تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۴۰۴

حمایت از شبکه فروش بیمه سرمد، راهبرد اصلی توسعه بیمه‌های زندگی

بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد به همراه دلروز عضو هیأت مدیره، بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و فروش و زارعی، مدیر حوزه مدیر عامل در بازدیدی سرزده از دفتر تازه تأسیس نمایندگی شماره ۱۶۵۳ بیمه سرمد، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبکه فروش، بر اهمیت نقش نمایندگان در توسعه بیمه‌های زندگی تأکید کرد.

حمایت از شبکه فروش بیمه سرمد، راهبرد اصلی توسعه بیمه‌های زندگی

اقتصاد۲۴-  بهشتی‌نژاد در این بازدید ضمن بررسی روند فعالیت، برنامه‌های توسعه بازار و نحوه ارائه خدمات به مشتریان در این نمایندگی، از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه‌های این دفتر قرار گرفت.

⬅️ مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به جایگاه بیمه‌های زندگی در صنعت بیمه کشور گفت: شبکه فروش موتور محرک بیمه‌های زندگی است و نمایندگان توانمند ما نقش مهمی در افزایش ضریب نفوذ و فرهنگ‌سازی بیمه دارند. بازدید از دفاتر شبکه فروش برای ما فرصتی است تا مشکلات، نیاز‌ها و ظرفیت‌های آنها را از نزدیک مشاهده و برای ارتقای کیفیت خدمات تصمیم‌گیری کنیم.

⬅️ وی همچنین تأکید کرد که بیمه سرمد در مسیر توسعه بیمه‌های زندگی، برنامه‌های حمایتی، آموزشی و انگیزشی ویژه‌ای برای نمایندگان فعال خود تدوین کرده و در تلاش است فضای مناسبی برای رشد آنان فراهم کند.

⬅️ محمودرضا برزگر، نماینده رسمی بیمه سرمد و مدیر نمایندگی شماره ۱۶۵۳ نیز در این بازدید، با قدردانی از حضور مدیرعامل و هیأت همراه، با بیان گزارشی کوتاه از روند فعالیت دفتر، بر آمادگی کامل این نمایندگی برای توسعه فروش بیمه‌های زندگی و ارائه خدمات حرفه‌ای و شفاف به مشتریان تأکید کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار