تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد اشکال در بلیت فروشی دربی

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره اشکال در سامانه بلیت فروشی دیدار دربی را ارائه کرد.
دربی پایتخت
 
اقتصاد۲۴- به نقل از باشگاه پرسپولیس، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون بالغ بر سی بار با مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف شرکت بلیط‌فروشی در ارتباط بوده‌ایم تا مشکل ایجاد شده در سامانه بلیط فروشی دربی مرتفع شود.

وی افزود: به ما گفته شده مشکل این سایت در عرضه بلیط به‌خاطر بروز مشکل در درگاه پرداخت یکی از بانک‌ها است. متاسفانه این مشکل یا هر مشکل دیگری اعم از استقبال قابل توجه هواداران که وجود دارد از سوی سایت بلیط فروشی مرتفع نشده است و مدیران ارشد شرکت توسعه و تجهیز نیز قول مرتفع شدن آن را داده‌اند.

یلوه خاطرنشان کرد: ما خودمان هم از این وضعیت ایجاد شده برای تماشاگرانی که قصد خرید بلیط دربی را دارند ناراحت هستیم و امیدواریم این مشکل هر چه زودتر مرتفع شود. باشگاه پرسپولیس به سهم خود از هواداران عزیز پوزش می‌طلبد و امیدواریم هر چه سریعتر این معضل حل شود.
 
منبع: فارس
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار