تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

گوگل نمای ظاهری صفحه نتایج جستجوی خود را به‌روز کرد

گوگل به‌تازگی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج موتور جستجوی خود را تغییر داده است.
گوگل نمای ظاهری صفحه نتایج جستجوی خود را به‌روز کرد
 
اقتصاد۲۴- به‌روزرسانی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل به‌تازگی در اختیار کاربران دسکتاپ قرار گرفته است. البته این به‌روزرسانی و تغییرات، در سال گذشته برای کاربران موبایل منتشر شده بود.
 
در ادامه جزییاتی از تغییرات در این به‌روزرسانی را عنوان خواهیم کرد.

جستجوی گوگل قبل از تغییرات

 
گوگل نمای ظاهری صفحه نتایج جستجوی خود را به‌روز کرد

آمازون نتایج جست‌وجو را برای افزایش سوددهی تغییر می‌دهد
در به‌روزرسانی نمای ظاهری جستجوی گوگل، شاهد پررنگ شدن نماد تبلیغات برای صفحات تبلیغاتی هستیم و دامنه‌ی وب‌سایت‌ها، برجسته‌تر به نمایش در خواهد آمد. اکنون در به‌روزرسانی جستجوی گوگل، آیکون سایت‌ها (favicon) در نتایج جست‌وجو نمایش داده خواهد شد. ظاهر جدید صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل نسبت به گذشته کاملا تغییر کرده است؛ به‌طوری‌که بلافاصله می‌توان متوجه آن شد.

جستجوی گوگل بعد از تغییرات

گوگل نمای ظاهری صفحه نتایج جستجوی خود را به‌روز کرد
به‌گفته‌ی گوگل این به‌روزرسانی درواقع برند سایت‌ها را مرکز توجه قرار خواهد داد و داده‌های خوبی را در صفحه‌ی نتایج به نمایش خواهد گذاشت.
 
درنتیجه کاربران اطلاعات بیشتری از صفحه‌ی نتایج جست‌وجو به‌دست خواهند آورد و بهترین سایت را برای بازدید انتخاب خواهند کرد. این به‌روزرسانی احتمالا اکنون در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است و همه از این تغییرات بهره‌مند شده‌اند.
 
گوگل نمای ظاهری صفحه نتایج جستجوی خود را به‌روز کرد
منبع: زومیت
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار