تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۰۵ نظر

واکنش میترا حجار و کتایون ریاحی به اعدام روح الله زم + عکس

واکنش میترا حجار و کتایون ریاحی به اعدام روح الله زم + عکس
وقتی به آرشیو خبری آمدنیوز مراجعه می‌کنیم، اخبار حمایتی از پست‌های کتایون ریاحی و حضور میترا حجار در چالش‌های مختلف به وفور قابل دسترسی است

 اعدام روح الله زم

  اقتصاد۲۴ - پس از اعدام «نیمازم» گرداننده کانال آمد نیوز میترا حجار در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سال‌ها پیش به مراسم افطار یکی از مسئولین دعوت شده بودم، من خیلی آدم جمع نیستم و حتی‌المقدور سعی می‌کنم از حضور در مراسم اجتناب کنم، اما آن زمان فکر می‌کردم شاید فرصتی پیش بیاید که با آن شخص در مورد قانون حمایت از حیوانات صحبت کنم.

آیا وقت آن نرسیده که سیمای جمهوری اسلامی در مقابل چنین عملیات روانی وسیعی توسط میکروسلبریتی‌ها اقدام به تهیه یک لیست سیاه کند؟

این فرصت پیش نیامد، اما در طول مراسم ذهن من درگیر غذا‌های فراوان و رنگارنگی بود که روی میز‌ها بود و فکر می‌کردم که پسماند این همه غذا چه می‌شود؟ طاقت نیاوردم و با مسئول پذیرایی سالن صحبت کردم و قرار شد که بعد مراسم منتظر بمانم و غذا‌ها را تحویل بگیرم؛ ۱- به دلیل کاهش حجم پسماندِ‌تر ۲- غذا دادن به حیوانات گرسنه. (طبق مصوبه وزارت بهداشت نمی‌شود ته مانده غذا‌ها را به دلیل غیر بهداشتی بودن برای اطعام مساکین استفاده کرد.)

اعدام روح الله زم
مراسم تمام شد و همه رفتند، چندتایی از همکاران من ازین حرکت خیلی ناراحت شدند و حتا به من گفتند که من آبرویشان را بردم، ولی من منتظر ماندم که ته مانده غذا‌ها را بگیرم. آخرین نفر حاج آقا زم سر رسید و خیلی کنجکاو شد که من چه کار می‌کنم. وقتی برایش توضیح دادم خیلی خوشش آمد. آن شب در کانال تلگرام اش مطلبی برای من نوشت که یکی از دوستان برای من فرستاد. برای من خیلی دلگرم کننده بود نه به این خاطر که از هوش و ذکاوت من تعریف کرده بود بلکه بیشتر به این خاطر که او نسبت به من «بی تفاوت» نبود. امروز صبح وقتی خبر اعدام فرزندش را خواندم احساس کردم که من هم نمی‌توانم نسبت به مرگ فرزند او بی تفاوت باشم.

این حکم مرا خیلی ناراحت کرد. من نه از منظر سیاسی، امنیتی، قضایی یا عقیدتی، بلکه از منظر انسانی فکر می‌کنم یک فرزند “برای پدر و مادرش” هرچقدر هم ناخلف باشد، جگرگوشه آنهاست و با همه اشتباهاتش هنوز کورسوی امیدی در دل‌شان هست که به “راه راست” برگردد.

 اعدام روح الله زم
من هرگز به شخصه اخبار او را دنبال نکردم و می‌دانم خیلی از مطالبی که منتشر می‌کرد درست نبود. شاید علیه شخص خود من هم در آن سایت مطلب نوشته باشد یا علیه خیلی از دوستان من.

اما من به مرگش راضی نبودم اول به دلیل ساده‌ای که قبلا هم گفته‌ام که از نظر من جان گرفتن تنها در دستان کسی‌ست که جان می‌دهد و دوم آن‌که به ما یاد داده‌اند که اسلام دین بخشش و رحمت است و برآن است که “گمراهان را به راه راست هدایت کند. ” به ما این‌طور آموخته اند که تاریخ صدر اسلام پر از داستان‌هایی با چنین مضامینی ست، به عنوان مثال آن شخصی که هر روز بر سر پیامبر اسلام آشغال می‌ریخت و روزی که نریخت پیامبر نگران شد و به خانه او رفت و دید که آن شخص مریض است و از او عیادت کرد و این باعث شد که آن شخص به اسلام ایمان بیاورد.

