مسعود فراستی با سواد ترین منتقد حال حاضر ایران و حتی جهان است متاسفانه سینمای امروز دنیا دست افراد حقیر و کوچک است و از این رو فراستی تنها و مخالف خوان به نظر می رسد.
هرچند من خودم همگناه رو دنبال میکنم و دوسش دارم ولی به اقای فراستی ایمان دارم و میدانم از سواد منتقدی برخوردار هست و خیلی ادم باسوادی در این زمینه است و اکثر حرفهایش هم خیلی پرو بیراه نبود.سریال داره یواش یواش به سوی ابتذال حرکت میکنه
دوستان یکمم تصور کنید ایشون راست میگه
چرا ایده ها یه جا کپی هست؟
تا کی باید به مخاطب با سریال های چرتشون توهین کنن؟
از از داستان هایی با ایده های اصیل یا نویسنده های دارای ایده استفاده نمیکنن؟
مگه خودمون بی فرهنگیم که هی بریم کپی کنیم از فرهنگ فیلم سازی ترکیه و امثالهم؟
مردم میخوان سرگرم بشن حالا چه با سریال های تلویزیون مثل پایتخت و نون خ و ... یا با نمایش های خانگی دیگه جیب خالی کردن از کجا اومد خریدن این نمایش ها که اجباری نیست هر کی دوست نداره میتونه نخره
اگه حرف زدن بلد نیستی بهتره حرف نزنی
مسعود فراستی با سواد ترین منتقد حال حاضر ایران و حتی جهان است متاسفانه سینمای امروز دنیا دست افراد حقیر و کوچک است و از این رو فراستی تنها و مخالف خوان به نظر می رسد.
به نظر من درست میگه من خودم هم گناه رو می بینم فقط از سر بیکاری و اینکه زمان برام بگذره خیلی فیلم مزخرفیه نه تنها این فیلم و می بینم دل رو هم می بینم همش زندگی هوایی دارن که به دور از زندگی مردم و اصلا داستان پیش نمی ره فقط تو هر قسمت یه اتفاق آخر ش می افته که مردم رو بکشونه واسه دیدن قسمت بعدش هیچی هم نمیشه
خدمت اقافراست باید بگم اونکه جیب ما رو خالی میکنه نفر دیگه هستش اینم بگم نوش جان همگناه که خالی کنه بهتره که..... خالی کنه به این کارهای یواشکی که میکنه انشاالله از گلو شون پایین نره
بابا چی میگین شما،بودجه ی شمارو کی داره میده؟واسه چی داره میده؟جمع شدین دور هم بگین این خوبه این بده،خود شما چه کار ارزشمندی دارین حتی کسی شمارو نمیشناسه ،چرا سریالای دیگع رو نقد نمیکنید،چوت این مخاطبش زیاده حرصتون رو دراورده بشخصه نظرم اینه تو چند سال اخیر بخترین سریال ایرانه،کاری به سریالای صدا سیما ندارم کلا اونا اصلا نباید با چیزی مقایسه بشن از بس مسخرن
من کاری به انتقادات آقای فراستی ندارم ولی میخوام بدونم این سریال چی داره که آقای فراستی به آن حسادت کنه متاسفانه آقای مصطفی کیایی روز به روز در حال پسرفت هستند کارگردانی این فیلم به قدری ضعیف است که مانع از این میشه که ما حال و روز افرادی مانند سیما و فریبرز و آرمان و فرهاد و غیره آگاه بشیم و دیالوگ و فیلمنامه قوت ندارد مثلا تحول روحی فرید غیر قابل باور است و آشتی کردنش با آرمان من تا جایی با چیزی که مسئله فیلم است مانند سیما و فریبرز موافقم ولی آرمان یک بچه پررو است و به نظر من اصلا مظلوم نیست آخه تصمیمگیری جبرگویانه فرید نسبت به دخترش به توچه مربوطه مگه تو همه کارشی بازی بازیگران به جز خانم تهرانی یا بد است مانند پرویز پرستویی و پدرام شریفی یا روبه تکرار است مانند محسن کیایی
اصن همه تو دنیا بد هستن فقط ایشون خوبه!!!!
یک درصد هم نقد هاشو قبول ندارم فقط حسادت تو نقد هاش میبینم
باشه اصن تو خوبی آقای فراستی
چرا ایده ها یه جا کپی هست؟
تا کی باید به مخاطب با سریال های چرتشون توهین کنن؟
از از داستان هایی با ایده های اصیل یا نویسنده های دارای ایده استفاده نمیکنن؟
مگه خودمون بی فرهنگیم که هی بریم کپی کنیم از فرهنگ فیلم سازی ترکیه و امثالهم؟
اگه حرف زدن بلد نیستی بهتره حرف نزنی