تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳۶ نظر

پرداخت پاداش بازنشستگان آغاز شد

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

آغاز پرداخت پاداش بازنشستگان

اقتصاد۲۴ - محمد باقر نوبخت گفت: پس از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در اسفند ماه سال گذشته، فرهنگیان مشکل رتبه‌بندی‌شان را عنوان کردند که در نشست‌هایی با آن‌ها و نمایندگان تشکل‌هایشان و... و. مشکل آن‌ها حل شد. خوشبختانه دیگر در کامنت‌های کاربران در فضای مجازی، در این باره درخواستی نداریم. مساله بعدی، همسان سازی حقوق بازنشستگان بود که با نمایندگان آن‌ها به بررسی قوانین متناسب سازی حقوق‌ها پرداختیم. قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر، پرداخت پاداش بازنشستگان را آغاز کنیم که خوشبختانه این امر از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است. سومین مراجعه کنندگان به ما به جهت وجه نظارتی سازمان برنامه و بودجه، اعضای کادر درمان بودند که مشکلاتشان را در فضای مجازی با بنده در میان گذاشتند.

سه موضوع «تبدیل وضعیت کارکنان کادر درمان»، «پرداخت کارانه» و «فوق العاده ویژه کادر درمان» مهمترین موضوعاتی بود که در نظرات کاربران اینستاگرام خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان شده بود. معاون رئیس جمهور در پاسخ، با اشاره به اینکه یکی از عمده‌ترین مشکلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمبود نیرو بود؛ اظهار داشت: خوشبختانه امسال مجوز استخدام برای ۲۲ هزار پرسنل به وزارت بهداشت داده شده است که اولویت آن‌ها جذب نیرو‌های شرکتی و رسمی شدن آن‌ها از طریق برگزاری آزمون است.

نوبخت با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار تخت جدید قرار است در سال جدید به تخت‌های بیمارستانی اضافه شود؛ ادامه داد: از این رو وزارت بهداشت و درمان همچنان خواستار استخدام جدید نیرو خواهد بود. پس از جذب ۲۲ هزار نیرو‌های فوق الذکر، سازمان برنامه و بودجه کشور، اجازه جذب جدید نیرو برای این وزارتخانه را مجددا صادر خواهد کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه برخی از اعضای کادر درمان خواستار تبدیل وضعیت استخدامی خود بدون گذراندن آزمون استخدامی هستند؛ یادآور شد: در حال حاضر بر اساس قانون تنها راه این امر، گذراندن آزمون استخدامی است. البته در لایحه بودجه ۱۴۰۰ می‌کوشیم در صورت توافق مجلس، بخشی از جذب نیرو در وزارت بهداشت را بدون برگزاری آزمون به سرانجام برسانیم. البته این امر در صورت موافقت مجلس و برای سال بعد محقق خواهد شد.

پرداخت کارانه درمان؛ از فردا

برخی کاربران اینستاگرام، رقم فوق العاده ویژه خود را کم دانسته و نسبت به معوقات کارانه‌های خود مطالبی را مطرح کرده بودند. معاون رئیس جمهور در پاسخ به این کاربران با اشاره به اینکه برای پرداخت کارانه‌ها، منابع مالی لازم تامین شده است، بیان کرد: پرداخت کارانه کارکنان وزارت بهداشت، وظیفه سازمان برنامه و بودجه نیست و دستگاه‌ها موظفند از منابع اختصاصی خود آن را تامین کنند. اما به دلیل شرایط خاص کرونا و از آنجا که امکان کسب درآمد اختصاصی محقق نشد، سازمان برنامه و بودجه مسئولیت تامین این مبالغ را بر عهده گرفت.

به گفته وی، مطالبات و کارانه‌های معوق مربوط به ۷ ماه گذشته است، اما برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا ۱۲-۱۳ ماه کارانه عقب مانده دارند. نوبخت افزود: از این رو در جلساتی با دکتر نمکی و بنا بر تاکید رئیس جمهور، کوشیدیم که منابع مالی را تامین کنیم که خوشبختانه محقق شد و می‌کوشیم تا پایان هفته آینده همه این مطالبات را پرداخت کنیم. البته سازمان برنامه خود را موظف می‌داند که کاملا بر این امر نظارت داشته باشد. قطعا مراکزی که معوقات بیشتری دارند، را در اولویت پرداخت قرار می‌دهیم. انشالله از فردا امکان پرداخت این معوقات وجود دارد و کارانه و مطالبات پرداخت خواهد شد.

پرداخت فوق‌العاده ویژه به تمامی کارکنان وزارت بهداشت

تاکید بر «فوق العاده ویژه کادر درمان»؛ از کامنت‌های پرتکرار کاربران اینستاگرام خطاب به دکتر نوبخت بود. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه می‌داند هدف از این تقاضا آن است که "فوق العاده ویژه" در احکام حقوقی کادر درمان بیاید و در بازنشستگی آن‌ها نیز محاسبه شود؛ گفت: بخشی از کادر وزارت بهداشت، از این کارانه استفاده و برخی استفاده نمی‌کنند؛ حق این است عدالت در این زمینه رعایت شود.


بیشتر بخوانید: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ٩٨ پرداخت شد


وی از جلسات مکرر و بررسی‌های متعدد این موضوع سخن گفت و افزود: در مجموع به این جمع‌بندی رسیدیم که به همه اعضای وزارت بهداشت و درمان باید این کارانه پرداخت شود. البته با افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در اسفند ماه سال گذشته، چند میلیون تومان به رقم حقوق کادر درمان نیز اضافه شده است.

نوبخت ادامه داد: با اینکه فوق العاده ویژه فقط به گروه خاصی در وزارت بهداشت پرداخت شود؛ مخالفم. وظیفه سازمان برنامه و بودجه، احقاق حق، در این زمینه است. البته باید توانایی وزات بهداشت و درمان را هم در نظر گرفت.

به گفته وی، در بند ۱۰۲ احکام متفرقه بودجه ۱۳۹۹ آمده است که هر بخشنامه، دستورالعمل، جداول، ضرایب و افزایش حقوق و ... باید در چارچوب قانون و با تایید رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شود. البته مسئولیت این کار با عالی‌ترین مقام وزارتخانه و دستگاه اجرایی است و سازمان برنامه وبودجه صرفا باید از آن‌ها پشتیبانی مالی کند. سازمان برنامه و بودجه، می‌تواند نسبت به ۱۰ درصد تغییر در ردیف‌های بودجه ورود کرده و به وزارت بهداشت و درمان اختیار لازم را بدهد. از این رو در بخشنامه‌ای به وزارت بهداشت در روز‌های آینده، به آن‌ها اجازه خواهیم داد که کسانی که از فوق العاده ویژه استفاده نکرده‌اند، استفاده کنند. اما زمان انجام این کار، بسته به وزارتخانه است که از چند ماه آینده بتواند آن را اجرا کند. وزارت بهداشت و درمان از مهر یا آبان ماه می‌تواند احکام پرسنلی کارکنان خود را متناسب با فوق العاده ویژه درمان اصلاح کند و از هر زمان که امکان تامین مالی را بیابد؛ می‌تواند این موارد را پرداخت کند.

نوبخت در ادامه گفت: علاوه بر استفاده از ظرفیت قانونی موجود برای پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان می‌کوشیم که در لایحه بودجه ۱۴۰۰ که در دست بررسی در سازمان برنامه است؛ منابع مالی لازم برای اجرای کامل فوق العاده ویژه کادر درمان را پیش بینی کنیم.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل فرهنگیان و بازنشستگان، پس از گفت و گوی دوجانبه با نمایندگان تشکل‌های صنفی این دو قشر میسر شد؛ خاطرنشان کرد: شنبه عصر، ساعت ۶ از مسئولین وزارت بهداشت و تشکل‌های پزشکی و پیراپزشکی و ... درون وزارت بهداشت و درمان دعوت می‌کنم که مسائل، ابهامات و مشکلات کادر درمان را با بنده در میان بگذارند تا با همفکری هم، این موارد را حل کنیم. در جلسه اول حتما شخصا شرکت خواهم کرد.

