تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۱۴ نظر

زمان بازگشایی تالار‌های پذیرایی مشخص شد

یکی از مراکزی که در صف بازگشایی مشاغل پس از شیوع کرونا قرار دارد، تالار‌های پذیرایی است.
زمان بازگشایی تالار‌های پذیرایی
 
اقتصاد۲۴ - با شیوع کرونا، بسیاری از مشاغل تعطیل شدند. مراکزی که جزو پردرآمدترین مشاغل محسوب شده و با جذب سرمایه‌های بالایی امرار معاش می‌کردند.

در این بین سالن‌های مجالس با شدیدترین محدودیت‌ها همراه و تا همین روز گذشته تعطیل شدند.

پس از تعطیلات نوروزی بسیاری از مشاغل با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی شدند، اما همچنان بسیاری دیگر در تعطیلات به سر می‌برند گویا این تعطیلات نوروزی برای این دسته از مشاغل تمامی ندارد.

یکی از مشاغلی که به تعطیلات نوروزی کشانده شده، تالار‌ها هستند که همچنان در گیر و دار بازگشایی مانده اند. تعطیلی این دسته از اصناف سبب لغو مراسم‌های مختلف اعم از نامزدی و عروسی شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های چند ماهه بسیاری زوج‌های جوان را با چالش‌های فراوان رو به رو کرد. از یک طرف استرس، بلاتکیفی و ناراحتی لغو مراسم عروسی و از طرف دیگر بیعانه‌های سنگینی که این زوج‌ها از چند ماه قبل برای رزرو سالن پرداخت کرده بودند منجر به بروز مشکلات عدیده‌ای شده است.


زمان بازگشایی تالار‌ها فردا مشخص می‌شود

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی اصناف پر خطر، گفت: در حال حاضر تمامی صنوف از جمله مشاغل پر خطر بازگشایی شده اند به جز تالار‌های پذیرایی که فعالیت آن‌ها فردا در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح خواهد شد و اعلام می‌شود می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گفته این مقام مسئول، درخواست بازگشایی تمامی صنوف از جمله مشاغل پرخطر داده شده است و در حال حاضر تمامی صنوف از جمله قهوه خانه و سفره خانه‌ها نیز بازگشایی شده اند.


تکلیف برپایی مراسمات به صورت غیر بهداشتی


چندی پیش خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با اشاره به آغاز فعالیت تالار‌های پذیرایی و مجالس، گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تالار‌های پذیرایی بعد از ۲ ماه تعطیلی، پس از تعطیلات عید فطر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

اما بعد از عید فطر همچنان با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد ادامه روند تعطیلی تالار‌های پذیرایی بودیم. حال موضوعی که وجود دارد برپایی مراسم‌های عروسی است که بسیاری از افراد دیگر اعتنایی به بازگشایی این اماکن ندارند و در منازل و باغ‌های پنهان مراسم‌های خود را می‌گیرند موضوعی که می‌توان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را زیر سوال ببرد.

این مقام مسئول در خصوص بازگشایی مشاغل پرخطر، گفت: قرار بر این بود که بعد از عید فطر تالار‌های پذیرایی بازگشایی شوند، اما متاسفانه پس از آن، این مشاغل در تعطیلی کامل به سر بردند. حال قرار بر این بود که امروز زمان بازگشایی این مشاغل مشخص شود، اما همچنان بسته هستند و منتظر هستیم تا ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری لازم را بگیرد.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با بیان اینکه در حال حاضر تالار‌های پذیرایی در بدترین شرایط هستند، گفت: با وجود خسارت مالی بسیار زیاد از تعطیلی تالارها، اما همچنان تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. تالار‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند و مشکلی در شیوع کرونا ندارند.

بیشتر بخوانید: تالار‌ها کی باز می‌شوند؟
این مقام مسئول ادامه داد: اگر همچنان تالار‌ها تعطیل باشند شاهد برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها در منازل خواهیم بود که اینگونه بیشتر شاهد انتشار ویروس کرونا خواهیم بود چراکه دیگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نخواهد شد و نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد.

ابراهیمی نیا با بیان اینکه با وضعیت ناخواسته‌ای که به وجود آمده و تعطیلی تمام تالارها، مشکلات عدیده‌ای برای مالکان و مدیران این رسته شغلی ایجاد شده است، گفت: تعدادی از این تالار‌ها و باغسرا‌ها به صورت اجاره‌ای هستند، مدیران این واحد‌ها به امید کسب درآمد و گذران زندگی مبادرت به این کار کرده‌اند.

به گفته این مقام مسئول، متاسفانه با تعطیلی این تالار‌ها و باغ تالار‌ها تعداد زیادی به اتحادیه‌ها مراجعه و درخواست ابطال پروانه داشته‌اند که با توضیحات و راهنمایی و صبر و بردباری و تماس با مالکین این واحد‌ها توسط هیئت مدیره درخواست مساعدت و بخشش قسمتی از اجاره شد که مورد موافقت همکاران قرار گرفت و تعدادی نیز پروانه خود را باطل کرده‌اند.

مدیر یک باغ تالار در خصوص تعطیلی باغ تالار‌ها و برگرداندن هزینه رزروی ها، گفت: تعطیلی مراسم‌ها از ۱۵ اسفند تاکنون که اوج کار ما محسوب می‌شود چه به لحاظ تعطیلی و مناسبات تقویمی و چه به دلیل شرایط آب و هوایی تمامی شب‌های ما یعنی چیزی در حدود ۶۰ مجلس رزرو شده بود.

او ادامه داد: هر مجلس هم حداقل ۱۰ تا ۱۵ میلیون میلیون بیعانه داده بودند. ما این هزینه را صرف خرید مواد آشپزخانه مانند برنج، مواد اولیه و تجهیزات سالنی و حقوق پرسنل کرده‌ایم. اصلا قدرت بازگرداندن این عدد را نداریم. همیشه قاعده بر همین بوده که با بیعانه مشتری خرید می‌کردیم و با تسویه حساب مشتری بعدی هزینه‌ها را پرداخت کرده‌ایم.

او گفت: حالا به یک باره این میزان بیعانه را بازگرداندن در حالی که درآمدی هم نداریم غیر ممکن است. در دفتر تالار هر روز دعوا و داد وبیداد است. زوج‌های جوان به دنبال پول خود می‌آیند. می‌گویند برو خانه و ماشین بفروش پولمان را بده. مگر خانه و ماشین من کفاف چند مشتری را می‌دهد؟ فوقش بیست تا مشتری؟ زن و بچه‌ام چه باید بکنند؟ بد مخمصه‌ای گیر کرده‌ایم. اجاره باغ را هم شش ماه زودتر پرداخت کرده‌ایم. یک ماه حقوق و دستمزد پرسنل هم عقب است.

مدیر این تالار پذیرایی گفت: از روزی که رستوران‌ها بازگشایی شده‌اند ما شاهد برپایی بسیاری مراسم‌های عقد و عروسی و ترحیم در رستوران‌ها در فضای سربسته هستیم آن هم به قول خودشان بدون رعایت فاصله اجتماعی، اما این که فلسفه بسته ماندن تالار‌ها و باغ تالار‌ها که اکثرا در فضای باز مستقر هستند چیست ما هم نمی‌دانیم.

