تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۱۳ نظر

اولین واکنش پدر روح‌الله زم پس از اعدام پسرش

اولین واکنش پدر روح‌الله زم پس از اعدام پسرش
واکنش طبیعی یک پدر داغدار به مرگ فرزندش کاملا قابل درک است، اما واقعیت این است که هیچ‌کس جز همانانی که این آش را برای ملت و نظام و یکی از شهروندانش یعنی «روح‌الله» پختند، از مرگ فرزند رئیس اسبق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خوشحال نشدند.

 اعدام روح الله زم

اقتصاد۲۴ - حجت الاسلام محمدعلی زم در واکنش به اعدام فرزند خود «روح‌الله زم» نوشت: قصه روح‌الله به سر رسید. «تبریک» به آنان که در «کمین» این شادی بودند و تسلیت به آن‌ها که در غم فراقش قامت‌شان «کمانی» می‌گردد (مادر، همسر، دختران، خواهرانش و...)

واکنش طبیعی یک پدر داغدار به مرگ فرزندش کاملا قابل درک و تاثر برانگیز است، اما واقعیت این است که هیچ‌کس جز همانانی که این آش را برای این ملت و نظام و یکی از شهروندانش یعنی «روح‌الله» پختند، از مرگ فرزند رییس اسبق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خوشحال نشد.
بیشتر بخوانید:کیهان: بر رفتار سلبریتی ها نظارت نکردید، داغدار روح الله زم شدند
گرچه تنها پسر یک کارگزار جمهوری اسلامی که خدمات غیر قابل کتمانی در حوزه فرهنگ و هنر پس از پیروزی انقلاب داشته است، متاسفانه فرجامی غیر منتظره و تاثر برانگیز داشت، اما همیشه خطا‌های بزرگ، هزینه‌های غیر قابل جبران به دنبال دارند.

اختلاف سلیقه سیاسی و حتی اعتقادی با حاکمیت موضوعی است که می‌تواند برخی کنش‌های تند را به ویژه در نسل جوان به دنبال داشته باشد، اما فراموش نکنیم که لغزیدن در دامن دشمنان قسم خورده ملک و ملت و کمک موثر به جنایت‌های آنان علیه مردم مظلوم ایران، حق الناسی است که از ادای آن گریزی نیست.

بدون شک نه تنها هیچ فرد یا دستگاهی در داخل کشور از «خروج» یکی از فرزندان این مملکت که در خانواده‌ای روحانی و علاقه‌مند به انقلاب رشد یافته، خوشحال نخواهد شد بلکه این ضایعه و هر رخداد مشابهی دل همه دلبستگان این آب و خاک را مجروح می‌کند.

چرا باید فرد یا دستگاهی در «کمین» شادی حاصل از مرگ فرزند یکی از خدمت‌گزاران به فرهنگ انقلاب اسلامی نشسته باشد؟!

چرا قامت همه دلسوزان نظام و انقلاب از فاجعه به تعبیر حجةالاسلام زم «گول خوردن» یکی از فرزندان این مملکت از سوی دشمنان ایران و ایرانی نباید «کمان» باشد؟!

اختلاف سلیقه‌های سیاسی اگر چه در بسیاری از موارد به شکاف‌های عمیق میان نیرو‌های داخل نظام منجر شده، اما گرایش‌هایی از این دست هیچ‌گاه جایگزین هنجار‌های اعتقادی و اخلاقی که آموزه‌های اصلی دین ماست نخواهد شد.

نهاد‌های امنیتی و قضایی کشور به حکم وظیفه‌ای سخت و طاقت فرسا که ملت بر دوش آن‌ها گذارده، موظفند که بدون در نظر گرفتن ملاحظات و گرایشات و تعلقات، تنها در مسیر تامین امنیت ایران و ایرانی گام بردارند و در این کارزار پر فراز و نشیب آنچه که ارجح بر هر دغدغه دیگری است، عمل به وظیفه خطیر حراست مستمر و بدون تنازل از حریم جمهوری اسلامی ایران است.

آنچه که از شکل‌گیری این رخداد‌های تاسف آور باید برای همگان محل تامل و تفکر باشد این است که چرا چنین واگرایی‌هایی حتی اندک، توانسته در میان برخی خانواده‌های علاقه‌مند به نظام و انقلاب شکل بگیرد؟

بدون شک دلایل متعددی برای چنین رخداد‌هایی وجود دارد که ریشه‌های آن را می‌توان در خانواده، محیط‌های آموزشی، محافل سیاسی و اجتماعی، افراط و تفریط گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی و ضعف در بینش سیاسی افراد جستجو کرد.

ریزش و رویش، واقعیتی است که جامعه اسلامی از سال‌های اولیه پس از پیروزی انقلاب با آن روبرو بوده است. اگرچه به مدد الهی، تفوق رویش‌های آگاهانه بر ریزش‌های اندک، موجب پایداری، تعالی و ثبات مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران شده است لیکن تلاش بیشتر برای بصیرت افزایی در جامعه و پیگیری راهبرد «جذب حداکثری» در جامعه جوان کشور ضرورتی است که می‌تواند از شکل‌گیری رخداد‌های مشابه «قصه تلخ روح‌الله زم» جلوگیری نماید.
منبع: رکنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۹۹
رضا
85
50
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بله مقابله بامردم ونظام وخودفروشی به غرب وباندوقدرت وثروت نتیجه ای جزپایان ندارد این آقا درسال ۸۸چه کارایی بادروغ نکرد
ناشناس
خدا رحمتش کنه
علی
همین اقا بود که خیلی از پدر مادر ها رو داغدار کرد که خانوادشون درسته کاره ای توی نظام سمتی نداشتند اما انسان بودند .تبریک به پدر زم که پسرش از دنیا رفت وبیشتر در گناهای او شریک نشد هر چند گناه اون بیشتر از پسرشه کسی که پسرش رو به راه نیاورد چطور توانسته برای این مردم کاری انجام بده
ناشناس
چرت نگو
وحیده
این مطلبتون واقعا خوب بود. کاملا موافقم. اعدام کردن هیچ فردی بذاته خوشحالی ندارد. اما متاسفانه عده ای خوشحالی میکنند. البته اونها هم منظورشون چیز دیگریست. مثلا از اجرای عدالت خوشحالند.
زهرا
ازشما می خواهم تا اطلاع کافی ازیک موضوع نداشته باشیدهیچوقت کسی راقضاوت نکنید لااقل به خاطر خانواده ی داغدارش چون اعدام وگرفتن جان یک انسان واقعأ وحشتناک است
کارگر
یادمان باشد ماهم قضاوت خواهیم شد سیاست دو روی سکه است که ما یک روی ان را می بینیم
مهدی
172
85
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدارحمت کنداقای محمدی گیلانی که ایشان اوایل انقلاب دوفرزندش که ضدانقلاب بودند ،محاکمه واعدام کرد .یادش گرامی
ناشناس
آقای مهتی خان مطمئن هستید که روحی جون یاهمون نیمای عزیزم ده؟؟!!
ناشناس
دقیقا..همین طوره
تربیت فرزند از جانش هم مهمتراست.
ناشناس
تمام این پیامده ها نتیجه این است که بزرگان نظام فقط فقط خودشان را دیدند و بس نه مردم ضعیف و ستمدیده ای را که چشم به آنها دوخته بودند. این پیامدها نتیجه فاصله طبقاتی ایجاد شده است.....
ناشناس
طبق فرمایش شما،پس بگو حضرت نوح هم گنهکار است دیگه چون فرزندش به خدا ایمان نیاورد و به کفار پیوست
ناشناس
168
74
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من به عنوان یک پدراحساس پدرروح الله زم رادرک میکنم امابایدبدانیم که رفتن به میدان دشمنان بایدجنگیدنه براشون نوکری کردواقعه ی تلخی بود،نظام بایدبرای حفظ کشوروملت پاسداری کند،
ناشناس
160
76
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من به عنوان یک پدراحساس پدرروح الله زم رادرک میکنم امابایدبدانیم که رفتن به میدان دشمنان بایدجنگیدنه براشون نوکری کردواقعه ی تلخی بود،نظام بایدبرای حفظ کشوروملت پاسداری کند،
ناشناس
118
53
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا هر کی اعدام میشه این همه شبه و سوال تو ذهن مردم ایجاد میشه و بعد همه مسیولین و صدا و سیما سعی در توجیه و....‌میکنند؟
ناشناس
بله مخصوصا کسی که از ۲۴ ساعت ...به قول خودش ۱۸ ساعت صرف دشمنی با کشورش ومردمش کرده...
میشه گفت ...یه جورایی پدرش هم شریکه در جرم وگناهش... که از او برایت نکرد.
یک انسان
47
170
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
جان آدم ها گرفته میشه و ما چه راحت با این قضیه کنار می آییم.... و حتی تایید میکنیم .گویی در جایگاه بهترین قاضی نشسته ایم
واقعا راه کاری جز کشتن نیست؟!!
کاش روزی برسد که به جای اعدام جزای مناسب تری صادر بشه
حبیب
واقعا قضاوت سخته ولی شرایط برای همه یکسان هست. داغ فرزند برای پدر سخت هست تسلیت تسلیت تسلیت
ناشناس
اون معدوم، با ابزار رسانه چه جانها نگرفت!!!
مردم رو تحریک میکرد که بیان کف خیابون، تا یه گروهی کشته بشن، نظام تغییر کنه، و مردم برا اونا فرش قرمز پهن کنن، زحمت بکشن از خارج تشریف بیارن، تقسیم مسئولیت بشه و روح الله هم بشه رییس صدا و سیما.
ناشناس
کسی که درسال ۸۸ باعث شد صدها نفر از جوانان کشورمون رو به کشتن دادومیلیون ها تومان خسارت وارد کرد حالا شده طفلکی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جای گرگ ومیش عوض شده؟؟
ناشناس
این وطن فروشان جان ادمهای بی گناه رامیگیرند پس حقشونه به جزای اعمالشون برسند.سال ۶۰.دختر۳ساله رادراتش سوزوندند..چرا فراموش کردید؟چرامعترض نیستید؟
نیلوفر
جالبه...وقتی با وقاحت و نامردی جان یک دانشمند ما رو اونطور میگیرن خیلی ها سکوت میکنن و لال میشن و وقتی یه وطن فروش به حق و به حکم دین اعدام میشه، احساسات همه گل می‌کنه و واویلا سر میدن و به حکم خدا اعتراض دارن...
ناشناس
توصیه کنید . دشمنان داخلی وخارجی برا چند روز دنیا دست از سر مردم بردارند . وکسی را اجیر نکنند . و به منابع ومنافع خود راضی باشند . وبه مین وخاک و ..... دیگران چشم نداشته باشند وبرای پول هر کاری نکنند.
ناشناس
103
222
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
روح الله! تو روح الله بودی چرا روحت رو به شیطان فروختی؟ و پدرت و داغدار کردی؟
مصداق پسر نوح بودی ولی پدرت هم باید نوح وار رفتار کنه ن معاویه وار
فرزاد
شما راهی بهتر سراغ داری؟
کسی کشته شد که باعث کشته شدن خیلیا شد
ناشناس
آدم خیانتکار و که فرش قرمززیرپاش پهن نمیکنن حتماحتمابایداعدام بشه که شد خداراشکر
ناشناس
چرا دزدهایی که ایران را غارت میکنند ومردم از گشنگی خود کشی میکنند اعدام نمیکنند؟
ناشناس
195
81
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
الملک یبقی مع الکفر
ولا یبقی مع الظلم
ناشناس
چرا قضاوت میکنی
محسن
39
81
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
باید اعدام می شد
ناشناس
154
89
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
انشالله با اختلاسگران نیز برخور د شود. تاکسی جرات دوزدی پیدا نکد. باورش سخت است
ناشناس
و منابع اطلاعاتی او و نیز حقیقت فسادهایی که افشا کرد بایستی برای مردم روشن گردد.
ناشناس
34
210
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خوب اکه درست تربیتش کرده بود مال حرام به خوردش نداده بود تا به وطن خودش خیانت نکن عاقبت کسی که به وطن خودش خیانت میکنه همینه
ناشناس
الان چرا بچه اینهمه مسئول که در کشور شیطان بزرگ !!!!!!!! آمریکا ی جنایتکار!!!!!! زندگی میکنن و گرین کارت دارن رو ........ نمیگیرین ؟ همونهایی که با پول دزدی پدرشون از بیت المال رفتن دور دور !!!!
بوعلی
آره این بودلقمه حرام خوردن ازبیت المال مسلمین همین عاقبتهادارد... ازبس پول ازحوزه هنری دزدیده افراطی شده وتابع دشمنان مملکت شداعدامش بجاوشایسته بودایکاش خیلیها که هنوزدارن بیت المال غارت میکنندهمین سرنوشت دامنشون بشه وازشرشون راحت بشیم
ناشناس
شما همرا پدرش بودی یا خودش که اینقدرررر راحت قضاوت میکنی اشتباه کرد چوبشم خودش وخانواده اش خوردن و انشاالله هرچی اختلاس کر میهن فروشه به سزای کارش برسه
ناشناس
باید اعدام میشد
رضوان
133
96
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
سلام. مقاله زیبایی بود در کنه آن طعنه ای هم به مسؤلان نظام داشت که دنبال جذب حداکثری باشند. قشر عظیمی از جمعیت کشور ما نسل جوان و تحصیل کرده هست. این جوان به حداقل ها راضی هست. شغل مناسب و تشکیل خانواده و ور کنار آن پیشرفت. اما وضعیت کاری طوری هست که همه فقط نور چشم خود را جذب می کنند وبقیه هم متوجه تبعیض می شوند در یک مصاحبه استخدامی ریس .... خواهر خود را با 37 سال سن جذب می کند از آن طرف حدود 27 نفر کنار گذاشته می شوند نیرویی که 7 سال بدون دریافت وجهی خدمت کرده شما باشید معترض نمی شوید اگر اعتراض کنید اغتشاش گر معرفی نمی شوید. خوب مخالفین نظام در کمین نشسته اند با کمی بها دادن و هزینه ناچیز آن جوان متخصص را جذب می کنند مگر مجید فشی چند دلار خود را فروخت. آخر کسی خودرا بابت 1000دلار می فروشد. مگر آنکه از همه سر خورده شوند مخصوصا آن مسول که برای بستگان خود پارتی بازی کرده صد در صد مقصر هست.
ف
عالی‌بود‌حرف‌حق
ناشناس
اگه خودتون با یکی از عزیزانت در اثر توطئه این آقا کشته شد بود باز هم میگفتین اعدام نکین راه دیگه
یا اینکه با دستهای خودتون خفه اش میکردین
احمد
این تبعیضها وظلمها دلیل نمیشه که خیانت به مردم ومملکت وایجاد آشوب وبه کشتن دادن مردم وخدمت به دشمن مجاز باشه امثال اینها دانشمندان وخادمین واقعی رو به کشتن میدن پس خلط مبحث نکنید هر مسئله در جایگاه خودش باید بررسی وقضاوت بشه
ناشناس
28
126
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
لعنت بر منافقین و سایتهای حامی آنها
Jv
کسی نگفت جنایتکار نبوده ولی مرگ برای این جور آدما یه هدیه محسوب میشه باید حبس ابد میدادن تو یه سلول انفرادی که روزی هزار بار آرزوی مرگ کنه اینجوری کسی هم تو دنیا نمیگفت روزنامه نگار اعدام کردن هیجانی رفتار کردن امتیاز دادن به دشمنه که افکار عمومی دنیا تو دستاشه
جانباز
80
67
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
_ آقای زمزم، روح اله اولا" تربیت یافته دست شما بود،ثانیا"صدماتی که فرزند شما در طول خدمت مقدسش به صهیونیست و استکبار به مردم و امنیت شان وارد کردند، پاداشی غیر از این انتظارشان را نمی کشید، مخالفت با دولت و سیاست انعکاسش فروختن امنیت مردم و نظام مقدس جمهوری که ثمره خون فرزندان همین ملت میباشد به بیگانه گان و دشمنان قسم خورده ایران، نميباشد.
ناشناس
موافقم
سرگردون
آخه این چه استدلالیه ک هرکس بد باشه خانوادش مقصره ؟؟ چرا نمیگین جامعه چرا نمیگین مسولان چرا نمیگین اینهمه دروغ و ریا و فریبکاری و دزدی و اختلاسی ک وجود داره ؟؟ یه چیزی یاد گرفتین اما بهش نرسیدین !!
رسول
قاتل ها
هیچکس
مردم بیچاره شهید شده اونوقت تو پوز بده
غلام
حتی پیامبران و مامان هم دشمناشون رو می‌بخشند حتی خدا هم انسانی که دشمنش باشه میبخشه ولی شماها قاتلان بیش نیستین
ناشناس
98
71
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خائن هرکه باشد باید اعدام شود پسرنوح پسرپیامبرخدابود اماگناهکاروبادشمنان بودخداوندهلاکش کرد
ناشناس
78
75
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا در مملکت چند حزب مردمی فعال چند شبکه رادیو وتلویزیونی مستقل ویا حتی یک شبکه سیاسی خاص ویا حتی یک پارک ومحل داعمی بحث های آزاد سیاسی نباید باشد که نسل های یک ملت بتوانندبه آگاهی واقناع برسدو مجبور نشوندبه دامان دشمن پناه ببرند همه افراد که یک نوع استعداد ندارنددشمن از این چالش ها بهره می برده ومی برد
ناشناس
برا خیانت هیچ کشوری تریبون دست کسی نمیدن.
ناشناس
24
87
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگه مثل سابق برا هر دزدی انگشت رو میبریدن اینقد اختلاس نداشتیم اعدامم بردارین دیگه همه کار به سرمون بیارن
هم وطن
43
58
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من به سهم خود به پدر روح الله زم تسلیت میگم....چونکه داغ فرزند کمر شکن است...اما این ما پدرومادرهستیم که باید مراقب فرزندان مان باشیم تا دشمنان جگرگوشه مان را فریب ندهند آنوقت یه عمر عزا دار نباشیم ..پدر این جوان باید بیشتر حواسش به جوانش میشد تا به این روز گرفتار نمیشود...ولی به سهم خود...میگم خدا صبر بده..بهت..ما باید مراقب جوانان ما باشیم زیرا دشمن هر لحظه کمین کرده است....
موری
این دیگه قانع نبود چیزی کم نداشت آدم با دوتا بچه برای بیگانه کار میکنه؟ اون طبیب که شمر را درمان کرد عاقبت چه شد رفت تو سیاه چال
ناشناس
35
24
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ما باید ابتدا:راه های خاعن سازی را در داخل ببندیم با:خارج شدن از فضای انحصار وبسته سیاسی باید بدنبال حل مشکل در درون باشیم در بیرون دشمن شکارچی است وکارش شکار
مهدی
من فکر می کنم باز بودن فضا وکنترل نشدن آن باعث میشود دراین مملکت هرکس هر کار خواست بکند . وبه اینجا که میرسد همه دیگران را محکوم می کنند. هر چیزی باید حساب وکتاب داشته باشد . البته این فضای باز مخصوصا فضای رسانه ای باعث جداشدن فرزندان از خانواده ها وشکار آنها توسط بیگانگان میشود .
محمو حسین
16
33
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
عاقبت وطن فروشی به حق همین است. باید از پدرش پرسید کجای کارش اشتباه بوده که فرزندش به اینجا رسیده است. این درسی باشد برای همه. اسلام با کسی شوخی ندارد حتی فرزند روحانی باشی.
ناشناس
54
29
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرابعضیاانقدخود شیرینی میکنن!همین آقاکم مردموب کشتن دادخدا لعنتش کنه اون‌وقت ک خبرچینی میکردآسایشوازمردم می گرفت این آدما کجابودن جاش وسط جهنمه
هموطن
واقعا حرفه‌ای جنابعالی خیلی خنده دار هستن. چرا این برخوردها فقط برای این روحانی اتفاق میفته؟
چرا برای بقیه آقازاده ها اتفاقی نمیفته؟
جای تعجب داره
از اینجا هم به نوبه خودم بعنوان یک پدر به آقای محمدعلی زم تسلیت میگم. خدا بهشون صبر بده
ناشناس
15
3
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
هیچ کس راضی به مرگ هم وطنش نیست ولی جاسوسی کردن کار زشت ناپسند هست از طرفی احدام نمی کردند یکی دیگر باز این کار میکرد و میکند به خاطر پول میگفت روح الا احدام نکردن ما هم نمی شویم از این حرفا از طرفی دیگر می گفتند پدرش روحانی بوده به خاطر پدرش احدام نکردند پارتی داشته
شهروند
9
6
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
هرچه که رسانه های داخل بیشتر آزاد باشند ، مردم کمتر جذب اخبار و رسانه های خارج میشوند. گرچه بسیاری از پستها و خط مشی وی را قبول نداشتم اما با مجازات اعدام مخالفم. امیدوارم روزی مجازات اعدام برداشته شود.
ناشناس
4
8
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اولا متاسفم برای کسانی که چشم و گوش بسته به طرف انحراف سوق پیدا میکنند، واقعا داغ فرزند سخته ،من خودم پدر چندفرزند هستم، اما پدر امکان نداره راه و حرکات فرزندان را احساس نکنه،امکان نداره حس نکنه فرزندش ،خلاف چهار دیواری تربیت خانوادگی داره حرکت میکنه، پدران ،مادران با اولین حرکت مشکوک جلو پیشروی فرزندان خود را بگیرید اگر رفت کسی مقصر نیست جز خود شما که مسؤل تربت فرزندتی پس به نظر من قاتل هر فرزند تربیت غلط والدینه ،هر حرکتی جلو فرزندت کردی شکلگیری رشد فرزند همان حرکته
ناشناس
7
7
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چون پدر ایشان روحانی هست باید مرثیه ای بیشتر برای ایشان خوانده شود؟ ویا بهتر هست بگوییم خون این شخص از خون بقیه رنگینتر نبوده ونیست. خوب اگر هرکسی بخواهد برای هم قسم شدن با دشمنان این مملکت برای خودش توجیه بیاورد که کلا خیانت کردن لوث میشه وقابل توجیه
ناشناس
5
5
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
عاقبت وطن فروشی وجاسوسی وخیانت به کشوری که مردان باغیرتش برای دفاع از ناموس و وطن مثل برگ خزان بپا ریختند و بادست خالی دیوانه ای مثل صدام و... ناکام گذاشتند،
سرنوشتی بهتر این نخواهد داشت.
شهره
10
7
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
قربونتون لدفن ب سربازهای گمنام امام زمان بگیید ک اختلاس گرا را هم بگیرن ممنون
علی
1
18
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
درسته اعدام خوب نیست ولی دشمن ازهر راهی بتواندواردمیشودبعدافسوس خوردن فایده ندارد
علی
1
4
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا شطرنج تو عکس هس پس
ریسسی از کازرون ا
ای کاش اختلاص گرانکه به مملکت اسیب می زنند و پول مردم را بلا می کشند و بیرون از ایران می برند هم اعدام می کردن که کسی دیکه اختلاص نکند و حق مردم را پیمال نککند و ای کاش همه دوزدان که بیت المال را عارت می کنند اعدام می کردن که کسی جرعت دوزدی نکند
ناشناس
3
3
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
با اعترافاتی که داشت در آخرت هم اوضاع خوبی نخواهد داشت، مخصوصا در موضوع شهید سردار سلیمانی.
ناشناس
5
5
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ما آخر نفهمیدیم جرمش چی بود.
ناشناس
4
6
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدا صبر بده به پدر و مادرش زن وبچه اش
معین
4
10
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
یه کفتار به درک واصل شده و دشمنان و خائنین به سوزه کشیدن افتادن، مصی علینژاد و فخر آور و ربع پالانی در لیست انتظاراند
رضا
11
5
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مرحبا به پدرش. چون حق پسرش فقط اعدام بود
ققنوس بی بال در اوج آسمان
9
4
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
یک ضرب المثل زیبا هست که
فواره چون بلند شود سر نگون شود. داستان زم مانند ریگی است ولی با این تفاوت که نیما زم از لشکریان شبیخون فرهنگی شیطان بزرگ بود. و ریگی از لشکریان شبیخون جنگ سخت بود. تفاوت ریگی با زم، تفاوت معاویه و یزید است. معاویه هنوز مسجد برایش می سازند ولی از یزید امویان نیز برائت می جویند. این گونه فواره ها در همیشه تاریخ بوده است. آقای حجةالاسلام زم کاش در سال84 و زودتر بر مرگ فرزندت غمگین می شدی، که آمدنیور خیلی قلبها را شکسته و آب به آسیاب دشمنان می ریخت. کاش از آیت الله خزعلی درس آموخته بودی.... من گمان می کنم می خواستی به واسطه فرزندت اهرم قدرت شوی که از او تبری نجستی. پس اشک تمساح کمتر بریز چون فکر می کردی خاندان‌ هاشمی رفسنجانی به دادت می رسند. تو هر داد و بیدادی داری بر سر مهدی هاشمی رفسنجانی بکش که او قاتل فرزند تو است. حجةالاسلام زم
ناشناس
11
6
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
عاقبت خیانت به وطن اعدام کاش جلو این اختلاس ها بگیره این دزدی بیت المال ها حکم همه شون اعدام
ناشناس
9
6
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
درست روح الله زم خائن بود بایدبه سزای اعمالش می‌رسید اما اعدام کروبی و موسوی واجب‌تر بود
ناشناس
9
8
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مقاله خوبی بود ولی به چند مورد اشاره نداشت . یکی دلیل گرایش زم به خارج کشور با لحاظ اینکه ایشان در خانواده ای انقلابی رشد کرده بود . دوم اینکه ما شنیدیم اخبار ایشون مستتد بوده و مستقیما از احذاب داخلی تغدیه میشده . پس نهاد های داخلی هم شاید سهمی در اقفال ایشون داشتن . سوم اینکه کاش قوه قضا که به قول شما رسالت خودش رو بدون مماشات انجام میده برای مخلین ارز و دزدان سرمایه ملی هم به همین سرعت اقدام کنه تا مرهمی باشه بر درد عامه مردم
سرگردون
درود ،‌‌‌ واقعا باطن و ظاهرتون یکی نیست ادعا میکنین رسانه هستین ک باید صداهای محتلف رو ارایه بده اما اینجا‌ فقط یه صدا وجود داره
مهدی
4
9
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من بااون ادمی که اعدام شد کاری ندارم خوب یابد سخنم باکسانیکه که دم از عدالت میزنن کاشکی با اوناییکه ثروت مملکت مارو غارت کردن ومیکنن ودر مصدر امر نشستن خیانتشون هزاران باربیشتر از روح اله وامثال اینها هستش که یه عمر تو فلاکت وبدبختی نگه داشتن مارو
عقابی
3
12
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
امان از لقمه‌ی مشتبه و ...!
ناشناس
4
5
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
تسلیت واژه حقیری است خدمت پدر داغدیده امافراموش نکنید اقای زم چ زحماتی و سخنرانی های کوبنده ای علیه رژیم شاه در مسجد جوادالاعمه داشتید.یادتان هست چکونه در میان جماعت بعداز سخنرانی لباس مبدل به تن میکردیم تا از،دست ماموران کلانتری و ساوک در امان باشید. بعداز ان سالها کلی از جونهای با غیرت محله امان . در،مبارزه با شاه و جنگ تکه تکه و شهید شدن . حالا بهتراست،باور،کنید . خون شهدای ما زنده است،. ایکاش بجای شوراندن ما . فقط کافی بود پسر خود را مراقبت میکردی تا اینچنین دو نوه صغیر را عزادارنمیکردی و ...
ناشناس
7
7
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
وعده خداست بکشی کشته میشوی
م
5
2
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اون شخصی که پدر داغدار زم را به واکاوی زندگی و عملکردش میکند اگر در زمان حضرت نوح بود به او هم همین حرف را میزد ایا اینکه پسر نوح سرکش شد پدرش در این ماجرا نقشی داشت با کدام منطق اظهار نظر میکنی چرا باید از روی ندانم کاری مقدسات خودمان را زیر سوال ببریم اگر حرف نزنیم کسی نمی گوید شما لالید
ناشناس
1
8
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
باباشم اعدام کنین که بره پیش پسر قهرمانش
انسان
7
2
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
امیدوارم با مفاسد اقتصادی که حق این ملت به تاراج بردن همینجوری رفتاربشه
لطفا مفاسد اقتصادی اعدام کنید.....
مراد
3
14
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
هر که با کشتن خوشحال میشود خودش دچار آن خواهدشد حتی دشمنت باشد ............
محمد
1
7
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
با سلام مقاله بسیار قابل تامل ودور از افراط وتفریط سیاسی ومنصفانه بود احسنت . ضمن تسلیت به پدر بزرگوار وخانواده محترم زم واحساس همدردی با این خانواده انقلابی که زحمات زیادی در اعتلای آرمانهای انقلاب کشیدند وصدالبته ان الله لایضیع اجرالمحسنین. ودر هر صورت کسی از این حادثه خوشحال نیست روح الله زم هم میتوانست یک انسان ارزشمند برای جامعه باشد ولی افسوس که عوامل مختلف از جمله غفلت ما وبیداری وهوشیاری دشمنان قسم خورده انقلاب جوانان لایق فراوانی را از ما گرفت....مطلبی که یکی از دوستان به آن اشاره کرده بود نبود فضای انتقادپذیری در بین مسئولین محترم ماست که اختلاف نظر را حتی در گفتگو دشمنی ومخالفت بانظام جمهوری اسلامی تلقی میکنند.
یک ایرانی
1
10
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
باید ده بار بجای یک بار اعدام میشد وطن فروش خائن
بهزاد زارع
7
4
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا کسانیکه در شهادت سردار دل هاو شهادت فخری زاده مهر سکوت بر لبان خود زدند حالا به خاطر مرگ یک خائن به یکباره به نظام و ملت حمله ور شدند.
حقوق بشر ۵ربی یعنی حمایت از خائنین
ناشناس
7
3
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فقط خدا میدونه ولی اگر گگول خورده باید کمی عفو میدادن
ناشناس
خدا لعنت کنه امثال چنین خائنین وطن فروش را. خاک بر سر هوادارها چنین خائنینی.
مجاهد
1
6
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بچت ی منافق تمام عیار بود بازیچه و آلت دست منافق داخلی و خارجی شده بود وکمر بسته بود با دشمنان منافق داخلی و خارجی این نظام را ساقط کند غافل از اینکه ابرقدرت های استعمارگر هم قادر به چنین کاری نیستند چون خدا و امام زمان (عج) پشت این نظام و مردم ولایی هستند
ناشناس
5
3
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فقط میشه گفت ؛::شما دیگه چی ویکی هستید!!!! بشریت قوم وجماعتی چون شما به چشم ندیده و نخواهد دید!!¡ وای وداد بر فرزندان شما!!!!
علی
2
5
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ازقوه قضاییه خواستارم بابک زنجانی وطبریها وامثال انهاوکلیه اختلاسگرها.وکسانی که مسبب تورم شده اند رابه جدپیگیری.واعدام کند...وهیچکدوم راازقلم نندازد....
عباس کریم
3
10
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مگه جز اینه که ایشون در دادگاه محاکمه وبهمه جرائمش هم اعتراف کرد یکی از جرائم ایشان لو دادن کسانیکه تحریمها بوسیله اونها دورزده میشد یعنی مردم دارویی رو که میرفتن داروخانه راحت میخریدند دیگه راهش بسته شد وگیرشون نمیومد خب این آدموهرکجای دنیا باشه اعدام میکنند.
ایلیا
5
4
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
جواب خیانت همین اشت اما کاش با رافت اسلامی مورد بخشش قرار میگرفت از اعدام و ابد بهش میدادن.
خان میرزا
0
7
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
از قدیم گفتن باری کج به منزل نمی رسد
ناشناس
4
3
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اعدام یک فرد اطلاعاتی دشمن اصلا خوب نبود باید اونو برای تخلیه اطلاعاتی های دیگر زنده می داشتند حداقل ۳ سال بعد که اطلاعتش سوخته بود اعدامش اینقدر سریع مشکوک بود
ستیا
3
7
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
کاش تمام اختلاس گران و مفسدین اقتصادی هم اعدام میکردند
کاش بابک زنجانی رو هم اعدام میکردن .راستی چرا اعدامش نمیکنن؟
حسن
2
9
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اقتصاد 24 هرچند پوست کلفت تر از این حرفایی ولی با منفی هایی که مردم به کسایی که از این اعدام استقبال کردن فکر کنم متوجه نظرات مردم شدی
روح اله
2
6
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
واقعأ اونهایی که با اختلاسهای مولتی میلیاردی پدرِ این مردمو دراوردن نباید اعدام بشن؟ضربه روح اله زم به نظام و مردم چه فرقی با ضربه اینها داره که اعدام نمیشن و تو زندان اوین دارن واسه خودشون حال میکنن اوقت به ریش ما هم دارن میخندن
بیژن
0
12
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
امان از روزگار حالا که این اقا تو صف مخالفان حکومت نمی ایستاد پدرش را به دلیل یکی از صاحب منصبان تا جایی که تیغشان می برید نوازش میکردند،حالا دارند باهاش همدردی می کنند ،اصلا توی این کشور از گریه وخوشحالی ما با رویکرد مشابه باید ترسید وانرا مضحکترین سناریوهای ممکن به خورد خلق الله دانست ،ایا واقعا روح الله ذمی وجود نداشت که اتهام او برعلیه حاکمیت بود پدرش را مثل پسرش چنین تبرئه می کردید،حالا هرکی با همسایه قهر میکنه میشه قهرمان ملی ،قاتل ذاتا بالفطره هشتک اعدام نکنید راه می افتد ،وبعد مدتی یک سوژه متاثر کننده با محتوی یکی چرا تیکه تیکه اش نمی کنید ،بیشتراقایان ویا اپوزیسیونها به جای فکر به مردم درواقع منافع خودشان را مطالبه می کنند که در سالهای اول انقلاب تعداداین گروهها پرشمار وتنها جان جوانان مردم از دوطرف گرفته شد ،وجدان تنها محاکمه بدون هیئت ژورومنصفه دموکراسی مااب با منادی حقوق بشر ولی ترور برای انها منعی ندارد وبرای کشورهای جهانسومو وخاورمیانه خط قرمزی در عمق کانالی بی انتها است
ناشناس
3
3
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
در همین سال ۸۸ قاضی مرتضوی در کهریزک بدستور مستقیم او جوانها کشته می شوند و مجازات او دویست هزار تومان تعیین می شود
بی نام
2
9
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
واقعا این کار رو نباید می‌کرد ولی مقصر خودش بود رفت تو دام دشمن و سزای مرد خیانت کار مرگ است حتماً مرگ نیست ولی میتونستن به غیر از اعدام حبس ابد میزدن بهتر بود
بی نام
5
3
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
واقعا این کار رو نباید می‌کرد ولی مقصر خودش بود رفت تو دام دشمن و سزای مرد خیانت کار مرگ است حتماً مرگ نیست ولی میتونستن به غیر از اعدام حبس ابد میزدن بهتر بود
هم وطن باسلام
1
6
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
با سلام توی این دنیا هیچکس از اجرای عدالت بدش نمیاد عدالت وقانون برای رفاه مردم درست شده بخصوص بیشتر توی کشور که اینهمه رانت خواری واختلاس وجود داره که متعاسفامه لحظه ب لحظه داره بیشتر هم میشه چرا این برخورد فقط با مساعل سیاسی شدت بیشتری داره ؟
جواد
2
7
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اعدام براش کافی نبود. باید تیربارونش میکردن. سزای کسی که به ملت خیانت کنه همینه
ناشناس
7
5
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ای خدای متعال نگذار خون پاک شهیدان پایمال شود . الهی هرکس در هر کجای دنیا که باشد وقتی وطن فروش شد باید مجازات شود صحبت وطن عزیزمان ایران است .تعارف نداریم .
کاووس
6
5
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگر مطلب میزاری و زیرش محلی برای اظهار نظر باید نظر همه باشه این کامنتها یک دست و سانسور رسم بدیه که از اول انقلاب بوده و ادامه داره آزاده بودن کمترین انتظاری که حسین شهید از مردم داره آزاده و مرد باش وقتی عدالت در هر حکومتی رخت بر بست استبداد جای آن میشینه وقتی تا یک نقدی به مسولین دزد بکنی میشه ضد انقلاب آخرش همینه آینده معلوم میشه روح اله زم جاسوس بوده یا نبوده زمان همه چی را مشخص میکنه تسلیت به خانواده داغدار زم کامنت ۴ و ۵ دوبار گذاشتی این هم بزار
میرهاشمی
2
6
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگر روح انسانی در ما مرده نباشد باید حتی از مرگ دشمن خونیمان هم ناراحت باشیم.سرنوشت تلخ یک انسان شادی ندارد.کسی قصد توجیه خیانت را ندارد اما وقتی به عاقبت تاثر برانگیز یک جوان دراین دنیا و شاید آن دنیا فکر می کنیم همه مستحق دلسوزیند.متاسفانه انسان برخی نظرات را که میخواند ذره ای عطوفت و ادب نمی بیند
داریوش
0
6
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
برخی فرزندان مسؤولان در کشورهایی که ما مردم مرگ بر آنها می گوییم و به تعبیرمسؤولان بلاد کفر،دارن عشق و حال می کنند
سجاد
1
10
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا اختلاص گرها که خون مردم رو تو شیشه کردن اینقدر زود اعدام نمیکنید. شیخ الاسلام ها چه شد ؟ طبری ها چه شد؟؟ بابک زنجانی ها و هزاران دزد دیگه چه شد ؟؟؟
ناشناس
0
11
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
به جای اعدام دست قطع کنید به زندان انگشت بیینم کی جرات داره دزدی کنه
ناشناس
1
8
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
تاریخ قضاوت خواهد کرد
احمد
0
7
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
انشا اله عاقبت آقا زاده های مجرم همین است
ناشناس
1
8
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدا جای حق نشسته چه در حق یک نفر ظلم کنی چه یک ملت اونم ملت شریف وشهید پرور ایران که تن به ذلت ندادن وتا آخرین قطره ی خون خود ایستادن وازملت و نا موس خود دفاع کردند
مهدی
0
6
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
لطفا گناه کسی رو گردن کس دیگه نیندازید.هر کس مسئول اعمال و رفتار خودش هست.گناه پسر چه ربطی داره به پدر
ناشناس
0
0
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
الان این همه واکنش به خاطر اینه که پسرفلان شخص بوده..یعنی نباید مجازات میشه....خوب الان دقیقا رسیدیم به جای درستش.این موضوع بایدبرامون عادی میشد اگه واقعا به جرائم آقازاده هارسیدگی میشد نه لاپوشونی
ناشناس
1
0
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
انشاالله خائنین حقیقی به ملت روزی به سزای اعمال ننگینشون برسن، لعنت الله علی القوم الظالمین
سعید
0
1
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگر قرار بود به خاطر پول ازهر راهی اقدام کرد مثل جاسوسی برای دشمن خوب دیگر لازم نبود هشتاد میلیون ایرانی رنج گرسنگی و تورم راتحمل کنند
ناشناس
0
0
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چطوره ما جای فخری زاده رو که عمر وجانش‌ رو‌ فدای ارمان‌‌و‌ انقلاب کرد رو با این حرام‌ لقمه ملعون‌

که دستش تو کاسه دشمنان این ملت بود رو عوض کنیم و نشان و درجه‌‌ بدیم که بدهکار نباشیم .
اعظم
1
0
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگه خیانت کرده جزاش رو میبینه اگه هم نکرده خدا او رو ببخشه همه چیز دست ان یکتاست
حامی
1
0
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ببخشید کجا پدرش به فرهنگ خدمت کرده؟
قاچاق سیگار
اداره قهوه خانه؟
اینا خدمت به فرهنگ مملکته؟
احمدعلی
0
0
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
این آقا به قول خودش لیدر اغتشاشات96بود که‌در آن آدم هایی کشته شدن وکلی خسارت به مردم و کسب و کارشون اومد و از همه مهمتر به نظام لطمه وارد شد، باباش می تونست کشته ها را زنده و خسارت ها را جبران کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید جععری
0
0
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا دنیا به خاطر یک اعدامی این همه غوغا وحق طلبی فریاد حقوق بشری راه می اندازند اما زمانی که یک نخبه ودانشمند یک کشوررا روز روشن به رگبار می بندند وترور می کنند روزهی سکوت می گیرند لابد ان حقش نبوده واین یکی حقش بوده عجب
حمید
0
0
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
درکل با اعدام مخالفم ای کاش راههای دیگری به جز اعدام وجود داشت
F.A
0
0
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
تاریخ بما ثابت کرده که ظلم هیچگاه پایدار نمی ماند.
عبدالناصر
0
0
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
جالبه هر چه بالا دیدم مثل اخبار 8/30 بودهمه موافق بودن لاقل یه مخالف هم می گذاشتی بهتر به نظر بیاد
ناشناس
0
0
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فقط دادگاه های علنی و وجود هیئت منصفه است که تردیدهای مردم در باره رای های صادره را تقلیل می دهد. تضارب آرا طغیان های ذهنی مردم را مهار کرده و از خطاهای انسانی چه از جانب مردم و چه از طرف قضات را به حداقل می رساند.
حمید رضا
0
0
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
دوستان همیشه به ما بچه کارگرا یاد میدادن که پول حلال سر سفره ببرید که اگه این پول از راه حق خوری ورانت وباطل باشه دودش نه تنها تو چشم خودمون بلکه اتیشش هممونو در بر میگیره واین یعنی تربیت خانواده
ببینیم کجا اشتباه میکنیم کجا حق الناس می‌کنیم وچرا این اتیش بعضیارو در برمیگیره
نصرت اله ترکاشوند
0
0
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
آقایی زم وقتی پسر شما با کسانی که دنبال راهی می گشتند تا بتوانند تحریم های بی شتری بر الحیاه مردم مظلوم ایران تحریم کنند ودنبال سردار دل های ملت ایران می گشت وقتی دلار های آنچنانی از الربستان ملعون آمریکای جنایت کار رژیم صهیو نیستی جنایت کار پسر عمویش بود ملت مظلوم ایران دشمنی وبا نظام مقدس جمهوری اسلامی به اوج رسانده بود کجا بودی ولی سرگذشتی برای دی کردن ولی مثل حضرت نوح باش
ناشناس
0
0
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
گمشو بابا
ناشناس
0
0
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدا باعث و بانی اصلی گرفتاری مردم را هلاک کنه
انشاالله
مرتضی
0
0
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدا رحمتش کنه.....
ناشناس
0
0
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
دشمن اسلام حقش اعدام است. والسلام.
حمید بد بخت
0
0
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگر با اختلاس گران با این قاطعیت بر خورد میشد ریشه اختلاس در ایران خشک میشد ضمن اینکه خیلی از مسعولین همینطور عزا دار میشدند.، مراجعه به زندگی اقا زاده ها در داخل و خارج کشور گواه این مطلب است.
ناشناس
0
0
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
لااله الاالله
الهام
0
0
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
انشاءالله بزودی مسیح علینزادروهم بیارن اعدام کنن عاقبت وطن فروشی همینه دل به دلارهای یامفت دادن آخرش همینه
ناشناس
0
0
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
تازه روح اله زم آدم خوبه بچه های مسئولین بوده.
حسین الکنانی
0
0
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگه خودش میومدو خودشو تسلیم میکرد هم زنده میموند هم میتونست خدمات فوق العده ای به این ملت کنه
ناشناس
0
0
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ن
یکان
0
0
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
این پدر ملعون ، در زمان حیات آمد نیوز ، کارهای پسر خبیثش را هم تایید می کرد. چقدر این جرثومه فساد ، خیانت به این همه شهید و جانباز و نظام اسلامی کرد خدا میداند. همانا درسته که منافقین بدتر از کافران هستند، اللهم العنهم جمیعا
ناشناس
0
0
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چه مملکتی درست کردن از ترور فخری زاده ی عده خوشحال میشن از مرگ زم یه عده ای دیگه . این نفاق کی تو مردم افتاد خدا لعنت کنه باعثش را
سید
0
0
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ایکاش‌چنتا‌از‌دلاها‌وریس‌ایران‌خودرو‌که‌باعس‌گرانی‌شدن‌اعدم‌کونند‌تاکشور‌به‌آرامش‌برسد‌
ناشناس
0
0
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدابه پدرومادرش صبربده ولی از خیانت روح الله چه ضربه ها که ایران وایرانی ندید ....چه حق هاکه ضایع نگشت و.....
مازندان پاسند
1
0
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
باور کنید بنده با کشتن یک مورچه هم راضی نیستم اما با اعدام این فرد موافقم .چون یک بار بطور اتفاقی وارد سایتش شدم علاوه بر تاختن به نظام که شاید ما نتونیم قضاوت کنیم به دین اسلام ،پیامبر،قران ....چه توهینها نباید میکرد که دل هر مسلمان رو بدرد میاورد.
ناشناس
0
0
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
جاسوس.منافق.ضدانقلاب اگرقابل هدایت نیست همون بهترکه نابود بشه.پدرش هم بهتربود مشوق نمیشد.دل شهیداوینی رانمیشکست..خداجای حق نشسته
کاوه ن.ص
0
0
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من میگم اگه بچه منم این جوری خائن به ملتش وکشورش شدوبرای دشمنان ملت خوش رقصی کرد بایدمجازات شودطبق رای قانون کشور.والسلام
ناشناس
0
0
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
کاش یه خورده فرهنگ صحبت کردن روداشتین این شرو وراچیه مینویسیدنظرتونوبرای خودتون نگه دارین بالاخره یه پدرداغداره،فرزندوضدانقلابی دیگه نیست هرفرزندی ناخلف شدتقصیرخانواده که نیست مگه حضرت نوح چه تقصیری داشت که فرزندش ناخلف دراومد،درضمن همه شماکه این نظرات تندوتلخ روبه یک پدرداغدارمینویسیدخودتون خیلی پاک هستین یاتربیت فرزندان وخانوادتون خیلی خوب بوده،لطفایه کم شعورعقلانی داشته باشیداقای زم گناه دارن بااین حرفای بدروزوشبش روخرابترنکنید
احسان
0
0
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بله روح الله خیانت کرد و جزای خیانتش هم دید فعلا تکلیف 398 هزار میلیاردو مشخص کنید و اونها رو هم جزا بدین اگه راستتون برا دشمنان نیست و دروغتون برا ملت ایران
سید
0
0
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
زم باید به اشد مجازات می رسید. تازه بدبختی ما سلبریتی ها به پدرش تسلیت می گویند. خاک بر سلبریتی ها. که خون شهدا را پایمال می کنید. صدا و سیما همین مملکت به شما اب و بال داد. می خورید و حرف مفت هم می زنید.واقعا متاسفم. برای عاقبت این افراد. انسان باید شرف داشته باشد.
رضا
0
0
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
من
0
0
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
کسانی که امروز تو روی مردم دروغ میگن و خودشون رو از مردم جدا میدونن عرقی نسبت به جامعه ندارن جوانهای ما رو نسبت به کشورشان بد بین کردن قطعا بایستی توی پیامد منحرف شدن جوان ایرانی از قبیل روح ا.. زم تاوان بدن قطعا اگر اختلاس ناکارآمدی مسئولین نبود .اختلاس نبود به فکر اشتغالزایی جوان ایرانی بودند الان واقعیتهای جامعه چیزی غیر این چیزی هستیم که صبح تا غروب صحبت اکثریت ما لعن و نفرین همین مسئولین شده
ناشناس
0
0
