تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

بهاره رهنما از بازیگری خداحافظی کرد؟

بهاره رهنما: از آنجایی که دوست ندارم چهره سن بالایم ثبت شود،کم‌کم در همین سن‌ و سال‌ها از کار تصویر خداحافظی می‌کنم.
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
یوسف
0
0
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
چرا فکر میکنید خدا حافظی خانم رهنما خبر مهمی است خدا کنه از شبکه مجازی هم خدا حافظی کنه
هیچ
0
0
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نه سمیه نروووو(دیالوگ قسمتی از فیلم ابدو یک روز)
بهاره رهنما یجوری زده، کم‌کم در همین سن‌ و سال‌ها از کار تصویر خداحافظی می‌کنم انگار خیلی مهمه!! الان غصه رفتن تورو هم بخوریم و رفتن تو رو هم به بدبختیامون مثلِ مومو و قحطی روغن خوراکی و کمبود آرد و گرانی وحشتناک گوشت و مرغ و دلار و سکه و خودرو و مسکن و تورم و ... اضافه کنیم!بهاره خدایی اعتماد بنفس تورو اسکارلت جوهانسون،جنیفر لارسن،آن هاتاوی،گل گدوک،جنیفرآنیستون،اما استون،ساندرا بولاک،ناتالی پورتمن،مارگو رابی،آنجلینا جولی و... ندارن
ناشناس
0
0
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
واقعا خداحافظی با هنرمندی در این سطح آن هم در ایام حاضر خیلی سخته کاشکی میزاشت بعد کرونا میرفت .
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار