نزدیکی دلهره آور غواصان به کوسه سرچکشی

این گروه از غواصان در آب‌های بیمینی در کارائیب به این کوسه نزدیک شده اند. عکس‌های قابل توجهی نیز از این لحظات گرفته شده است که در حال غذا دادن و لمس این شکارچی اقیانوس هستند. در اقدامی دلهره آور چند غواص و عکاس به یک کوسه سرچکشی نزدیک شده و با تهاجمی‌ترین شکارچی اقیانوس ارتباط گرفتند.
کد خبر: ۵۴۷۳۹
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
اقتصاد24 - کوسه سرچکشی گونه‌ای از کوسه است که به خاطر ساختار غیرعادی و متفاوت سرش که به دو طرف پهن شده به کوسه سرچکشی معروف است. کوسه‌های سرچکشی می‌توانند تا ۶ متر طول و ۴۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشند. این گروه از غواصان در آب‌های بیمینی در کارائیب به این کوسه نزدیک شده اند. عکس‌های قابل توجهی نیز از این لحظات گرفته شده است که در حال غذا دادن و لمس این شکارچی اقیانوس هستند. عکاس ۵۰ ساله این گروه با ابراز شگفتی از ثبت این لحظات گفته است: من همیشه دوست دارم چیز‌هایی به مردم نشان دهم که خود قادر به دیدن آن نیستند. از کوسه‌های سرچکشی به عنوان تهاجمی‌ترین شکارچی اقیانوس‌ها نام برده می‌شود. این کوسه‌ها از ماهی‌های کوچکتر، هشت پا، ماهی مرکب و سخت پوستان تغذیه می‌کنند.
 
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.