذاب به صاحبان صنعت رستوران و کافهداری کشور معرفی شد.