حامد حدادی در واکنش به حضور تیم استقلال در لیگ برتر بسکتبال درباره امکان مذاکره با این باشگاه صحبت کرد او گفت هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکرده و حضور در جمع استقلال را باعث افتخار خود میداند همچنین ابراز امیدواری کرد دیگر تیمها از جمله پرسپولیس نیز در لیگ حضور داشته باشند تا رقابت جذابتر شود.