نوبخت در جمع‌بندی سخنانش تاکید کرد که پرداخت کارانه‌های معوق از فردا آغاز می‌شود؛ بخشنامه پرداخت فوق العاده ویژه نیز هفته بعد خطاب به وزارت بهداشت و درمان صادر می‌شود و این وزارتخانه می‌تواند احکام حقوقی کارکنان خود را متناسب با این فوق العاده ویژه اصلاح کند و هر زمان که توانست آن را پرداخت نماید.

معاون رئیس جمهور در پایان این گفت و گوی اینستاگرامی، از وزیر بهداشت به نیکی یاد کرد که همواره در جلسات دولت با همکارانش در کادر درمان ابراز همدردی می‌کند و پیگیر حقوق آنهاست. نوبخت ابراز امیدواری کرد که همانطور که لبخند رضایت بر لبان فرهنگیان و بازنشستگان نشسته، به زودی شاهد لبخند رضایت کادر درمان نیز باشد.

وعده دیدار با نمایندگان سازمان زندان‌ها

برخی اعضای سازمان زندان‌ها نیز مطالباتشان را در کامنت‌های اینستاگرامی عنوان کرده بودند که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به آن‌ها گفت: یکی از روز‌های دو هفته آینده هم فرصتی برای سازمان زندان‌ها خواهیم گذاشت تا مطالباتشان را عنوان کنند.

وی افزود: مسائل و نیاز‌های کمیته امداد، بهزیستی، عمران و آبادانی کشور و ... همه و همه از اموری است که باید به آن‌ها برسیم.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
باقر جانی بازنشسته ۳ ۹۹ علو پزشکی اصفهان هستم
0
0
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب نوبخت معاون محترم رعیس جمهور تو را بخدای بزرگ لطف کنید ۵۰ درصد افزایش اسفند ۹۸ را در احکام بازنشستگان اعمال شود چون میگویند دانشگاه بدونه مجوز برنامه و بودجه افزایش داده ظلم شده به ما شما را به خدای بزرگ به مولا علی تین مشکل ما را حل کنید با سپاس از شما
ناشناس
چه فایده داره وقتی بعد دوسال می خواهید پول بازنشسته حالا بدهید آیا قیمت ها تغییر نکرده. چقدر ضرر کردند این جماعت فردای قیامت یقه اتان می گیریم
ناشناس
0
3
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب نوبخت اگه اضافه ازاقازاده ها هست فکری هم به حال بازنشستگان تامین اجتماعی بشه چندین هزارمیلیارد طلب سازمان را بدهید تا به بازنشستگان تامین اجتماعی کمکی کند همسان سازی که وعده داده بودند کجاست چرافرمولی که داده بودند اجرایی نشد
ناشناس
1
2
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
اخ از بخت بازنشستگان تامین اجتماعی
اصغر
1
2
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
خرداد۹۹ از دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازنشسته شدم ریالی در خصوص بازنشستگی یا خرید مرخصی به من پرداخت نشده واقعا دانشگاه به این عظمت که ماهانه میلیارد تومان پول پرداخت میکنند ۳۰تومان خرید مرخصی ندارن
ایرانیان
1
1
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
آیابازنشستگان ومستمربگیران،تامین اجتماعی پاداش تعلق نمیکنیدفقط گرانی وفقرتعلق میگیردچون سرتامین اجتماعی کلاه بزرگی میگذاریدوبه اسم قرض،پول مردم و پس اندازشان رامیگیرد کمترین حقوق هم تعلق میگیردبااین بی عدالتی مملکت رابه کجا کشاندید
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
باسلام صحبت ها همه در باره علوم پزشگی است و پرستاران وما بیچاره های وزارت علوم چه کردی عاقبت بخیر شوی چون ما نشدیم
بازنشسته کشوری
1
1
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام مهر ماه هم رسید پس این همه وعده که میگفتن تا مهر پاداش میدن چی شد بازنشست 98 هستم
ناشناس
0
4
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹
کدوم پاداش تاحالا که ندادند قبل از مهر می خواستن بدن ولی تاحالا که به نیروهای مسلح ندادن فقط حرف میزنند حرف تاعمل خیلی فرق هست
ناشناس
0
1
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹
الان 6 مهر هستش از وعده جناب نوبخت 6 روز گذشته مهر ماهشونم دیدیم تا الان که پاداش مونو ندادن معلوم نیست کی میدن فقط وعده میدن
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تا کی وعده سرخرمن پاداش پولمرخصتی کارمند بهداشت رابدهید
محمد
2
1
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام امروز ۷ مهر اماازپاداش بازنشستگان کشوری سال ۹۸ که قولش
داده بودند خبری نیست.دروغ‌گفتن جامعه رابه تباهی می کشاند
چرا پاداش بازنشستگان ۹۸ثبت احوال پرداخت نمی شود .هر عزیزی که
پیگیر این اخباراست خدایا یارویاورش باش.
ناشناس
0
0
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
سلام.
ناشناس
اگر دولت وجه پاداش بازنشستگان را بدون احتساب دیرکرد پرداخت کند ظلم درحق آنان کرده است
ناشناس
0
0
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سلام جناب آقای نوبخت تاکی دروغ وبدقولی ایا ازتورم جامعه خبرنداری 18ماه از بازنشستگی کارمندان وزارت بهداشت می گذره ام دریغ از وعده های شم درخصوص پرداخت پاداش بازنشستگان .......تا کی بی احترامی ووچشم براه واریز حق زحمات 30ساله خودمان باشیم....ادعا میکنید پاداش بازنشستگان پرداخت شد........بجز فرهنگیان کدام پاداش واریز شده؟؟؟؟؟؟؟
محمد
0
0
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا پول مرخصتی کارمندان بهداشت رانمیدهید چرا هرقول وعده نوش دارو بعداز مرگ کارمندان بی پول خانواده فقیر
حسن
1
0
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا پول خرید مرخصتی بهداشت را نمدهید چراپول برای معلم هست برای سرباز خط کرونا بدبختی نیست
غفور
0
0
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹
این بوق کرونا بازنشستگان دنیا راپرکرده است مردم خیال پول به پا بازنشستگان ریخت اند درعمل .... پول خرید مرخصتی رابدهدحاصل زحمت ۳۰سال
ناشناس
0
0
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
سلام اقای نوبخت امروز هجدهم مهرماه هس پس پاداشهای نیروی انتظامی چی شد فقط همش وعده‌الکی میدین بازنشسته سال 98هستم الان چهاردماه بازنشست شدم تورا به امام حسین پاداشمون بدین خسته شدیم ازای زندگی و دروغ گفتن شماها جواب ما رو کی باید بده فقط اعلام میکنین پس ای اعلام کردن تو تلوزیون الکی هس
نیک بخت
0
2
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
20مهر 1399 شد از قول آفای نوبخت زیس سازمان برنامه و بودجه کشور 20 روز هم گذشت بازنشسته وزرات جهاد کشاورزی هستم پاداش بازنشستگی ما که پرداخت نشد.
عطا
0
1
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
آقای نوبخت الان ۲۰ مهر ماهه پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۹۸ پرداخت نشده
ناشناس
0
1
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹
باسلام جناب آقای نوبخت تو خدا این بازنشستگی نیروهای مسلح رو کی پرداخت میکنید بدهکاریم به قرآن
m
0
1
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹
جناب نوبخت مهر هم به پایان نزدیک شد اما مهر پاداش پایان حدمت به دل ما ننشست ، پس کی ؟
عشرت کریمی
0
2
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام عرض شد من کارمند بهزیستی هستم و به جای ۳۰ سال ۷ سال اضافه تر کار کردم جمعا ۳۷ سال خدمت کردم ..فرزندانم بویی از مادری نبردن همش مهدکودک همش غذای سرد هم پدر بودم هم مادر از صبح تا بعد از ظهر اداره کارکردم فقط برای فرزندانم شب ها مادری میکردم …الانم دختر شوهر دادم عقد کرده ۱ ساله شوهر میخواد ببره ولی من شرمندم که دخترم جهیزیه نداره نمیتونم بدم خرجمونو به زور مییدیم مستاجری ۱۵۰۰ اجاره پول اب برق گاز قسط به کنار خرجی خونه ۳۰۰ تومن بیشتر نمیمونه انصاف نی حق یتیمای من انصاف نی الانم که وضعیت مملکت فقط به یک کلمه خلاصه میشه گرانی …. اونجوری که نظرات بقیرو خوندم همگی نیازمندن به شدت لطفا هرچه زودتر اقدام به واریز پاداش کنید تا من وبقیه شرمنده خانواده هایشان و فرزندانشان نشن خدا نکنه یه لحظه جای ما باشید خدا اون روزو سرتون نیاره خواهش میکنم کمی وجدان به خرج دهید و زود اقدام به واریز کنید رو سیاهه دخترم نشم خدانگهدار …
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹
جناب نوبخت لطف بفرمایید به بانکها ابلاغ کنند وقتی قسط وام عقب میافته حساب ضامن مسدود نکنند بعدشم با دیرکرد پس بگیرن دیرکرد پاداس ما را شما میدید بابا پراید ۱۵۰ میلیون شده چندرغاز پاداس مارو چرا نمیدید وعده دروغ چرا
اصغر
0
0
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹
جناب آقای نوبخت شما رو بخدا یه فکری به حال پاداش پایان خدمت ما بازنشستگان ۹۹هم بکنید اینقدر تواین سایت ها گشتیم چشمامو از دست دادیم
عباس
0
0
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹
الان ۳۰مهره..........مهرتماااااااامممممممم شد...
پس کجاست این پاداش؟؟
عباس
0
0
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹
همش دروغ بود کو پس ۲ ابان هستیم تا اخر مهر کجا پرداخت شد مردم لازم دارن
ناشناس
0
0
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹
پاداش،فرار کرد
مهدی
0
0
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹
سلام آقای دکتر نوبخت عزیز
بابت متناسب سازی بسیار ممنونیم
ولی قول پرداخت حق سنوات و طلب مرخصی‌هامون (مبلغی که بعنوان پاداش آخر خدمت ازش نام میبرید) رو برای قبل از مهر ماه داده بودین
مهر ماه هم آمد و رفت و رسیدیم به آبان
والا بیشتر از این نمیتونیم شرمنده زن و بچه‌مون بشیم
بازنشسته‌ی آبان ماه ۹۸ از نیروهای مسلح هستم
خودتون بهتر میدونید در این یکسال ارزش ریالی پولمون چقدر پایین اومده
والا این حق الناس هست و بر گردنتون هست
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۹
اگه پاداش نمیدین مسلمانی را زیر پا بگداریم و بریم ربا بگیریم تا بدهی مان راوتسویه کنیم با شرف ها
لیلارحمانی
0
0
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹
با۵۰میلیون ماچی بخریم عمرمون تباه شد.
سیما نجفی
0
0
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹
بازنشسته اردیبهشت ۹۹ هستم تا حالا نه پاداشی دریافت گردم نه افزایش حقوقی حقوقم ۳ میلیون و۵۰۰ هست باگرفتن تعهد حکم زدند بعد از سه ماه آوارگی ۴سالی پسر نامزدی منتطر پول پاداش بازنشستگیم لطفا رسیدگی کنید ۳۰سال خدمتم فقط کرونا نبود با بیهاریهای خیلی واگیر دارهمکار کردیم ولی اصلا امتیازبه ما ندادند حالا کرونا جهانی شده (وبا انفلولازا مرغی آنفلولازل ۳ ایدز و...و...ولی تواین ۳۰سال کسی به حرف دل ما گوش ندادنه اضافه کار میدادند نه کارانه فقط باحقوق کم کار میکردیم حالا ۶ماه هم کرونا کار کردم ولی کی ارزش قایل بودلطفاپادش پپایان خدمتم زود بدهید تا نمرده استفادع کنم به خاطر بزگی خدا سیما نجفی خیاط از اردبیل اجرکم عنداله
سیما نجفی
0
0
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹
سلام لطفآ پاداش بازنشتگان ۹۹ را واریز کنید
مجید
0
0
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
چرا به بازنشسته های وزارت بهداشت فوق العاده ویژه پرداخت نمی کنید آیا حق ما نیست .چرا تاربخ پرداخت از اول دی ماه هست اگر کسی که اول آذر بازنشسته شده حق فوق العاده ویژه نداردو مگر نبایدفاصله حقوق شاغل و بازنشسته نود درصدد باشد ولی با این فوق العاده ویژه باز اختلاف بین بازنشسته و شاغل بهداشت ودرمان فاصله زیاد می شود. به فکر بازنشسته ها باشید پاداش آخر خدمت بازنشسته های سال ۹۹ هم پرداخت کنید.با تشکر
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹
چوپان دروغگوی دولت جناب نوبخت لطف کن بازنشستگی بازنشستگان لشگری رو بریز حسابشون قبل از اینکه ارزشش پولشون از این کمتر بشه خدا جان به سرت کنه که تا مردمو جان بسر نکنی پولشون نمی‌ریزی حسابشون خدا لعنتت کنه پول بازنشسته ها رو به موقع بریز حسابشون
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت انواع ماشین بی ام و در بازار امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

اینفوگرافی/ بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

استایل مجلسی هلیا امامی بازیگر شب‌های مافیا + عکس

قیمت انواع زعفران + جدول

عکس/خالکوبی منشوری تتلو

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

اینترنت در روز‌های برگزاری کنکور قطع می‌شود؟

مطهری با تراکتور قرارداد بست

سخنگوی پلیس: خانه‌های فساد و فحشا متلاشی شد

فایننشال‌تایمز: اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرده است

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل رسید

آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

اوسمار ویرا به مجری معروف صداوسیما پیام داد

۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد

بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

حمایت تمام قد انسیه خزعلی از طرح جدید حجاب

پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲ چه بود؟

توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

شهربانو منصوریان طلایی شد

این ادویه پیری را شکست می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل چیست؟ + نحوه استفاده

عکس/ ژست زیبا و جذاب الناز حبیبی در اینستاگرام

خودسرانه ویتامین D نخورید

فیلم/ روایت دردناک زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!

فیلم/ اعتراف عجیب ژیلا صادقی درباره آشپزی

صفر تا ۱۰۰ پیشنهاد افزایش تعطیلات آخر هفته

تغییر چهره شاهزاده یوری ۱۸سال بعد از جومونگ + عکس

سارقان به بهانه کمک خودرو و کودک یک زن را ربودند!

عکس/ استوری کنایه آمیز همسر مهدی قائدی جنجالی شد

قیمت جدید مرغ امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

اعلام قیمت کتاب درسی دانش آموزان+ جدول

هشدار جدی عربستان به زائران حج تمتع

پیکاپ برقی جک T ۹ با شارژ ۵۰۰ کیلومتری به ایران می آید + عکس

رضا درویش: پرسپولیس خانه اول علی دایی است

لوازم خانگی گران می‌شود؟

اینفوگرافی/ مسیر‌هایی که ایران را دور می‌زنند

عکس/ ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی امروز، چند دلار است؟

دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان را چه کسی کشت؟

فیلم/ ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب

تایید تذکر رهبری درباره مساله گشت ارشاد و حجاب

عقب نشینی طلای ۱۸ عیار تا این قیمت

ناراحتی حسن یزدانی از حذف تیلور

چگونه از کرمانشاه تا مشهد برویم؛ زمینی یا هوایی؟

دست بالای تعطیلی شنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس

فیلم/عشق امیرعلی نبویان برای بهار اشکش را درآورد

وکیل توماج صالحی از حکم موکلش خبر ندارد

پشت پرده یک پتروشیمی تعطیل؛ مراتع میانکاله همچنان در وضعیت بلاتکلیف

کاهش قیمت خودرو در بازار شتاب گرفت

خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ جنوب تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!