اقتصاد۲۴ - این شرکت در راستای اجرای پروتکلهای بهداشتی جدید که از یکم آبان، از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده در تمام پروازهای داخلی و بین المللی نسبت به توزیع "بستههای بهداشتی؛ ماسک و محلول ضدعفونی کننده، استفاده از فیلترهای تصفیه هوای HEPA، ضدعفونی و استریل کامل فضای کابین قبل و پس از انجام هر پرواز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی درکانترهای پرواز و اتوبوسهای فرودگاهی" اقدام کرده است.
شرکت هواپیمایی کیش بر اساس ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر رعایت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در تمام پروازهای خود صندلیهایی که مجاز به فروش نبوده اند، با برچسبهای مخصوص و با شعار "صندلی رزرو شده توسط سلامتی" و "ما مراقب شما هستیم" مشخص و جدا سازی شده است.
هم زمان با نخستین روزهای شیوع بیماری کووید - ۱۹ در کشور، شرکت هواپیمایی کیش اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا میان مسافرین این شرکت را آغاز کرده و به عنوان یکی از شرکتهای هواپیمایی پیشرو در مبارزه با این بیماری در سطح کشور مطرح و به مسافرین و کیشوندان جهت انجام سفرهای ضروری خدمات با کیفیتی را ارائه کرده است.
شرکت هواپیمایی کیش در راستای دستور العملهای جدید ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری و به منظور آسایش، اطمینان خاطر و راحتی هر چه بیشتر مسافرین از یکم آبان علاوه بر اقدامات بهداشتی ذکر شده، اجرای فاصله گذاری اجتماعی در تمام پروازهای داخلی را اجرا میکند.
گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش با هدف توسعه فعالیتهای جزیره زیبای کیش، از طریق برقراری ارتباط با مراکز استانهای کشور و اتصال به کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس درسال ۱۳۷۰ تاسیس شد. این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای تابعه سازمان منطقه آزاد کیش و در قالب یک شرکت سهامی خاص، فعالیت خود را از خرداد ماه همان سال آغاز کرده است. منبع: منطقه آزاد کیش