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
سلام من اگر جای مسولین بودم پدراین جاسوس رافورا خلع لباس میکردم
ناشناس
0
0
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
پس چراپسرمحسن رضایی رااعدام نکردند.البته چوب خداصدانداره اگرهم زددوا نداره پس مدتی درهتلی دردبی بدست ....اعدامش کردندوبعدهاگفتندخودکشی کرده است
نا شناس
0
0
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اعدام حقش بود کشور.شا فروخته بود باید اعدام می شد
ناشناس
0
0
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدا لعنت کند خاندان زم را که آبروی ایران رو بردند
ناشناس
1
1
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
باید خائن کشته بشه
علی حیدری
1
0
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ایا واقعا آقای زم پسرش را بی گناه می داندط؟؟!!. ، وایا خود نمی داند در راستای حکومت اسلامی نبوده است؟؟!!.
سینا
0
0
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
این پسر(روح الله زم) یه اقایی هست که خودش نون حرام سر سفره پسر قمارباز و وطن فروشش گذاسته کسی که زنگ میزد برای پسر کثافتش و میگفت بابت کانال که ساختی ممنونم
مرتیکه پسرت که به جهنم رفت منتظر مرگ خودتم باش اشغال
ح
0
0
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگرخدای ناکرده ایشون پیروز میشد همفکران ایشون خدامیداند چه بلایی سراین مملکت می آوردند ودوباره باید این مردم نوکری اجانب را میپذیرفتند
کیمیا
0
0
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا با آقا زادهای جاسوس برخورد نشد ؟؟؟؟؟؟؟
محمد
0
1
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
حذف فیزیکی راهکارمناسبی برای ایجادامنیت نیست
اسد
0
0
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من با اعدام مخالفم فقط زندانی با اعماله شاقه یا تبیعد به نا کجا آباد اعدام با روح انسانیت سازگار نیست.
ناشناس
0
0
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فقط خنده دار اینجاست که عده در داخل و خارج میگن زم خبرنگار بود شما یک خبرنگار دیدید که اینجوری ازش محافظت بشه کجای دنیا یک خبرنگار را اینجوری اسکورت و محافظت میکنند باید به اون پدرومادری تسلیت گفت که جوانشان بخاطر دروغها و خیانتهای امثال زم گول خوردن و کشته شدن
سبحان
0
0
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
این وطن فروش موقعی که در دیماه ۹۶ و سایر اتفاقات منجر به خم شدن کمر پدر خیلی از خانواده ها گردید کجا بودید درست است داغ فرزند سخت است ولی حداقل برای لباس خود ارزش قایل باشد هر چند برخی افراد از این لباس مقدس برای پنهان نمودن هویت پلید خود استفاده می نمایند
نیلوفر
0
0
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
جنایت اقتصادی ضربات مهلکتری را به امنیت و جامعه میزند چگونه است که جنایتکاران اقتصادی حتی زندان رفتنشون هم لاکچریه و محافظه کارانس اونوقت زم اعدام بشه
ناشناس
0
0
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خیلی ها شدن قاضی ...باعث بانی اغتشاشات کع پیش اومد خیلی داغدار شدن ..وجوان های که طعمه گرگ شدن وپدرهایی که کمر خم کردن ‌....توجه مسولین بی کفایت وبی مدیریت ..
kame
0
0
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ای کاش دریک داداگاه وبه صورت علنی محاکمه میشد امادریغ...
آنان که ۶هزارمتراراضی شهرداری رو بالا کشیدن و بر صندلی ریاست نشسته اند آیا مفسد فی العرض یا خاعن نیستند؟؟؟
ناشناس
0
0
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
واقعا نمیشد اورا زندان ابدی کرد
یعنی روح اله چه خطری برای نظام داشت توی زندان
بنابراعدام باشد.....
بابک
0
0
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
درعجبم اینهمه شهید درکشور توسط امثال زمها میدیم
یکی ازاین دلسوزها دلشان نمیسوزه
بی دفاع
0
0
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ای کاش چند تا از این اختلاس گران و احتکار کنندگان را بالای دار میبردن تا دیگه کسی جرات نمی کرد اختلاس....و احتکار .... انجام بده
احسان
0
0
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
طاها
0
0
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
عجب پدر پررویی!
مصطفی
0
0
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
هر آن دست که دادی همان دست گرفتی. زمین گرده. با هر دست بدی با همون دست پس میگیری. به نظرم فقط پدرش میدونه چرا عاقبت زندگی پسرش اینجوری شده و کجا کارش اشتباه بوده
ناشناس
0
0
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چقدر جالب .حتی جرات ندارید یک نظریه مخالف را در میان این همه به به و چه چه برای قتل یک انسان مخالف در میان ایم همه پست بگزارید . چه توقعی از سیستم خبرنگاری می شه داشت وقتی حتی یک نظر مخالف هم براتون تلخ و سنگینه. یعنی همه اینقدر دلشاد شدند. خوب حشن نی گرفتید و یک روز تعطیل رسمی بر پا می کردید.
سحر
0
0
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
تعجب میکنم اگه یه ایرانی و یه انسان، مخالف مجازات اعدام کسی باشه که جان و نفس و امنیت خیلیا رو گرفته.......
ن
0
0
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرااکبرطبری وبقیه مفسدین راهم اعدام نکردیدمگه خون اونا رنگینتره
مجید
0
0
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
تمام این حرفهاگویی تکرارچهل سال اشتباه رفتن.اشتباه دیدن وگفتن است ومهر تعیید آن هم اکنون جایی است که ایستاده ایم.؟؟؟
علی حسین زاده
0
0
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
به نظر من کسی ک به ملت خود خیانت کنه و وطن فروشی کنه عاقبتش بهتر از این نخاهد بود
ناشناس
0
0
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
آقای زم بجای اینکه شرمنده ملت ایران باش طلبکار تشریف دارن
ناشناس
0
0
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
سرزمین با کفر باقی میماند ولی با ظلم هرگز، انشالله
ایرانی
0
0
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ببخشید برادر سجاد چرا باید این دولت اختلاسگران رو اعدام کند ؟خودشون اونارو پرورش داده حالا بیان گشتار راه بندازن ؟؟؟؟
ناشناس
1
1
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
یکی به من تعریف دشمن رو دقیق بگه لطفا، والا به خدا ما تو اصفهان اکسیژن نداریم نفس بکشیم ... این وضعیت وحشتناک دقیقا نتیجه کار کدوم دشمنه
اصغر
0
0
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
نوح که یک پیامبر بود پسرش کافرَشد اینکه دلیل نمی‌شود ولی هر کس که به کشورش خیانت کند باید اعدام شود حالا هر کسی که باشد یا متولد هر کشوری که باشد خیانت به کشور اعدام کمترین جرمی هست که برای خیانت کار باید در نظر گرفت
ناشناس
0
0
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
درجایگاه قضاوت نیستم ولی ای کاش وای کاش خیانتکاران و رانت خواران درلباس میش داخلی اعدامدبشن که روزانه شاهد نابودی میلونها انسان فقیر و بی گناه نباشیم.فقط این را میتوان قضاوت کرد که زم اگه جنایتی کرد خیلی به مراتب کم تراز منافقین داخلی بوده وهست
رسول
0
0
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
س۰ زوم که نمرده راحت شده از این دنیای بی وفا
اصغر
0
0
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خیانت به کشور کمترین جرمش اعدامه حالا متولد هر کشوری که باشه ولی این بابا خیلی از خیانت بدتر کرده چه خانواده هایی که بخاطر تحریک این شخص گول خوردن و خانواده هایی که داغدار شدن
ناشناس
0
1
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
انشا الله همه آنهایی که به کشور ومردمشان خیانت میکنند یه روزی اینجوری میشن
حسن سپهری
0
0
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بله یک آقازاده که با پول و اعتبار مردم بزرگ شد و جالب اینکه فرزند حجت الاسلام هم بوده و سر سفره پدر بوده و قصد براندازی نظام اسلامی را داشته است . خلایق هر چه لایق . از مردم برای خود نردبان رشد و ترقی ساختند و بعد همین مردم را بازیچه بازی های کثیف خود می کردند . دست مریزاد به قوه قضاییه و اجرای حکم به حق .
ناشناس
1
1
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خدا میدونه بابک زنجانی کجاست چرا اونا اعدام نکردی این چه عدالتیه چرا
محمد
0
0
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بعضی از افراد طوری در مورد اعدام و مرگ و کشتن حرف میزنند که انگار خود خدا هستن. کی این اجازه رو بهت داده که جان کسی رو ازش بگیری؟ ؟؟این فرد اگر اجازه حرف زدن تو کشور خودش وانتقاد کردن رو داشت این آخرش نبود. پیشرفت ودمکراسی در دنیای مدرن امروز بعد از آزادی بیان بدست آمده
ناشناس
0
0
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
نمی دونم کسانی که اینجا کامنت گذاشتن یک نفر هست یا چندین نفر هم عقیده چون تمام نظرات تقریبا یکجور هست انگار همه مردم با اعدام روح الله زم موفق بودن
رضا(انقلابی)
0
0
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دشمنان نظام و انقلاب و افرادی که آسایش و امنیت رو از مردم میگیرند باید مجازات بشن حالا هر کسی که میخواد باشه.من خودم هم اگه حتی برادرم هم خدایی نکرده به نظام و مردم خیانت کنه به مجازاتش راضی هستم.
سعیده
0
0
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
توی قوانین ارسال اگر فقط توهین بودقابل قبول بود ولی وقتی نوشتی عدم انتقاد از مسئولین این دیگه نشون می ده واقعا یک رسانه دست نشانده هست و ارزش خواندن مطالب سانسور شده رو نداره که هیچ و کامنت گذاشتن درآن اشتباه محض هست.
ناشناس
0
0
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چرا وقتی حکم قصاص برای گناهکار صادر میشه همه رسانه های زرد و بیشتر سلبریتی ها سعی میکنن کار قوه قضاییه در ایران را خشن و غیر انسانی نشون بدن . واقعا چرا؟
روح الله زم یک مفسد فی الارض بود. اعدام نتیجه این دنیا بود .خدا میداند روز قیامت چه عذابی در انتظار اوست و باید به همه مردم ایران پاسخگو باشد.
ناشناس
0
0
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
با سلام من خیلی خوشحالم که عدالت برقرار شد واین وطن فروش که خارج از کشور درحال عیش ونوش با پولهای انگلیسی درحال خیانت به کشورش بود به سزای اعمالش رسید و این شخص دلسوزی نداره چون به خون شهدا وحاج قاسم سلیمانی خیانت کرده وباید بین مرگ یزید وشهادت امام حسین فرق باشد
ناشناس
0
0
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
تسلیت برای هرانسانی مخصوصاهموط خیلی ناراحتم کاش حبس ابد میکردند ولی نمی کشتند
ناشناس
0
0
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
کسانی که از مرگ این اقا ناراحتن وبا حرفهای بیهوده میخوان اورا بی گناه نشان دهند خودشان هم جزء وطن فروشها وخائنین به خون شهدا هستند وحساب وکتابشون باشه با سالار شهیدان امام حسین (ع)
بهزاد
0
0
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
البته درسته که خائن به مملکت بایداعدام بشه ولی محاکمه اش هم بایدازراه درست وقانونی ورعایت همه جوانب صحیح انجام بشه
سجادبه
0
0
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
باسلام .همه کسانی که به خون شهدا خیانت میکنند به این خاک و وطن عزیز خیانت میکنند باید هرچه زودتر از بین بروند این دیگه جای بحث نداره باید باید و باید اعدامممم میشد خدا از سر تقصیراتش بگذره که حکم اسلام اجرا شد و قصاص شد خدا راشکر که سایه این مزدوران از سر مملکت کم شد
شهرام
0
0
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بنده هم با اعدام هر کسی پیر، جوان فرق نمیکند واقعا ناراحت هستم و انشاالله هیچ وقت این اتفاق تلخ تکرار نشود. اما اگر مثلا خود بنده بروم خارج از کشور و بجای حالا ساختن یک زندگی شروع به وطن فروشی و انتشار اخبار محرمانه مملکتم با علاقه بکنم . و میدانم که جرم خیانت به مملکتم اونم با همکاری دشمنان مملکت اعدام است ایا باید بعد از دستگیری ناراحت بشم و انتظار داشته باشم که جایزه هم بگیرم.متاسفانه ایشون راهی را برگزید که میدانست جرمش اعدامه. انشاالله خدایش بیامرزد
بهزاد
0
1
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خائن به مملکت بایدمجازات بشه وشکی درآن نیست ولی چراآن روحانی که درزمان جنگ به عراق گریخت و8سال به این مملکت ومردم خیانت کرد نه تنها اعدام بلکه محاکمه هم نشد
ناشناس
0
0
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چرا ماسک زده می‌خوان حتما قبل از مرگش کرونا نگیره
ناشناس
0
0
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
کاش مسولان الگوهای خوبی برای جوانان می شدند وبه جای دعواهای سیاسی واختلاس وکم کاری و گرانی با دلسوزی درحق ملت وایجاد شغل برای جوانها راه درست زندگی را به انها یاد میدادند
ناشناس
0
0
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چه قدر مرثیه ی سرایی !!!! برای کی و چی برای کسی که جان و وطن را به چند کیسه دلار فروخت
پس این همه خیانت ها به کشور و حتی خانواده خودش قابل نکوش نیست
خجالت بکشید همون فرانسه که برای حفاظت این فرد هزاران یورو از جیب مردمش خرج کرد و هنگام اعتراض از فقر و فلاکت چشم و چالشون رو درآورد و چندین تن را کشت و آخرین سناریو جریمه از فیلمبرداری خشونت پلیس بر علیه مردمشون هست
شما نشستید بازم جمهوری اسلامی و طر فدارش رو مواخذه می کنید آخه بی وطنی بی شرفی هم حدی داره
باید از آب و خاک این کشور ودمرزهاش دفاع بشه و این رو بابای زن و تو و امثال تو اپوزسیون داخل و خارج نمی کنید بفهم !!!!
ناشناس
0
0
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ای کاش یاد می گرفتم قضاوت نمی کردم دیگران را خدا می داندکه کناه کار وکه بی کناه افسوس که همه ماقضاوت کنند.شدیم
ح.ا
0
0
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
این بنده خدا، پدر روح‌الله زم- خودشو بذاره جای خانواده معزز و محترم شهدا که عزیز دل و جگر گوشه شونو بدون هیچ چشم داشتی فدای این ملت و مملکت کردند، در صورتی که پسر خانواده زم خائن به ملت و مملکت بود...ایشون با القاع و ترویج منویات و تراوشات پوسیده و غلط ذهن خودش که از طرف اربابان امپریالیست و صهیونیست براشون تدریس میشه،
خیلی از جوونای این مملکت رو از راه بِدَر کرد و به کشتن داد.
در نهایت...خدا کنه هیچ پدری یه همچین پسری نصیبش نشه چون از یه طرف جگر گوشه شونو از دست دادن و از طرف دیگه نمیتونن چیزی بگن بخاطر اینکه جگر گوشه شون هم قاتل یه سری انسان بیگناهه و هم خائن به یه مملکت و هشتاد میلیون نفر هموطن....گذشته از تمام این تفاسیر به خانواده داغدارشون بخاطر از دست دادن عزیزشون تسلیت میگم.
ناشناس
0
0
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
به نظر من همه تقصیر ها را نندازیم گردن پدر ش، وقتی جامعه ای دچار فساد، فحشا، اختلاس، ربا، دزدی می شود و مسئولین آن جامعه از صدر تا ذیل بیشترشان فاسد هستند و جامعه شده مثل گله ای که چوپان ندارد و هر کس هر کاری کنه باز خواستی ندارد چه انتظاری دارید که جوانهای برومند این سرزمین سرانجامی جز تباهی نداشته باشند.
رضا زنده دل
0
0
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
متاسفم برای مردی که در کسوت ریاست حوزه هنری سالیان سال زحمت کشید ولی نتوانست به عمق فاجعه و وسعت تخریب رفتار منافقانه فرزندش پی ببرد چرا که روح الله زم بدون پشتوانه روحی و روانی خانواده اش ،امکان پشتیبانی اینهمه عملیاتهای خرابکارانه که جان هزاران نفر رو گرفت و قدرمسلم کانون چندین هزار خانواده ایرانی مظلوم را از هم گسست نداشت.
ازاد
0
0
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
من قاضی نیستم ولی اگر رفتارش منجرب قتل نشده بود جزایش به خاطر همدستی با دشمنان حبس ابد بود در بدترین و در مورد پدرش حرفی ندارم درک میکنم خدا نصیب هیچ کس نکند
سلام
0
0
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
سلام . چرا اعدام ! اعدام به خاطر حرف زدن! آیا مورد قبول خداوند هست! شک کنید به کارهای خودتان
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار