تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۹ نظر

فیلم/ حادثه دلخراش برای شرکت کننده عصر جدید

در آخرین قسمت از دور اول مسابقه عصرجدید، برای یکی از گروه‌های شرکت کننده حادثه‌ای اتفاق افتاد که خوشبختانه با حضور نیرو‌های درمانی خطر رفع شد.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
3
3
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
حادثه چی بود؟چیزی تو ویدیو نشون داده نشد
عباس
1
9
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
اگه قیمت ها افزایش یافت حقوق کارکنان شرکت خصوصی و دولتی و کارمندان تمام سازمان میبایست بر دلار ۲۰هزار افزایش پیدا کند وگرنه بی عدالتی به دولت بعد موکول و تمام کارکنان استعفا نامه خود را امضا خواهند کرد آقایونی که به رای ما سر گرفتین برا خودمان ادعای ریاست نکنین شما نمایندگان ما هستین که حرف مردم رو با جهان مبادله کنین نیاز ها رو برطرف کنین نه اینکه حقوقتونو بر اساس دلار کارکنان را بر اساس ریال لطفا پیگیری شود هر چی اضافه شد میبایست دستمزد ها براساس همون انجام شود افزایش ۱۵ درصدی برا شما عالی قشر متوسط اصلا رضایت بخش نیست بر اساس دلار برا جامعه تصمیم بگیرین نمیتونین! گرونترش نکنین مملکت دوسالو خورده اصلا ثبات نداشته حتی یک روز ما خواستیم که هستید ما انتخابتون کردیم پس باید طرفدار مردم باشین نه اوضاع رابدترکنین ... هر چند این حرفا بگوش هیچ مسئولی نمی ره ولی فرق شما با بقیه کشورها اینه مثلا بهتون میگن مسلمان پس مسلمان باشید سفره مردموکوتاه نکنید مردمو به نون حروم تشویق نکنین با گرونی اینارو میبایست روزی جوابگو گناهان مردم باشین
امیرعلی
2
1
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
نظر : ادشف
چی شد
0
3
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
به نظرم اون لحظه ای افتاد رو سانسور کردن چون چند بار نگا کردم هیچی ندیدم
دوست
0
1
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام ، بعضی ها از روی نادانی و پارتی بازی کسی را بازیگر می کنند و طرف را به مسیری که به زیان طرف است سوق می دهند و شروع می کنند به تعریف کردن الکی از طرف که تو استعداد فلان کار را داری چون راحت در چشم مردم نگاه می کنی و حرفت را می زنی و ملاکشان برای بازیگری این کارهای ابتدایی است که البته از روی ناآگاهی این حرف را می زنند، بالاخره هر آدمی مدتی تمرین کنه می تونه راحت حرفش را جلوی جمع بزنه و این به معنای استعداد بازیگری نیست ، ملاک بازیگری فقط توضیح روان یک متن و احوالات خود جلوی تماشاگران و داورها نیست . بازیگری فقط دادن یک نقش کوچک به طرف در فیلم و ثبت نام مجانی آن در موسسه بازیگری خود نیست ، این کارها فقط گمراهی است .
دوست
0
1
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام ، بعضی ها از روی نادانی و پارتی بازی کسی را بازیگر می کنند و طرف را به مسیری که به زیانش است سوق می دهند و شروع می کنند به تعریف کردن الکی از طرف که تو استعداد فلان کار را داری چون راحت در چشم مردم نگاه می کنی و حرفت را می زنی و ملاکشان برای بازیگری این کارهای ابتدایی است که البته از روی ناآگاهی این حرف را می زنند، بالاخره هر آدمی مدتی تمرین کنه می تونه راحت حرفش را جلوی جمع بزنه و این به معنای استعداد بازیگری نیست ، ملاک بازیگری فقط توضیح روان یک متن و احوالات خود جلوی تماشاگران و داورها نیست . بازیگری فقط دادن یک نقش کوچک به طرف در فیلم و ثبت نام مجانی آن در موسسه بازیگری خود نیست ، این کارها فقط گمراهی است .
فاطمه
آقا امیرحسین حالا شما اینقدر نمیخواد به طنین دختری که توی عصر جدید دعوت بود حسادت کنی،
خیلی ها بازیگر هستند حسادت نمیکنی ولی به طنین حسادت میکنی،
بازیگران ما هم بهترین بازیگران خوشکل و خوب هستند، و طنین هم شایسته بازیگر شدن را دارد، لطفا حسادت نکنید،
امیر حسین
0
2
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام عزیزان با آرزوی سلامتی و شادی برای همه این متن فقط به خاطر خیرخواهی و دلسوزی و مهربانی و تجربه نوشته شده است و برای کمک به آدمها در قرار گرفتن در مسیر درست و مفید زندگی شان که به نفعشان باشد نه به ضررشان .
برای بازیگری فقط داشتن علاقه کافی نیست ، بازیگری فقط با آرزوی بزرگ در ذهن داشتن صورت نمی گیرد ، بازیگری خیلی عواطف و هیجانات و احساسات انسان را در گیر می کند و فوق العاده شغل سنگین و سخت و طاقت فرسایی است که می تونه برای کسانی که پیوند اعضا خصوصا ( پیوند قلب) داشتند خطرناک و مضر باشد، چون بازیگری یک شغل هیجانی و احساسی و عاطفی است و مناسب افراد با پیوند قلب و اعضا نیست چون هیجان و خستگی و تمرینات بدنی زیاد و سنگین عضو پیوندی را پس می زند و برای جسمهای آسیب پذیر مناسب نیست . یک بازیگر در سخت ترین شرایط در لوکیشن های مختلف و ساعتها با گریمهای مختلف و نقش های مختلف باید با بالاترین صبر و تحمل و بردباری حاضر شود و بالاترین انرژی و طاقت و قدرت بدنی و مهارت و استعداد و هنر و سواد و توانایی و تمرین جسمی و روحی و بدنی را می خواهد که کار هر کسی نیست، یک بازیگر باید خستگی ناپذیر و صبور و توانمند باشد . بازیگری فقط حفظ کردن یک متن و تعریف کردن داستان زندگی خود نیست ، بازیگری فقط یک علاقه و آرزوی بزرگ نیست ، بازیگری فقط شرح دادن یک ماجرا و یک حادثه تلخ و شیرین زندگی نیست ، ما این همه بازیگر داریم که هیچکدام هم بازیگر نیستند و فقط مردم مجبورند این آدمها را در فیلمها و سریال های مختلف به زور تحمل کنند ، چرا فکر می کنید بازیگری عروسک بازی است ، چرا اینقدر بازیگری راحت و دم دستی و الکی شده این همه بازیگر می ریزید توی فیلم و سریال می دید به خورد ما مردم بی گناه ، آخه ما چه گناهی کردیم که باید بازی این نابازیگرها را تحمل کنیم ، تو رو خدا دیگه کافی با این کارتون فقط دارید فیلم و سینما و اعصاب مردم را داغون و خراب می کنید ، همه می خواهند یه شبه بازیگرشوند.
شاید شما به خواهید به خاطر ترحم ، کسی را بازیگر کنید و به صورت رایگان به کلاس های بازیگری دعوتش کنید تا بازیگر شود که هم به ضرر آن شخص مورد نظرباشد و هم به ضرر سینما و تلویزیون و تئاتر باشد و اسمش نادانی و دوستی خاله خرسه است نه ترحم یا کمک .هر کس که ضربه روحی می بیند و یا مشکل جسمی یا روحی براش پیش میاد و فقط به صرف داشتن علاقه و آرزو و بدون هیچ تحصیلات و سواد و مهارت و هنر و توانایی شما او را بازیگر کنید و نقشی در فیلمی به او دهید نه تنها کمک و یاری نیست بلکه خیانت به اون شخص مورد نظر و مردم و سینما و هنر است .
ناشناس
دختره که اسمش طنین بود که قیافه هم نداشت که میخواد بازیگر بشه و احسان علیخانی، امین حیایی پارتی اش بشن،
بابا اینقدر خوشکل توی ایران است که لیاقت بازیگر شدن را دارند، این دختره زشتو چیه که میخوایید تست بازیگری ازش بگیرید و در کلاس حیایی ثبت نامش کنید،
امیر حسین
خیر من به یک دختر مظلوم و مریض پیوندی حسادت نمی کنم ، برای ایشان هم آرزوی موفقیت و سلامتی و شادی می کنم ، شما می گید که من به دیگران حسادت نمی کنم و به این دختر حسادت می کنم ، اولا من بازیگر دیگری که پیوند قلب کرده نمی شناسم وگرنه قطعا به او هم می گفتم که سلامتی اش مهمتره از بازیگری است ، ثانیا من که گفتم خیلی از بازیگرها بازیگر نیستند و فقط توی سریال ها دارند وقت خود و بقیه را هدر می دهند و نخواستم اسم تک تک آنها را بنویسم چون خیلی طول می کشه . ثالثا شما گفتید که بازیگرها خوشگلند بعدشم به من می گید به اونها حسادت نمی کنی ، خودت هم نمی دونی داری چی می گی .به نظر من بازیگری شغل سخت و سنگینی است .
احمد
1
0
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
چرا همون لحظه را نشون ندادند؟
br
1
0
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
خداروشکر آسیب خیلی جدی ندیدن... دفعه‌ی بعدی هم هست میان می‌ترکونن☆~
ستاره
نه دیگه نمیان برترکونن، دیگه ترکوندنی نیست، چون مرحله نیمه نهایی دفعه دیگه است واسه اینایی که دفعه اول برنده بودند،
طاها
0
0
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹
همش تقصیر محمد زارع که طنابو ول کرد وقتی میافته پشت سرش تکه های فانوس هست
ناشناس
محمد زارع قیافه نداره، موهاش انگاری جن توی صورتش است، حالم ازش بهم میخوره، لطفا اینو نزارید توی استودیو،
اینقدر جوان های زیبا تهرانی هست یکی مثل ایمان و احسان بیارید که خوشتیپ و خوشکل هستند،
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹
چی شد دقیقا؟؟؟
فاطمه
هیچی
زهرا
0
0
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹
من احسان علیخانی را خیلی دوستش دارم اسمم زهرا است، عاشق احسان علیخانی ام، داشتن احسان آرزوی بیشتر دخترهاست، دلم میخواد احسان عشق من باشه و باهاش ازدواج کنم،
پریناز
داشتن احسان آرزوی توست نه بقیه دخترها ، من از مرد ترکه و لاغر اندام خوشم میاد که کله اش گنده نباشه .
ساحل
0
0
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹
چيشد چرا نشون نمي دن يکي بهم توضيح بده اگه سانسور ميکنين مرض دارين نشون مردم ميدين خب
ایران
0
0
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹
میگن وضعیت کرونا تو تهران و بسیاری از شهرهای ایران قرمزه ، مردم باید ماسک و دستکش استفاده کنند و فاصله اجتماعی ۲ متر رو رعایت کنند و تا حد ممکن از خونه بیرون نیان .
ولی تو عصر جدید نه تماشاچی ها نه مجری نه داورها نه پشت صحنه کسی ماسک و دستکش نمی زنه فاصله هم رعایت نمی کنند.
این در حالی که کرونا روز به روز تغییر شکل میده و اصلا ممکن علایم سرفه و تب و ... نداشته باشه ولی باعث مرگ بشه
کارشناس بهداشت
همه اونها تست دادند و همه جا ضد عفونی شده نیازی به ماسک ، خود ماسک هم بیشتر آلودگی پخش می کنه چون باید دایم با دست کثیف دایم روی دماغ و دهن بگیریش که تکون نخوره .
امیر حسین
0
0
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹
خیر من به دختر مریض پیوندی حسادت نمی کنم و فقط واقعیت را گفتم حالا اگر خوشت نمیاد اون دیگه مشکل خودته که با مشکلی که داری کنار بیایی ، اولا بازیگر دیگری که پیوند قلب کرده باشد نیست که اگر بود من حتما این ها را به او هم می گفتم که سلامتی از بازیگری مهمتره . ثانیا شما می گید من به بازیگران دیگر حسادت نمی کنم ولی بعد می گوئید که بازیگرها خوشگلند که این دو نکته با نوشته های من متناقص است ، چون من گفتم که خیلی ها فقط ظاهرا بازیگر هستند که نباید بازیگر می شدند ، بازیگری برای کسی که پیوند قلب کرده خیلی شغل سخت و سنگین و طاقت فرسایی است . من از سر دلسوزی و خیرخواهی حرف خودم را زدم و دیگه وجدانم راحته و بعدش به خود اون شخص و خانواده اش مربوطه نه به من .
حنانه
0
0
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹
اجرای ترنم هم خیلی ضعیف بود و به نظر توی بازیگری استعداد ندارد و فکر می کرد بازیگری یعنی بلبل زبانی کردن .
ننه ژینا
0
0
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام وقت به خیر
دیروز باخبر شدیم که آقای گرجستانی به دلیل ایست قلبی فوت کردند ، تسلیت می گم به جامعه هنری و به خانواده محترمشان ، نوه هایم بازیهای او را در سریالهای کیف انگلیسی و متهم گریخت خیلی دوست داشتند و من و نوه هایم عزیزم همیشه سریال متهم گریخت را می دیدیم و از آن لذت می بردیم و می خندیدیم مخصوصا برای بار اول توی ماه رمضان که پخش شد ، خدا بیامرزه و روحش شاد .
ساتین
0
0
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹
زن 65 ساله هستم و دو فرزند دارم ، خیلی دوست دارم برای اجرا بیام عصر جدید ولی خجالت می کشم می ترسم داورها چهار تا چراغ قرمز به من بدهند آبرویم بره . از طرفی خیلی خیلی دوست دارم بیام و از طرفی هم می ترسم ، دوستان شما بگید من چکار کنم بیام عصر جدید یا نه مشورت کنید با من به کمک و راهنمایی شما نیاز دارم . بیام عصر جدید یا نیام .
هلیا
0
0
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹
شوخی و طنز دوستان بخندید : از ترس کرونا هی رفتم زیر آفتاب ، کاکاسیاه بودم ، شدم سیاه سوخته بابا ، یه مدت دیگه میشم همون خفاش سیاهی که کرونا را بوجود آورد، پرواز می کنم می رم چین تو سوپ چینی ها ، هاهاهاها
ننه ژینا
0
0
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام ، از درگذشت پدرسالار سینمای ایران زنده یاد فقید محمد علی کشاورز خیلی ناراحت شدیم ، تسلیت می گم به خانواده محترمش ، نوه های من که خیلی گریه کردند ، چون از بچگی با فیلمهای زیبای ایشان بزرگ شدند ، تسلیت می گم به جامعه هنری ایران خدا بیامرزدش این مرد بزرگ هنرمند بازیگر را ، حیفه این هنرمندان که از پیش ما رفتند .
خبر خوش
0
0
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام . مطمئن نیستم ولی مقاله خواندیم واکسن کرونا که توسط دانشمندان انگلیسی کشف شده در شهریور به تولید انبوه می رسد ، خیلی خیلی خوشحال شدیم . خدایا شکرت
اما تا اون موقع مردم عزیز رعایت موازین و دستورالعملهای بهداشتی را بکنید و فاصله اجتماعی را برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام بدهید تا مردم در این مدت قربانی بیماری کرونا نشوند.
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

علائم مهم این سرطان گوارشی شایع چیست؟

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو

استوری احساسی یکتا ناصر بعد از پس گرفتن دخترش

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

اینفوگرافی/ کشورهای پیشرو در حوزه انرژی پاک و تجدیدپذیر

فیلم/ رقیب مهم هادی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ کیست؟

اثر خیره‌ کننده برندگان مسابقات عکاسی طبیعت در سال ۲۰۲۴

عکس/ ست الهام حمیدی و همسرش در کنسرت

تصویری عاشقانه از بازیکن سابق پرسپولیس و همسر جذابش

معرفی مرسدس بنز G کلاس با پیشرانه شش سیلندر هیبرید

تولید پژو پارس در سال جدید از سر گرفته می‌شود؟

قیمت روغن مایع به این رقم رسید + جدول

بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری بورس بررسی شد

عکس/ استوری احساسی سردار آزمون با دخترش

مدت زمان تحویل کارت‌های سوخت کاهش می‌یابد

روایت حسن روحانی از «صبح جمعه» گرانی بنزین

دلار در یک هفته چقدر بازدهی داشت؟

بازدهی بازار طلا در یک هفته گذشته

شرکت چینی BOE احتمالاً نمایشگر آیفون SE ۴ را تولید می‌کند

عکس/حمله تسنیم به سفیر ایران در باکو به دلیل عکس با خانم مجری!

«سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد!

یک مسئول سابق: صدیقی از من خواسته بود ملک بهزیستی همجوار باغ ازگل را هم به او بدهیم!

عکس/ امضای جهانبخش بر پای شکسته دختر هوادار

بازداشت فرزند حمید نوری در سوئد + عکس

عکس/ اولین نماینده عربستان در مسابقه دختر شایسته جهان

ثبت رکورد جدی در قیمت حواله خودرو‌های جانبازان!

حذف شرکت‌های ایرانی از بازار عراق

داعش برای عملیات «گرگ تنها» در خاک اروپا فرمان داد!

یک قانون جدید برای صدور پایان کار ساختمان

بهترین ارز‌های دیجیتال برای سال ۲۰۲۴

قیمت طلا به ریل تعادلی خود بازمی‌گردد؟

فیلم/ ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه لاریجانی در شبکه افق

آندرتیکر، ستاره کشتی کج جهان وارد ایران می‌شود؟

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق + عکس

سایه سنگین حادثه تروریستی مسکو بر روابط روسیه و بوسنی/ تشدید کش مکش های قومیتی؟

علی قنبری، اقتصاددان: فعالیت اقتصادی در گرو داشت ارتباطات خاص/ اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ نه شفاف بود و نه آزاد

سکوت اژد‌های زرد در دریای سرخ؛ نگاهی به موضع چین در قبال انصارالله/ دلیل صبوری پکن چیست؟

واگویه‌های جامعه در نوروز ؛ مردم را سر کار گذاشتند/همه‌چیز بهم ریخته است و همه بریده‌ایم/ فریادها به گوش دولت می‌رسد؟

دعای روز هجدهم ماه رمضان + معنی و تفسیر

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد/ هزینه اختلاس‌ها را طبقات متوسط و ضعیف جامعه می‌پردازد

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

بهترین زمان خرید دلار