به گفته اتاق اصناف، ستاد ملی کرونا به زودی در این زمینه تصمیم گیری خود را در قالب دستور العمل‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ خواهد کرد؛ بنابراین تا قبل از اعلام ستاد ملی کرونا و تدوین، دستور العمل‌های مسائل بهداشتی باید رعایت کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
عروس
3
7
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
از مسولین خواهشمندیم همه جارو وا کردین حتی کنسرتها که جای خیلی خاصی نیس الان چن ماهه عروسیمون عقب افتاده همه از شدت ناراحتی نمیدونیم چیکار کنیم همه جا بازه اون تالارارو هم زود وا کنین ما عروسی کنیم چرا جاهایی که لزومی نداره بازه و جاهایی که واجب باز نیس واقعا اگه فرزند خودتونم بود این شکلی میشد
ناشناس
تورخداتالارهاروبازکنید بخدا افسردگی گرفتیم میگن صبرکنین تاکرونا تموبشه تمومی نداره شاید من تایه ماه دیگه زنده نباشم
ناشناس
بخداافسردگی گرفتم دیگه خواستم نامزدی کنم کرونا نزاشت عقدهم همینطورعروسیم بازهمینطور توروخدا بقران دیوانه شدیم چقدر بحثمون شده
ناشناس
سلام من با دین و مذهب مشکلی ندارم ولی چرا ماه رمضون شبای احیا مراسم گرفتید،مادرشوهر من شب احیا رفت مسجد و میگفت جمعیت کیپ هم نشسته بودن واقعا متاسفم براتون
ناشناس
12
40
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام تالار و کی بازگشایی میشه
مردم
خب واجبه مگه عروسی بگیری توو این مریضی بدون عروسی و جشن برو سر خونه زندگیت حتماً باید خودتو ب مردم نشون بدی ی صد نفرم مریض کنی بعد بری سر خونه زندگیت؟؟؟؟
نمازی
30
16
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام من مراسمم ۱۵اسفند بود با ۴۵۰نفر مهمان با شرایطی که پیش آمد مجبورشدن مراسمم رو کنسل کنم ودر حال حاظر ماهی یک میلیون و نیم برای خونه ی خالی اجاره میدم تاالان ۴تا تاریخ جدید گرفتم و نشده بگیرم واقعا از نظر روحی دیگه داغون شدم بااینکه خودم روانشناسم دیگه نمیتونم چجوری باید خودم و اروم کنم خیلی ها میشنوم غیر قانونی تو بعضی از باغ تالارها مراسم میگیرن ولی من نمیخوام مثل دزدا مراسم بگیرم ازتون خواهش میکنم حداقل زمان بازگشایی رو بگین ما تکلیف خودمون رو بدونیم دیگه خسته شدیم
نمازی
9
31
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام من مراسمم ۱۵اسفند بود با ۴۵۰نفر مهمان با شرایطی که پیش آمد مجبورشدن مراسمم رو کنسل کنم ودر حال حاظر ماهی یک میلیون و نیم برای خونه ی خالی اجاره میدم تاالان ۴تا تاریخ جدید گرفتم و نشده بگیرم واقعا از نظر روحی دیگه داغون شدم بااینکه خودم روانشناسم دیگه نمیتونم چجوری باید خودم و اروم کنم خیلی ها میشنوم غیر قانونی تو بعضی از باغ تالارها مراسم میگیرن ولی من نمیخوام مثل دزدا مراسم بگیرم ازتون خواهش میکنم حداقل زمان بازگشایی رو بگین ما تکلیف خودمون رو بدونیم دیگه خسته شدیم
ب ف
9
24
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
اگرتالارهاباز شود احتمال قوی هچ پروتکلی رعایت نخواهدشدوباعث افزایش بیماری می شودحالاباز اقای روحانی ای یه کارونکرید انهم اتجام بدید درمدارس پایه نهایی هچ پروتکلی ماتدیدیم پروتکل فقط یه پوشش کاذب هست
ناشناس
13
19
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
من موندم ك كنسرت و سينما واجب بود يا تالار؟! مردم اگه كنسرت و سينما نرن عواقبش چيه؟؟
يا عروسي اييينهمه زوج عقب بفته عواقبش چيه؟!؟!
هر عروسي اااگر ٥٠٠ نفر جمعيت داشته باشه و هز تالار هرهفته ٤تا مجلس بگيره هفته اي ٢٠٠٠ هزار نفر دور هم جمع ميشن،
اما هر سينما تو هرروز بالغ بر ٢-٣هزار نَفَر وارد و خارج ميشن ازش
التماس تعقل
ناشناس
6
25
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
چرا می خواین دوباره با موج دیگه روبرو بشیم جون ملت براتون ارزش داره تالار ها رو باز نکنید کرونا شوخی بردار نیست
ناشناس
بله برای اقایون که خوبه چون عروس جهزیه میلیونی اورده اما داماد بدون هیچ خرجی بره سر زندگی و پولش تو جیب خودش بمونه
ناشناس
اگه مردم رعایت کنن میکنن ربطی به تالار ها ندارن ت بازار از تالار ها خرابترن هر کی میگه تالار ها باز نکنید غلط کرده با جد ابادش
جواد
27
24
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
فقط مراسم های شادی وعروسی ها رو خراب کردید و تبدیل شد به خاطرات بسیار بد برای زوج های جوان که با یاس و ناامیدی و بدون نشاط و شادابی مثل بچه یتیم ها راهی خونه هاشون شدند. کلا شما با شادی مردم مخالفید
ناشناس
مترو که از همه بدتره.قهوه خونها هم باز شدن.استخر روبازو چی میگی..جیگرکی که معلوم نیست چه سرو میکنه بازا و همه شاد و شنگول دارن میخورن...اگه تعطیله باید همه تعطیل باشن...
ف م
2
39
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
پس گناه ما چیه ک چن ماه عروسیمون عقب افتاده ولی نصف مردم دارن تو منازل و باغ ها عروسی میگیرن اینا ک خطرشون بیشتره
ناشناس
4
34
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
کسایی ک میگن باز نشه تالار شما خودتون عروسی دعوت شدین نرین.حسودا.ما کارمون ب طلاق بکشه شما جوابگو هستین.کنسرتا.سینما و جاهای دیگ کرونا نیس.تو تالار ک فضا بزرگه بهداشت رعایت میشه همه فامیل هستن.با 50درصد ظرفیت تالار کرونا هست؟
Mina
11
32
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
تالار بهترن میتونن رعایت کنن مردم همه دارن تو خونهاشون عروسی میگیرن ک عواقبش بیشتر سینماها و ... باز شد اونوقت تالار باید بسته بمونه ماها عروس و دامادا از زندگیمون عقب افتادیم
فرنام
واااااااااا!!!!!!!
اونقدر کوته فکر که فقط بخاطر یه مراسم فرمالیته جدا بشی از همسرت... چقدر سرخوش واقعا!!!
ناشناس
ترووووخدا تالار باز کنید خونه ک بتره همه نزدیک هم میشن تالار از هم فاصله دارن
عروس
12
22
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
شمارو خدا ی کاری کنین تالارها هر چی زودتر باز بشن بخدا خسته شدیم از انقد بلاتکلیفی بی عروسی هم نمیشه بالاخره تو عمر ادمآدم ی باره
رامین
8
27
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مراسم ماهم نیمه شعبان بود که لغو شد و حالا ۵ تیر رو تعیین کردیم ولی با این اوضاع بلاتکلیفی تالارها نمیدونیم چیکار کنیم ، ۴ ماهه اجاره خونه میدم .
والله اینهمه ملت ریختن مسافرت و شمال دریا ، و حالا هم که بازگشایی مساجد و سینما و کنسرت . چه اشکالی داره تالارا بازکنن ماهم با نصف ظرفیت مراسممونه بگیریم بریم سر زندگیمون . عجب گرفتاری شدیم تو این دوران شیرینی که تلخ شد
دلنیا
4
23
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
بنا ب شرایط‌حضر عروسی لغو شد هر روز یه خبر جدید میشنوم اونقدر قول الکی دادید ک دیگه مردم هیچ‌اعتنایی ب قولتون ندارن توروخدا یکم زوج های جوان رو‌ درک کنید هر دخترپسری آرزو داره خودشون رو تو لباس عروس دامادی ببینه این آرزو رو‌ازشون نگیرید واقعا زندگی‌ ماها عقب افتاده
Zahra
4
20
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا باز كنيد اين تالارها رو . افسردگي گرفتيم . این همه هزینه این همه استرس روا نیست به خدا
سینما . بازار . تور گردشگری ............
توی هیچ کدوم اینا کرونا نیست ؟؟؟؟ فقط تالار خطرناکه ؟؟؟؟
به خدا یه ذره فکر هم بد نیست
محمد
2
19
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
عزیزانی که دنبال باز شدن تالارها هستین فرضا تالارها باز شد.شما فکر اقوامتون نیستین که به صورت موذب مجبورن بیان تالار. بعد عید فطر ما دوتا عروسی دعوت بودیم هردو ۴۰۰ نفرو دعوت کردن ما قبلش به هردو زنگ زدیم و معذرت خواهی کردیم و نرفتیم. بعدا که پرس و جو کردیم برای هر مراسم ۱۳۰ نفر هم نرفتن. برید پولتونو پس بگیرید و پولتونو حروم تالاردارها نکنید.خدا کنه این سبک عروسی ایرانی کلا نابود بشه که اول زندگی کلی جوونارو اسیر و بدهکار می کنه. ۲۰ میلیون پول تالار ۲۰ میلیون حداقل پول سرویس عروس و ۱۵ میلیون حداقل هزینه لباس عروسو آرایشگاهو لباس دامادو ماشین عروس و ۵ میلیونم حداقل فیلم برداری. حداقل شد ۶۰ میلیون. بخدا حروومه دادن این پولا. مسئولان محترم شمارو به هرکسی میپرستین لطفا جلوی این فرهنگ های رایح اشتباهو بگیرین. الان کرونا ابزار خوبی برای مبارزه با این فرهنگ اشتباهه.
ناشناس
شما از خساست و حسادت نرفتین.
ازترس ضرر کردن .
هیچ میدونی چندتا صنف ازین راه خرج زنوبچشونو درمیارن؟

میدونی چهارماه بیکاری بدهکاری بدبختی بی پولی یعنی چی؟
همه که مث شما آقازاده نیستن.
چطور تو بقیه صنفا کرونا نیست سینما و باشگاهو استخرو ... هیچجا کرونا نیس فقط تو عروسیه مردمه؟
درسته سلامتی مهمه ولی برای همه نه اینکه همه جا رو باز بزارن غیر از برگزاری مجالس
کاش همه جارو میبستن از اول.
شماهم اگه یلحظه خودتونو میزاشتین جای ماها هرگز این حرفو نمیزدی
ناشناس
3
22
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
انقدر باز نکنید تا زن و شوهرا باقهر و دعوا دوباره برگردن خ پدری،شوهرم بدون عروسی میخواد منو ببره خونه خودش
مینا
3
15
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام توروخدا باز کنید از استرس مردیم بابا گناه ماچیه هی میگین امروز فردا حداقل بگین کی قطعی بازمیشه مام تکلیفمون رو بدونیم ادم یکبارتوزندگیش عروسی میگیره توردخدا ماروهم درک کنید اصلا بگن با 150 نفر میخوایم چیکار فامیل زیادو ک هیچکدومش نمیاد اصلی هارو دعوت میکنیم تورووووووو خدا تورو بقران باز کنید از استرس شب و روز نداریم
الهام
والا اگه یه جشن چندساعته یه عقدی رو به هم بزنه اونم با دلایلی منطقی و یا به طلاق بکشه همون بهتر که جدا شن
یونس
9
17
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
از زمانی که تالار ها بسته شدن کار من و همکارانم که اجرای موزیک مجالس هست هم تعطیل شده و جالبتر اینکه حالا لااقل از تالار ها اسمی هست ولی بیچاره من و امثال من که نه بیمه ای نه حمایتی نه وامی نه چیزی اصلا دیده نمیشیم با وجود اینکه یکی از ارکان اصلی در مراسمات هستیم، شاید مسئولین خوشحالمون نمیدونن ما هم زن و بچه داریم ما هم اجاره خونه میدیم ما هم توی همین مملکت زندگی میکنیم..... البته تا زمانی که ذهن های ... راجب ما فکر میکنین و صنفی نداشته باشیم همین اش و همین کاسه اس....
ناشناس
واقعاحرفتون صحیح هستش,من نه فیلمبردارم,نه نقشی توتالارا,فقط منتظرم تالارابازبشه جشنمو بگیرم,امابه شماحق میدم
رادوین
3
11
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
یه کم به فکر تالارها باشین همه مالک تالار نیستن وبعضیها مثل ما اجاره کردن و الان با این وضعیت باید چیکار کنیم
.مالکان تالار اگه یه روز اجاره شون عقب بیفته کارمون به دادگاه و پاسگاه میکشه .اجاره ماه قبل و نداشتم ماشینمو فروختم این ماه چیکار کنم .آه زن وبچمون و زوجهای جوان دامنتونو میگیره .همه جا باز شده الا تالارها ...نکنه با خوشحالی ملت شما مسئولین نا احت میشین ؟چند روز دیگه هم اداره مالیات میاد و مالیات میخاد ....خودمونو بکشیم راحت میشین .اگه انسان هستین تالارهارو باز کنی بزارین مردم یکم شادی کنن
Sar
3
10
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
من خودم جزو کسایی هستم که عروسیم عقب افتاده ولی میگم بهتر که باز نکردن تالارا رو و بقیه جاهایی که باز شده هم باید بسته شه.من مامانم و خیلی از فامیلام دیابت دارن اصلا نمیخوام بخاطر شادی من ی سری ادم جونشون به خطر بیفته،من زندگیمو شروع کردم ولی حتما بعد از بهبودی شرایط جشن میگیرم چون ارزوی خودم و خونوادم هست که عروسیمو ببینن الکی هم اجاره خونه نمیدم و خودم توش زندگی میکنم عروسی فقط ی جشن. نه
هدیه
10
11
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
کاش حالمو می دیدید ...همش استرس و نگرانی بقرآن بفکر خودکشی افتادم کاش بدونید ب ما چی میگذره بلاتکلیف شدیم . زندگی مون ازهم پاشید چرا کاری نمی کنید؟؟؟؟
همه جا باز کردین الا تالار!تالار واجب تره یا کنسرت و سینما
از اسفند افسردگی گرفتم حااالم بده با شوهرم ب مشکل خوردیم
ناشناس
2
9
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
واقعا دلشون بابت پرسنل بیمارستانها نمی سوزد شب روز دارن زحمت میکشن با دوری خانواده ها واقعا براشون
ناشناس
شمااحتمالااصلاتوشرایط عروس ودامادانیستی,بعدشم پرستاراشب وروزبابیماریهادرجنگن,با بازشدن تالاراهاقرارنیست کسی بیشتربجنگه,شرایط همونه,پس بهتره تالارابازبشه حداقلا مردم ازگوشنگی نمیرن ازهمون کرونابمیرن
P.e
5
9
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
واقعاکه دیگه شورشو درآوردید تالارارو بازکنید دیگه مسخره کردید ملت رو، بخاطر منافع خودتون کنسرت و جاهای گردشگری و ... رو بازمیکنید بجز تالارا
مهسا
1
12
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
لطفا تالارها رو باز کنید یک و نیم ماه دیگه محرم و صفره بعدشم که دوباره موج کرونا میاد ،واقعا تالار از استخر خطرناک تره ؟ چطور حتی مهدکودک و استخرم باز کردین ولی با تالار مشکل دارین
ناشناس
1
13
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام یعنی بکل دیگه تالارا باز نمیشن من دخترم ۲۸ فروردین تالار رزرو کرده بودن کنسل شد...دوباره ۲۶ خرداد نوبت زدن...حالام که هیچی معلوم نیست کارتای دعوتم پخش کردیم...چرا با آبروی مردم بازی میکنن چجوری بگم کنسله...همش میگن توکل برخدا کن...الان بنده خداس که داره تصمیم میگیره و یه عده رو بلا تکلیف نگه داشته...
خاهشا اعلام كنيد باز ميشن يا نه،حداقل تكليفمون را بدونيم
1
12
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خاهشا اعلام كنيد باز ميشن يا نه،حداقل تكليفمون را بدونيم
فاطمه
1
6
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
یک ماه عقب افتاد گفتیم اشکالی نداره شد دو ماه گفتیم بازم صبر میکنیم شد سه ماه شد بازم تحمل کردیم دیگه چهار ماه شد لامصبا
روحانی یه سر برو بازار ببین چه خبره راه گیر نمیاد حرکت کنی اونجا کرونا نداره ولی تالار کرونا داره؟؟؟
یعنی مردم توخونه نمیتونن نماز بخونن که مسجد باز شد ؟ یعنی مردم تو خونه نمیتونن فیلم ببینن که سینما باز شد؟؟ یعنی تو خونه نمیتونن آهنگ گوش بدن کنسرت باز شد ؟؟؟
بچه اگه مهد کودک نره بزرگ نمیشه که مهد باز شد ؟؟؟
بلد نیستی تصمیم بگیری بزار ما خودمون تصمیم بگیریم ما جوونا چه گناهی کردیم
فاطمه
3
15
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
نوشتین فردا مشخص میشه پس چرا مشخص نشد بابا کردیم از بس انتظار کشیدم ......
خدا کار هیج بنده ای رو به دست دولت نسپاره
مریم
0
8
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
شما با شادی مردم مخالفید وگررنه بیخود کردید د.....گند زدید به اعصاب مردم هر روز میگید امروز و فردا باز میشه یه عمره ملت مسخره دستتون هستن...
مهسا
0
8
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا باز کنید ۲ بار کنسل شد عروسیم الانم منتظر م باز بگیرم تو روحیمون تاثیر گزاشته
گندم
0
8
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
حدود دوماه میشه که رفتم خونه خودم بیشتر از خودم فامیلامون میگن عروسیت کیه میگم هرموقع تالارها باز شد کلا بیخیال عروسی شدم . به هر چی فکر کنی بدتر میشه خواهش میکنم شما هم فکر خودتونو بااین موضوع درگیرنکنید انشاا هرموقع تالارها باز شد عروسیتونم میگیرید .
هدیه
0
7
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا پیگیری نمیکنید و اطلاع رسانی نمی کنید.خسته شدم حالم بد شد انقدر تو این سایتا چرخیدم.از صبح تا شب کارم شده این‌‌‌‌....زندگی نمیکنم واااای خداااااااا
الهه
0
5
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
زوج های عزیز یه باغ کرایه کنید راحت عروسیتونو بگیرید دولت اگه میخواست برا ما کاری کنه تا الان کرده بود...
خانم
0
10
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
جالبه که همه جا بازه( استخر سونا قهوه خانه مسجد و.......) همه جا به غیر تالار عروسی بازه
حالا چرا؟ چونکه هیجا کرونا نمیگیری فقط و فقط در تالار عروسی کرونا مگیری!
Sahar
0
12
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
الان مشکل شما مسئولین تالاره فقط بقیه هیچی
ناشناس
0
7
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ما سه سال عقد کرده ایم حالا که تو اسفند تصمیم به عروسی گرفته بودیم رزرو کرده بودیم،کرونا اومد،تا الان سه بار عروسیم کنسل شده ،چون هیچکس قطعی نمیگه تالارها کی باز میشه،چرا راجب همه چی حرف میزنید بجز تالار و عروسی،
اونایی که میگن باز نشه یا مجرد هستن یا عروسی کردن تموم شده،همش میگین امروز فردا هفته دیگه صحبت میکنیم،
تورو خدا خواهشا تالار هارو باز کنین،زندگی ها داره از هم میپاشه.
عسلی
1
8
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اگه تالار ها باز نشن ۲ماه دیگه محرم وصفر هست بعدش زمستون میاد وهوا سرده میره تا عید اونوقت میدونید چقدر اززوج ها بخاطر عروسی نگرفتن اختلاف پیدامیکنن واززندگیشون عقب میفتن..تازه اگه کسی از اقوام عروس یا داماد نمیره ک اونوقت بخاطر رسم و رسوم ۶ماه تا۱سال نمیتونن عروسی بگیرن الان همه آزادانه رفت و امد میکنن بستن تالار ها به نظر من الان کاربیهوده ای هست چون اکثرمشاغل شروع ب کار کردن بهتره زودتر تالار هاروبازکنین تا جوون ها برن سرخونه زندگیشون
ناشناس
اره بخدا
الهه
0
6
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مسخره کردید مارو باز کنید بابا الان محرم میشه ما چه غلطی بکنیم حدااقل اگر باز نمیکنید همه جارو ببندید حداقل دلمون نسوزه من 17فرودین عروسیم بود الان دوماهه همینطور اسیریم خسته شدیم بخدا آنقدر رو اعصاب جوونا راه نرید
ناشناس
0
7
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
یعنی چی اخه چرا تالار هارو باز نمیکنید نمیدونم هدفتون از باز نکردن تالار ها چیه اگه هدفتون زیاد شدن کرونا بود پس چرا سینما و کلی جاهای دیگه بازه فقط دوتا جوون میخان برن سر زندگیشون انقد باید دردسر استرس بگیرن چرا اول زندگی دوتا جوون باید با استرس و نگرانی شروع بشه خب ما جوونام دل داریم خیلیا خونه اجاره کردن خیلیا برنامه ریزی کردن خواهشا تالارا رو باز کنید زودتر عروسی ما 6تیر ینی تا قبلش باز میشه تالارا؟
Fatemeh
1
5
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
لطفا شماحرف ما جوونا رو بگوش بزرگترای این مملکت برسونید بخدا راضی ب این هستید ک زندگی ما از هم بپاشه.ما هیچ مراسمی حتی واسه نامزدی هم نگرفتیم اگه بچه خودتون بود راضی میشدید بدون عروسی بره سر خونه و زندگیش
دلنیا، کورد،نقده
1
6
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
توروخدا دیگ خودتون رو‌خسته نکنید ب ذهنتون استراحت بدید دولت اگ بفکر جووناش بود تا الان یه کاری میکرد یا خونه‌عروسی بگیرید یا‌برید سرخونه زندگیتون فکرنکنیدک مندعروسی کردم ن الان نامزدهستم‌چون عروسیم لغوشد تصمیم‌گرفتیم‌خونه عروسی بگیریم خدا بزرگ کارهای خدا بی حکمت نیست گرببندد دردی بازکند در دیگری کار خداست نمیشه ک باخدا جنگ و‌دعوا کرد قسمت این بوده
عروس
0
7
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تورو به هر کسی دوس دارید تالار هارو باز کنید دیگه خسته شدیم از این وضع بلا تکلیفی ینی چی که همه جارو باز کردید جز تالار ها مسئولین یه فکری به حال جوونا بکنن وولا دیگه همه روز مون شده پر از استرس که کی میخاد عروسیمونو بگیریم بریم سر زندگیمون
فاطمه
0
4
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تالار باز بشه خسته شدیم ۲سال عقد ایم
اجاره خونه به کنار
اوضاع کار هم که جالب نیست
یک فکری برای این جوان ها بکنيد
کار همه داره به جدایی میره
ناشناس
0
6
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
واقعا تاسف آوره آدم یه بار تو عمرش عروس داماد میشه آرزو داره مگه میشه همینجوری بری بشینی تو خونت؟مگه ماها چه گناهی کردیم واقعا؟سه سال تو عقدیم از کی به انتظار عروسی نشستیم اینم از این..تعجبم از یه عده افراده که میگن بهتر باز نشد‌..الان ک خیابونا شلوغ بازار شلوغ . مشکلشون با تالاره خب باغسراهارو باز کنن ک فضاشم بازه
ناشناس
0
4
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
با باز نکردن تالارها باعث دعوا و جدایی و اختلاف خانواده ها و زوج جوان میشوید با این کار مردم عروسی خود را در خانه و مکان های کوچک گرفته و بیشتر باعث انتقال کرونا می‌شوند ولی اگر تالارها باز شود با تعداد مهمان کمتر همه ی پروتکل های بهداشتی رعایت می‌شود و هر فرد در صندلی خودش می‌نشیند و با فرد دیگری کاری ندارد ولی در منزل همه چسبیده به هم و روی فرش نزدیک به هم می‌نشینند اینهایی می‌گویند تالار باز نشود نه دختر و پسر دم بخت دارن و نه تعصبی براین که باید یک پدر ایرانی با غیرت برای دختر خود مراسم بگیرید بعد آن دختر به خانه شوهر برود نه همین جوری مثل دخترای بی خانمان بدون مراسم و بدون جشن برود و زندگی خود را شروع کند آخه خطر کنسرت و سینما که از تالارها بیشتر است واقعا مسعولین دارن در حق پدرومادر ها و زوج های جوان ظلم می‌کنند بعد می‌گویند چرا آمار طلاق بالا رفته چرا اختلافات زیاد شده چرا افسردگی بالا رفته نکنید این کار را خواهشا
فاطره
0
7
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اوووووف مسئولین محترم کاری کنین ما دیگه خسته شدیم من افسردگی رفتم از بس اخبار رو نگاه کردم قرار بود یکشنبه مشخص بشه...خب باز نمیکنین بگین ما خیالمون راحت بشه چرا مردم رو اذیت میکنن....کرونا هست همه جا هست باید رعایت بشه قانون بدارین چرا کاملا تعطیلش کردن بفکر کارگراش هستین بفکر زوج های که بلاتکلیف هستن...
مریم
0
4
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام به نظر من تالار های پذیرایی رو باز کنین بهتره حداقل توی تالار ها نظارت ونظافت بیشتر رعایت میشه تا خونه با تشکر
یه دلشکسته
0
3
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
باباداغون شدیم ازبس انتظارکشیدیم.پنج ساله نامزدم باکلی مشکل.چهارسالشو ازشوهرم دوربودم وگه گداری میدیدمش.یه ساله اومدمیخواستیم عروسی بگیریم ولی کرونای لعنتی همه چیوخراب کرده.توروخداتالاروبازکنید.شوهرم میگه بیابریم سرخونه زندگیمون وبعدا(مثلا چندماه دیگه)عروسی بگیریم.ولی خب واقعاازرو حساب نیست این حرف.بریم وبعدچندماه با یه بچه توشکممون عروسی بگیریم؟تازه آیابگیریم.آخه همه میگن عروسی میخوان چیکار ایناکه رفتن سرخونه زندگیشون.نامزدی همیشه هرزمانش خیلی عالی نیست که بگیم خیلی خوش میگذره.باشوهرم به اختلاف داریم میخوریم.هردوخسته شدیم.
ناشناس
0
5
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دلخوشی ما جوانها چی بوده از اول عمرمون کار خوب محل تحصیل خوب شاد بودیم چی بوده واسه ماها. الانم دارید با اعصابمون ور میرید جلو عروسی هامونو گرفتید خجالت بکشید دیگه همه جا رو باز کردید جز تالارها. میخواهید تا کی پیش برید تا طلاق همه عقد کرده ها.بعد میگید ازدواج کمه.
رامین
0
5
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
۲۰۳۰ امروز خبر بازگشایی رو گفت ، البته گفت باید ستاد ملی تصویب کنه . انشالله بزودی بازگشایی میشن و ما هم با رعایت اصول بهداشتی و مهمان کمتر بریم سر زندگیمون
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چند روز پیش تو شهره ما یه عروسی کوچیک و جمع و جور برگزار شده بوده یه نفر ناقل بوده و از توی اون جشن تعداد زیادی از مهمونا همراه عروس و داماد کرونا گرفتن و یه چند نفرشونم فوت کردن واقعاااا عروسی گرفتن به چه قیمت؟اینقدر واجبه؟من خودم این موردو که دیدم دیگه از گرفتن عروسی کوتاه اومدم هزینه عروسی رو گزاشتم سرمایه زندگیم و میخوام باهاش ماشین بخرم ودارم میرم خونم چند روزه دیگه حاضر نیستم به خاطر عروسی جون عزیزاموبه خطر بندازم دوتا از فوت کرده های اون عروسی مادربزرگ عروس و برادر زنداداش داماد بودن
Rami
4
1
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بابا باز کنین دیگه
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
منم دارم میرم خونه خودم بدونه هیچ ناراحتیی پول مراسمم خرج خونم کردم خیلیم شیک شد.انشالله مرزای هوایم بازشه ی سفرم‌میرم.افسردگیو از هم پاشیدن زندگی نداره ادم بدونه مجلسم میتونه زندگی کنه سخت نگیرید
ناشناس
3
3
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
منم دارم میرم خونه خودم بدونه هیچ ناراحتیی پول مراسمم خرج خونم کردم خیلیم شیک شد.انشالله مرزای هوایم بازشه ی سفرم‌میرم.افسردگیو از هم پاشیدن زندگی نداره ادم بدونه مجلسم میتونه زندگی کنه سخت نگیرید
مونيکا
3
2
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
توروخدا شمارو به هر چي ميپرستيد اين تالارارو باز کنيد چ فرقي ميکنه اخه وقتي مردم تو خونه و حياط خودشون دارن جشن ميگيرن چ فرقي داره وقتي همونجا بهداشتو رعايت نميکنن همين چند روز پيش توي شمال توي حياط جشن عروسي گرفته بودن.بابا باز کنيد اونجوري بخدا بدتره.حداقل توي تالار با رعايت بهداشتو تعداد ظرفيت ميشه کاري کرد.من کلي برنامه براي جشنم داشتم بخدا انصاف نيست.اخه تقصير ما جوونا چيه.اول که اوضاع گرونيتون بود الان تا خواستيم ازدواج کنيم خير سرمون ي جشني بگيريم اينجوري پيش اومد چقد اخه اين مسئولين ميتونن بيخيال باشن.بابا تمام شادي رو ازمون گرفتيد يا کلا باز نکنيد يا همرو باز کنيد تمام موزيک زنده ها برقرار تمام کافه ها بازه قليون سرا ها.بريد شمالو ببينيد همه ي مردم ريختن تو دريا تفريح.تموم کنيد اين شکنجرو ديگ باز کنيد اون لامصبارو ما بتونيم جشنمونو بگيريم.بخدا اينقد فکرو خيال دارم که هرروز هرروز زير سرمم رحم کنيد بهمون
ناشناس
0
4
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ،این تالار ها را باز کنید مردم از بلا تکلیفی در بیارید همسرم میگه بدون جشن بیا بریم خونمون .الان ۳ ماه است که بابت خونه خالی داریم کرایه میدیم.
خسته شدم ما توی این ۱ سال که عقد بودم اصلا دعوا نداشتیم که حالا توی این ۳ ماه فقط دعوا و بحث میکنیم ،هر چه زودتر تالار باز کنید ......
عروس 4 ساله
0
3
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تروخداااا بازکنید. زندگیمون داره از هم میپاشه. چند ساله عقد کردیم و موندیم و کار کردیم به امید این روز. از بس استرس داریم چند ماهه داریم اجاره خونه میدیم. پول بیعانه تالار و ارایشکاه دادیم. توی خونه که بدتره . باز تالار بزرگتره. خواهش میکنم بازکنید
ناشناس
0
4
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام.دوستان اگر تالارهابازبشه پروتکل های بهداشتی راکارمندای تالاربهترانجام میدن ومردم بافاصله ازهم میشینند ولی اگربازنشه مردم مراسماتشون رادرمنازل خودویاجاهای دیگرمیگیرندکه به نظرمن خطرناک تر وپروتکل های بهداشتی رعایت نمیشه وممکن افرادبیشتری مبتلابشوند
مهرسا
0
2
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
واقعا که چطور می تونید مردم رو دعوت کنید به مهمونی مرگ. چطور عروس میخاد بره آرآیشگاه و از لوازم آرایش استفاده شده برای بقیه استفاده کنه. تو وضعیتی که دنیا قبر کم آورده شما فکر عیش و نوش هستید. مسخره ست
مهتاب
1
2
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
بازکنید لطفا داریم داغون میشیم
سما
1
1
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
عزیزان انشاالله همتون خوشبخت بشید اما اگه تالارها باز بشن فاجعه میشه موج جدید کرونا میاد یکم منطقی باشید
ناشناس
2
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
تالارها باز شده حرص چیو دارید میخورید من فردا مراسممه
کامنت
1
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام من عروسیم هر بار بنا به دلایلی کنسل شده ،بدلیل تاریخ عوض کردنای عروس خانوم و کرونا! اولا اینکه دسته که یک دختر آرزوی اینو داره که توی لباس عروس خودشو ببینه ، ولی خداوکیلی با این خرج و مخارج زیاد و کرونای لعنتی چجوری یه دختر حاضر میشه پسر رو تا خرتناق ببره زیر فشار و قرض و قوله ... جشن گرفتن توی گرونی احمقانه ترین کار ممکنه . احساسی برخورد نکنید ، ۷۰-۸۰ میلیون و بلکه بیشتر رو خرج کیفیت زندگیتون کنید مثلا کالاهای خوب بخرید یا خونه یکجای مناسب تر بگیرید ، همه چیزتون رو فدای یک شب ۵ ساعته نکنید ! شما غول چراغ جادوی عروس خانمتون نیستید بصورت صد درصد مخالفم با جشن و هزینه های بیخود ، آخرش همه از جشنتون ناراضی اند و حرف های خاله زنکی میزنند .زندگی تا آخر عمر خودتون رو استپ نکنید بخاطر یک شب ۵ ساعته.برید سر خونه زندگیتون ، موفق باشید
دلنیا،کورد،تقده
0
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بنظرمن هرکی بخاطر یه جشن‌ ساده با نامزدش دعواکنه ک دیگ هیچ بخدا درست نیس اینقدر هم‌خودتون و‌هم‌نامزدتون رو نارحت کنید صبرکنید یه‌چن وقته دیگ بازشد ک جشن بگیرید مبارکه بازنشد خونه بگیرید یا اصلا خودتون رو‌عروس کنید یه‌کلیپ درست کنید تمام چرا اینقدر سخت میگیرید بخاطر
ناشناس
0
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بهتره تالارابازبشه چون اینجوروضعیت اقتصادی مردم هم داره بهم میریزه,صحبت سرعروسی وهوراکشیدن نیست,صحبت اقتصادمردم هستش,چه اونایی که هزینه کردن واسه غروسیاشون,چه تالاراوفیلمبرداراوهزاران نفردیگه که بیکارنشستن توخونه,لااقل کسب وکارراه بیفته که مردم ازگوشنگی نمیرن,ازکروناکه دارن میمیرن
ناشناس
تو خدا تالارها را باز کنید من یک مادرم بعد از این همه سختی بچه م بزرگ کردم حالا دو سال نامزد موندن بعد از ماه رمضان می خواستیم یک عروسی بگیرم این کرونا باعث شد بچه استرس و نامیدی که عروسیم چی میشه با روح راون این جوان ها ما چیکار کنیم ما ایرانی هستیم از زمان های قدیم این مراسم عروسی بوده م از مسولین خواهش میکنم حدعقل این تالارها را باز کنید تارها هم با میز ها 8نفره را 4نفره کند دیگه فاصله گذاری شده
نیلی
0
1
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا یه کاری بکنید کرونا اصلا معلوم‌ نیست که کی تموم بشه. همه جوونا برا زندگیشون هزارتا ارزو دارن از زمان بچه گی تا الان خانواده ها و خودشون آرزوی یه صب لروسی اونم به نحوی که تو خاطراتشون شیرین باقی بمونه داشتن. اینهمه تلاش کردن چند سال نامزد موندن که عروسی به نحو احسن برگزار شه. به خدا ظلم الان بخوان بدون جشن برن سر خونا زندگیشون. بخوان صبر کنن هم که اصلا مشخص نیست چی بشه. اونایی که بیماری زمینه ای دارن نیان مراسم با اگرم‌میان ماسک بزنن و فقط یه گوشه بشینن. دیگه کل مراسم ۲.۳ ساعت که بیشتر نیست. فکر کنن تو پارک یا بازار یا هزار تا جای دیگه که الان بازه هستن. توروخدا انقدر خودخواهانه نیاید نظر ندید خودتونو بزارید جای ماها. کلی هزینه جهیزیه حاضر تو خونه جا نیست. خود جوونا اذیت میشن که نامزد باشن.
الان که تو خونه عروسی میگیرن خوب تو خونه فضا کوچیک هیچ ارگانی نظارت نداره. ای خداا این چه بدبختی بود اخه
هدیه
0
1
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
لطفا حرف ما جوونا را بگوش رئیس جمهور و ستاد مقابله باکرونا برسونید.من هزاران نفر جوون مث من از اسفند عروسیمون عقب افتاد و هنوز بلاتکلیفیم.اختلافات بین مون و خانواده هامون بالا گرفته.ازاسفند همه کارامون کردیم حتی جهیزیه بردیم داریم کرایه خونه میدیم ولی هنوز عروسی نکردیم.توراخدا توراقران در مناطق زرد هم تالارابازکنید.بخدا این ظلم روانیست.الان همه جا بازه.تومترو بری از انبوه جمعیت خفه میشه ادم.پدر و مادرم نمیارن همینجوری بدون عروسی بریم.خودمونم آرزو داریم.بخدا همش استرس و نگرانی داریم.اگه بخواهیم تو خونه بگیریم فاصله اجتماعی و بهداشت نمیشه رعایت کرد.توراخدا حرف مارا ب گوش مسولین برسونید.ازدواج جوونا ازهرچیزی مهم تره ب دردمون برسید
موحد
0
2
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
توجه فرمائید: در متن بالا بنا به خوداظهاری یکی از مدیران تالارها ، در مدت ۲ ماه ، تعداد ۶۰ مجلس رزرو شده و بیعانه از هر مجلس ۲۰ تومان گرفته شده ؛؛ با یک حساب سرانگشتی مشخص میشه تالارها بابت هر مجلس متوسط ۵۰ میلیون تومان میگیرن و طبق اظهار خودشون ۳۰ مجلس در ماه میشه ۱/۵ میلیارد تومان ؛؛ اگر نصف این مبلغ شامل تمام هزینه ها شود( غذا میوه شیرینی کارگر اجاره انرژی و ....) ، سود ماهیانه میشود به عبارت ۷۵۰ میلیون تومان !!!!! کدام شغل اینقدر درآمد دارد ؟ !!!
ناشناس
0
0
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
عروسی وسط همه میرقصند .عروسی با ماسک میشه رفت .واقعا با جان مردم بازی نکنید وقتی دولت باز کنه همه مجبورند تو این اوضاع گرانی عروسی بگیرند یک جوان کلی زیر بار خرج بره اجازه ندید زوج میرن سر خانه زندگیشون یا صبر میکنند .وقتی دولت مجوز بده مهمانها تو رودربایستی مجبورند برند هیچ پروتکلی رعایت نمیشه آهنگ ورقص بردارید مثل رستوران برند سر میز بشینند .باز کردن تالار وباغها اصلا کار درستی نیست
محمد
0
2
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
۵ سال نامزدم خواهشا تالارارو باز کنید
من دیگه طاقتشو نرارم
الهه
0
2
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام اگر تالار ها باز شود مهمانهای که از شهر های وضعیت قرمز می آیند ودعوت می شوند باز رواج بیماری می دهند . پس عروس خانم ها عکس وفیلم باغ را انجام دهند . بداز کرونا یه شام به مهمانان بدهند . چه بسا آرایشگاهها که باز هستند لوازم آرایش را به چندین نفر استفاده می کنند ورواج دهنده کرونا هستند وکسی هم نظارت ندارد بعد میگن چرا آمار میره بالا
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
خدای من به کسانی که بلاجبار به این نوع مراسم می روند رحم کن
سپیده احمدی
0
1
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام تروخدا این تالار هارو باز کنید من ۸ فروردین عروسیم بوده تا الان ۶ تا تاریخ عوض کردیم باشگاه ها باز شدن اونوقت تالار که مهم ترین چیزه هنوز بسته است خب باز کنید هرکسی به سلامتیش اهمیت بده پروتکول های بهداشتی و رعایت میکنه وکسی که براش مهم نیس میتونه حتی تو خیابون خیلیارو مریض کنه واقعا از نظر روحی ما عروس داماد هایی که همه چیمون آمادس و الان باید منتظر بشینیم داغونیم تروخدا تالار هارو باز کنید بزارید عروسی هامونو بگیریم و به تالار ها نامه بزنید که حتما رعایت کنن
ناشناس
1
4
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام
تورو خدا لا اقل بگید باز شدنی است یانه ؟
برادرم بیعانه داده به تا لار قرار بود ششم تیر عروسی
بگیره
یه کاری بکنید تورو مولا ماندیم چه کار کنیم
ناشناس
1
2
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹
عاقا چرا دولت اینجوری میکنه..همه بلاتکلیف موندن..یبار بگه تالارا برا 6 ماه بستن..همه هم تکلیف خودشونو بدونن هم جونا هم پرسنل تالارا..همه هم انقد خون دل نخورن..عروسیم به هر قیمتی خوب نیس.جون ادما مهمتره از همه چیز..شما یکی از خانواده خودت اگ مریض بشه تا اخر عمرت نفرین مکنی ک تو مراسم فلانی شد..کسیم نمیتونه بگه همه فامیلن رعایت میشه و فلان..خیلیا علایم بیماریو ندارن و میتونن منتقل بدن..دوستان با جون ادم ها بازی نکمید ارزششو نداره اگه یه اتفاقی بیوفته تا اخر عمر عذاب وجدان میگیره ادم
نگار اعتمادی
1
2
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹
الان تکلیف چیه بلاخره ؟ از یه طرف میگن مراسم عروسی و عزا ممنوع ، از یه طرف تالارا بازه و به فعالیت ادامه میدن . یکی از اقوام ما پس فردا عروسیشه. از سر اجبار و برا به وجود نیومدن دلخوری مجبوریم بریم بخاطر اینکه پدر مادرم بزرگ فامیلن . اگر تالارا رو قشنگ ببندن این اجبار ما هم رفع میشه . هر چی هم به تالاره زنگ میزنیم میگه عروسی برقراره و کنسل نمیشه. خب این چه مدل ممنوع کردنه ؟
ناشناس
1
2
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹
من انشاء الله عروسیم ۱۹ مرداده من تالار هم گرفتم ولی اون شهر قرمزه بستن تالار رو من تکلیفم چیه الان همه وسایل رو خریدم میدونید چقدر ضرر میکنم از طرفی هم نمیخوام خونه بگیرم ولی بیشتر اطرافیان یا تو خونه مراسم میگیرن یا باغ من کلی ماسک و ژل برا عروسیم خریدم آیا این انصافه منی که رعایت میکنم بسوزم تو یه تالار هزار نفره گرفتم و مهمونام همش ۴۰۰ تا هستن
ناشناس
2
2
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام درستهمه کرونا زیاد شده تالارها میتوان با رعایت پروتکل بهداشتی و و اینکه کم کردن تعداد مهمان ها مراسم هارو برگزار کنندر آخه این انصاف از اول زندگی سر مراسم عروسی دعوا اختلاف داشته باشیم زندگیتون داره از هم میپاشه
ناشناس
2
1
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
بابا به خدا منم ۴ بار تالارم کنسل شده تورو خدا یه فکری به حال ما جونا کنین به خدا جونا رو به بدبختی دارین میکشونید مگه شوهرهای ما چقد درامد دارن که انقد ضرر بدن بابت عروسی خیلیا میگن نگیر اما خودتونم جای ما بودین نمیگرفتین . خودتونم حاضر بودین آرزوی عروسی گرفتنتون به گور ببرین . بعد میگن چرا جونا بدبخت شدن واسه همین برنامه ریزی های شماس یه بار بگین تالار ها تا یک سال بستس بابا تکلیف ملت روشن کنید تو رو خدا .
طلوع
1
3
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
لطفا تالارها رو بازکنید به شرط رعایت بهداشت و کمترین تعداد میهمان،
ناشناس
1
2
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تروخدابازکنین
فرشاد
1
1
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
اونایی که عروسی کردن میگن بازز نشه تالارر اونایی که با پول عروسی زندگی شروع میکنن چیکارر کنن اقازاده هاا اونایی که عروسی گرفتین
ارزو
1
1
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹
توروخداتالار هاروبازکنید گناه ما جووناچیه پنجماه هست ک عقد کرده هستیم ب امید اینکه تالار ها بازبشه اما نشد مجبور شدیم تو خونه بگیرم خدا براتون قبول نکنه باماجوونا چیکارکردین
ناشناس
1
1
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
خاهشن تالار هایه عروسیرو باز کنین که مردم میخان عروسی بگیرن داغه یه عروسیو خاهشن رو دله عروس دامادا نزارین اگه مردم خاسته باشن رعایت بکنن که تو تالار هم رعایت میکنن چه ربطی اصن به تالار ها داره همه جارو باز کردین اینجارو هم باز کنین تو رو خدا کم مردم استرس و اضطراب دارن خاهشن اینو دیگه اضافه نکنین
ناشناس
1
1
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
باعرض سلام خدمت همه مسولان تاکی باید این روند پیش بره دیگه همه تالارها ورشکسته شدن به داد مردم برسید
ناشناس
1
1
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹
تو رو خدا تالار هارو باز کننین این همه جا باز بوده دیگه تالا ر هارو چه را بستین ..همه ارزویی یه دختر عروس شدنشع این ادمایی که میگن تالار هابسته باشه نفسشون از جای گرم بالا میاد یا براشون سود دارهه که میگن ما چیکار کنیم اخه
مهتاب
1
1
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹
توروخدا باز کنید عروسی آبجیم هی داره عقب میفته به خاطر کرونا
..
1
1
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام یعنی بعد پونزدهم تالار ها باز میشه اخه این چه وضعشه که برا ما جونا راه انداختیم بابا دیگه این گرونی کم بود حالا جریمه کردن داماد ها هم اضافه شد
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹
......
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹
بابازودترهمه جاهاروبازکنید بزارین بمیرن مردم زودتر
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
تالار ها کی باز میشه
ناشناس
0
1
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
تورو قران تالارا رو بازكنين همه دارن تو خونه عروسي مي گيرن خب خونه كه بدتره چرا فقط زورتون به تالارا ميرسه
ناشناس
0
0
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
خاهش میکنم تالار های شهرهای قرمز و نارنجی رو ببندین جمعه عروسی دعوتیم هر چه قدر ب خونوادم میگم نرین قبول نمیکنن خیلی نگرانم و استرس دارم
غریبه
0
1
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
سلام شما اگه تالار هارو باز نکنید مردم تو خونه با حیاط بزرگ تو خونه خودشون عروسی میگیرن هی بهتر تالار هرو باز کنید چه باز کنید یا نه مردم تو خونه دورهم جمع میشن پس بهتره تا لار هدرو باز کنید
ناشناس
0
1
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام تورو خدا تالارا باز کنید دخترم دوساله نامزده شهر گفتیم کرونای اینام از زندگی افتادن خواهشمنداست باز کنید والا تو خونه آدم میترسه باز تالار بهتره تورو خدا بزارید جوان آرزو دارن خونه که خطرناکتره باز تالارا بهداشت و رعایت میکنن ممنون
مینا
0
0
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ترو خدا تالارا رو باز کنید من عقدم بهم خورد دیگه دوس ندارم عروسیم بهم بخوره ارزوی هر دختر عروسیه خواهش میکنم تالارا رو باز کنین
معصومه
0
0
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا ازت نگذره روحانی من ۱ سال و دوماهه موندم که امروز فردا یه ماه دوماه دیگه عروسی بگیریم الکی چند وقت یبار تعطیل میکنید مردم خریدای خونه و هر خرید دیگه ای دارن تموم میشن میزارن دقیق روزی که باز یه هفته مکان ها باز میشه میرن خرید باعث میشه کرونا بدتر بشه اگه رو روال همیشگی باز باشه باعث میشه مردم به ندرت برن بیرون و واسه خریدای ضروری برن بیرون اونجوری مردم هفته ای یبار میرن بیرون با این اوضاع تعطیلی که شما ها درست کردید که پول جریمه کرونایی ۹ شب به بعد تو جیب بزنید اوضاع بدتر میشه .اگه رو روال همیشه باز بشه مردم خودشون خر که نیستن رعایت میکنن .تالارها باز بشه یک سوم جمعیت آدم دعوت میکنه با رعایت بهداشت یسری با اماکن دست دارن زیرکی میزارن ولی ماها باید وایسیم تا ببینیم کی عشقشون میکشه باز کنن
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰
توروخدا کی تالار باز میشه 18آبان عروسی خواهرمه میگن تالار هارو بستن تروخدا بازش کنین یک ساله عقد کردن نتونستن عروسی بگیرن عقدشونم بخدا فقط مامان و بابام بود من خواهرشم نتونستم برم تورو خدا تالار هارو باز کنین حداقل عروسیشون به هم نخوره
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان

بهترین مارک کولر گازی ایرانی و خارجی

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

تغییر تاریخ واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ دل امروز + جدول

فیلم/ هشدار ظریف به کشور‌های عربی خاورمیانه

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عکس/ بنیامین بهادری هنوز دلتنگ همسر اولش است!

بازدید کنجکاوانه خانواده‌های اسرائیلی‌ از بقایای موشک ایرانی

بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند

هند در مسیر ۵۰۰ گیگاوات انرژی پاک

با کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان این خودروی اتوماتیک را بخرید + جدول

بازیابی بلندمدت یا افزایش کوتاه‌مدت قیمت اتریوم؟

بازدهی بورس در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

فیلم/ هودی سید جواد هاشمی دردسرساز شد!

فیلم/ کمک سگ زنده یاب حادثه متروپل برای پیدا کردن یسنا

جزئیاتی از قطع روابط تجاری ترکیه با اسرائیل

آخرین آمار از تعداد کودکان کار در پایتخت

عکس/ خانم بازیگر با تیپ مردانه خبرساز شد

ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟

چهره بزرگراه‌های پایتخت تا ۲ ماه آینده دگرگون می‌شود

فیلم/ پذیرایی فست فودی دونالد ترامپ از آتش نشانان نیویورک!

آمریکا و عربستان در آستانه توافق هسته‌ای غیرنظامی؟

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان این ماه

فیلم/ طبیعتگردی به لطف نصب پله برقی در چین

عکس/ عاشقانه‌ای دیگر از آناهیتا همتی و همسرش

فیلم/ سکانس دیدنی این فیلم از رقص مهران مدیری

خاطره عجیب پرستو صالحی از برخوردش با تتلو در ترکیه

عکس/ تصویری دیده نشده از شادمهر و عشق اول زندگی‌اش!

فیلم/ پدر مهران غفوریان بازجوی ساواک بود؟

فیلم/ گل شهاب زاهدی نامزد دریافت جایزه پوشکاش؟

فیلم/ رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در مسابقات آزاد اسکیت

عقب‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی

برنت به بیش از ۸۳ دلار رسید

فیلم/ وضعیت فاجعه ‌بار خیابان‌های دزفول با وقوع سیل

فیلم/ جاری شدن سیلاب در خیابان‌های شهر کامیاران

وقوع سیل‎ و کولاک در این ١٣ استان

آخرین قیمت شاهین دست دوم در بازار + جدول قیمت

افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور

هشدار برای معامله امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

وزارت کار علیه تشکل‌های کارگری

فیلم/ تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی

رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان

یسنا ربوده شده بود؟

بهترین موتورسیکلت جهان

فیلم/ انتشار بخش‌هایی از فیلم مست عشق

طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

فیلم/ تجدید خاطرات عمو پورنگ از دیدارش با شاهرخ خان

فیلم/ درگیری عجیب بادیگارد‌های جواد عزتی و الناز حبیبی

اجرای طرح فجرانه کالابرگ در این تاریخ پایان می‌یابد

امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان

بهترین پهپادهای رزمی جهان

مرحله دوم انتخابات مجلس؛ پراکنده شدن ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول

در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟/ انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات

ساخت طالبان، قصر تروریسم شرقی/ عنصر مهمی که از چشم متحدان آسیایی در مبارزه با تروریسم مخفی مانده است

قیمت انواع لپ تاپ دل + جدول