غلط کردن که اولا جلوی بیمارستان تجمع کردند و سر صدا راه انداختن وقتی کلی مریض تو بیمارستان خوابیده و ثانیا موازین بهداشتی رو رعایت نکردن . آخه الآن کی موسیقی سنتی گوش میده.
سفید
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
من گوش میدم، چی میگی حالا؟
استاد شجریان فقط خواننده نبود، صدای مردم بود!
یه انسان بزرگ بود، این در فهم کوچک شما نمی گنجه حق هم دارید اینقدر سطحی به این قضیه نگاه کنید☺️☺️☺️☺️
مرشد
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
آدمای اصیل و بانسب موسیقی سنتی گوش میدن
البته که آدمای چون شما چه درکی می تونند از این موسیقی داشته باشند
استاد شجریان فقط خواننده نبود، صدای مردم بود!
یه انسان بزرگ بود، این در فهم کوچک شما نمی گنجه حق هم دارید اینقدر سطحی به این قضیه نگاه کنید☺️☺️☺️☺️
البته که آدمای چون شما چه درکی می تونند از این موسیقی داشته باشند
امام حسین ع جواب دولت را خواهد داد