شاید این فلسفه بخشش است که امروز میلیون‌ها نفر پیرو برای اسلام جمع کرده در حالی که دیکتاتور‌هایی مانند استالین یا ایدی‌امین با تمام قدرتشان و علی‌رغم ترسی که در دل مردم افکنده بودند دوام نیاوردند. (شاید هم من اشتباه می‌کنم.)

من به عنوان یک انسان نه چیزی بیشتر، وظیفه خودم می‌دانم که به حاج‌آقا زم و خانواده‌اش مرگ فرزندش، که آخرین بارقه کورسوی امید در قلبشان را خاموش کرد تسلیت بگویم و امیدوارم روح فرزند او در آرامش باشد.

اعدام روح الله زم

در ادامه این پست کتایون ریاحی نوشت: درود بر تو و دل بزرگت و رحمت بررفتگان و تسلیت به حاج آقا زم و همسرشان.





منبع: خبر فوری
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۴۱
ناشناس
29
62
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
یکی نیست به اینها بگوید بچه های مردم جگرگوشه های پدر ومادرشان نبودند که این ملعون باعث کشته شدن انها شد . درضمن اگه یکی از اون کشته ها ازخانواده ی شما بود بازهم این نظر داشتید قطعا نه !مثل مهراب قاسم خانی می خواست سر دزد گوشی دخترشو بکنه درحالیکه در حال خوشی نظری دیگه دراین موضوعات داشت !!!
ناشناس
آفرین بر شما ، انسان واقع گرا
محمد انصاری
اول اینکه شما می‌فرمایید آنکه جان میدهد جان هم میگیرد ،اگر به خدا و قرآن ایمان قلبی دارید ،،باید بدانید که قصاص حق هر مسلمانی هست ،پس در این مورد ازدین جلوتر نیافتید لطفاً،،
واما بعد ،،امثال شما خود فروخته ها چرا در ترور شهید فخری زاده صدایتان گنگ شده ،به نظر شما سر صدتا امثال زم به یک لنگه کفش فخری زاده می‌ارزد. ،خوب میدانید که نمی ارزد ،ولی چون میدانید با این گونه صحبت کردن جایی در دل غربیها باز میکنید به سودتان هست که خود و افکار خودرا آنگونه جلوه دهید که باب میل دشمنان قسم خورده ی این مرز پر گهر هست
ناشناس
میترا حجار را از اول جای بنی بشر نمیزاشتم کتایون ریاحی هم از چشمم افتاد اگر خبر واقعی باشد که تقریبا یقین دارم ساختگیهشما بیخود از خائن حمایت میکنید
ناشناس
افرین به شما...واقعاا شماهاا یه مقدار خیلی کم فکر کنید میفهمید که چه میگیدد...زم تاتونست ازهرکاری دریغ نکرد..اگه نگرفته بودنش خبرهای بدتری هم میشینیدید...
Mahdi
69
103
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
.نباس اعدام میشد.
ناشناس
کروبی.. موسوی... هم. باید اعدام میشدند رسانه های بیگانه ازشون حمایت میکرد.باعث میشن اغتشاش. بشه... تحریک مردم که میگفت. کفن می بوشم اغتشاش کنیم... و خاوری ها اختلاس کنند.. که باعتقاد مردم و رزق و زندگی را به سخره. بگیرند. و. از هر گوشه ایران. استعمار بریزه. تو. کشور مانند جنگ جهانی دوم. بشیم..
انقلاب
واقعا متاسفم برای صدا وسرما که اجازه پخش سریالهای اینگونه افراد(میتراوکتایون)را از سیمای جمهوری اسلام پخش میکند
آقا اگر ما نخواهیم بدن کسانی را که خودرا برای پول در دید نامحرم به نمایش میگذارند و اینگونه اسلام شناس میشوند که جان را کسی باید بگیرد که جان میدهد
اینکه برداشت کلیشه ای از دین است پس تکلیف مفسرین چه میشود قاتلین چی آمرین چی
اگر قانون اسلام پیاده میش حتما به شما ها اجازه عرض اندام نمی داد
خدا همه مفسرین را لعنت کند و حامیان آنان را لعنت کند
و...
حسن
البته که تواشتباه می کنی چون تواصلاازدین اسلام چه می فهمی اگرازخداوپیامبرحرف میزنی بازهم نمی دانی که خداوپیغمبردرقران چه حکمی برای چنین خونریزانی داده.برومطالعه کن مطلع باش وبعدبدون غرض واحساسات اظهارنظر کن خانم کوچولووگنه سنگ روی سنگ که بندنمی آید.
ناشناس
از این جماعت انتظار بیشتر از اینو نداشته باشید.
مسعود
100
59
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
استحقاق بخشش را داشت و اگر بخشیده میشد بهتر بود هم برای نظام اسلامی هم برای مردم
ناشناس
منظورت کدوم روح الله هستش؟
حبیبی
68
56
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
امان از این سلبریتی های دو زاری که برای مطرح شدنشان چه کارها که نمیکنند..بود و نبودشان هیچ فرقی برای کشور و مردم نداره.نون به نرخ روز میخورند و آروغ روشنفکری می زنند..همین ها تو انتخابات با گرفتن چند سکه به نفع کاندیدای خاص تبلیغ و مردم را به وضع کنونی انداختند..تف تو شرف نداشته شان
ناشناس
50
106
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
عجب خانمهای دلسوز فقط همین بس که کرکس اظهار نظر کنه
ناشناس
درووووووود
شادی محمدی
کجا چند سکه کرفتند انقدرررررر به این سلبریدی های دوزای پول و باج دادن که تا مرز بدبخت کردن مردم از اینا حمایت کردن
ناشناس
8
9
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آگر گرفتن جان انسانها این سلبریتی های نا محترم را آزار میدهد چرا در مقابل ترور شهيد فخری زاده خفه خون گرفتند؟؟پس می‌توان گفت چون نیما زم صدای این وطن فروشها وده ناراحتند.. اینها عادت دارند پایشان را از گلیمشان فراتر گذاشته و در هر مورد اظهار نظر کنند.
ایرانی بیچاره
11
16
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
من کاری ندارم کلامتون چیه ولی شماها چرا تو همه مسائلی دخالت میکنید؟بی فرهنگ ها
زهرا
8
8
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
هردو ی شما به اصطلاح بازیگر شکمتان از نون‌چنین آدمهای منفوری پرشده که حمایت میکنید از کسی که خیلی راحت برای کشتن مردمان کشورت نقشه میکشند وبه راحتی افراد مهم وسرشماش مملکتت رو ترود میکنند چرا برا شهادت دانشمند هسته ای مهندس محسن فخری زاده عکسالعمل نشان ندادی لعنت به شما مزدوران حزب باد
ناشناس
9
11
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام و متاسفم برای این طرز فکرتون،حمایت از کسی که به مردم و حاج قاسم سلیمانی هم رحم نمیکرد وباعث کشتار های زیادی تو مملکت شد.درود بر سربازان ‌گمنام
یه معلم ایرانی
باسلام خدمت هم وطنان گرامیم. من ازسپاه وحضرت آقا یه سوالی دارم که همیشه ذهنمومشغول کرده چرا توصداسیمای کشورجمهوری اسلامی مابجای تبلیغ دین ومذهبمون اجازه میدن این خانمها باارایش و... برای نامحرمان بااداواطوارشان ذهن بچه هامونوکثیف کنن اقا مااین خانمهای دورازاسلامونمیخواییم
ناشناس
10
9
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
کار این اقایان اگر منجر به مرگ عده ای از هموطنان ما بشود ایا باز اعدام انها ایا باعث ناراحتی خواهد بود جگر گوشه چه کسانی با اقدامات اینها به گور رفت واما اینها همه به خاطر پول به بیرون پناه برده وگرنه میتوان منتقد بود در کشور خود، نه وطن فروش ودر دامن دشمنان این مرز وبوم
موسی خسروانی
9
7
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم هنرمند فقط از داغ دل پدر ادم خاطی خبر داری جوانهایی که توسط این جاسوس مردند پدر ومادر نداشتن یا انها مثل شما ادم نبودند وان شهیدی که نقش همسرش بازی کردی جوان نبود چرا کشته شد هنر ظالمانه به درد نمی خورد
ناشناس
6
8
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مرگ عزیزان دردناکه مخصوصا مرگ فرزند،و هیچکس از شنیدن خبر مرگ کسی خوشحال نمیشه،اما بعضی اشتباهات بسیار بزرگ هستن و تاوان بزرگی هم دارن و طبق قوانین باید برخورد بشه،این همدردی بازیگران برای کسی که خیانت کرده به کشور قابل درک نیست مخصوصا کتایون ریاحی که خیلی شورش رو در آورده،مسخره ست
ناشناس
48
86
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبریتی=وطن فروش
محند
42
95
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بر پدرتون لعنت وقتی ترور میکنن کدوم گوری هستین که واکنش نداشتین الان داد میزنید
ناشناس
این سلبریتیهای آشغال وطن فروش بگین اگر زر نزنید میگن لال هستین موقع ترور حتما خوشحالن خائنین
حسین
6
8
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام
اگر درداغتشاشات منزل خودت یا بچه خودت کشته می شد باز این جوری حرف میزدی
رضا
6
6
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
این 2نفر هنرپیشه های فیلم فارسی خبر دارند که همین روح زم باعث خیلی از جنایت ها علیه هم وطن هاش شده؟
ناشناس
غلط کردین شما سلبریتها حق زم اعدام بود
ناشناس
4
5
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ای ولا به شما ها باید همه دست به دست دهید
مجید
6
1
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شماها که این همه ادعای حقوق بشری و حیوانیتون میشه می دونید چند نفر در این خاک روزانه بیگناه و یا با گناه جوان دارن پرپر میشن فرق این روح الله با اون ها میدونی چیه این به کشور خیانت کرده ولی اونها فقط به یک نفر یا به خودشان خیانت کردنت و اعدام شدند برای پدران آنها چه باید کرد
بجای طرف داری بیجا کمی برید و صنعت مریض سینمای خودتون درست کنید که گند زدین به هنر سیاست رو بزارید برای سیاسیون بی سواد روحانی.
محمد
5
2
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه
اسلام دین بخشش در جای خودش و دفاع و جنگ در جای خودش است. در تمام دنیا برای جاسوسان و براندازان چنین احکامی امری معمول است .
اما این عروسک های خوش گذران چرا از شهادت دانشمندان وطن ناراحت نمی شوند؟
شهاب
4
5
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اولا اسلام دین بخشش است ولی نه در مورد شخصی که مسبب از بین رفتن ده ها انسان بی گناه شده،کودکان معصوم را یتیم کرده و...و نه در مورد کسی که به مردم طریقه ساخت بمب را آموزش می داد! و نه شخصی که اطلاعات مربوط به شهید سلیمانی را به دشمنان اسلام می داد.
همان خدایی که به قول شما جان گرفتن فقط دست اوست می فرماید: و لکم فی القصاص حیاة يا اولي الالباب(اي اهل خرد،در قصاص براي شما مايه زندگی است) البته این مربوط به اهل خرد است!
همان پیامبری که اهل گذشت است مامور به قصاص و مجازات و... است. امیرالمونین هم گردن خوارج را زد.
متاسفانه حرف هایتان خنده دار و دلایلتان(بخوانید مغلطه) پوچ است.
شما که دم از انسانیت می زنی چرا در مورد شهید فخری زاده قلم نزدی؟
فاطمه
3
7
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
واقعا براتون متاسفم،من برای شما احترام زیادی قائل بودم،ولی براتون متاسفم چون فهمیدم امنیت و جان مردم برای شما هییچ ارزشی ندارد،خحالت بکشید از روی شهید مرتضی ابراهیمی که در ابان۹۸ شهید شد،اقای روح الله زم هم همه مردم رو تشویق میکرد که بیان برزن تو خیابونا،حق ی وطن فروش خائنی اعدام بود،سعی نکنید فرشته نشونش بدید.
فرشته پسر شهید ابراهیمی بود که فقط۴۰ روز داشت که پدرشو از دست داد،چرا نسبت به اون بی تفاوت بودید؟؟؟
بچه کاشون
3
5
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ببندین دهن کثیفتون رو . هروقت یه ادم خاین به کشور و امنیت ایران رو اعدام میکنند حنجره کثیفتونو باز میکنین .خیلی انسان هستین
یه خانم ایرانی
بابا اینادنبال یه موقعیت خب میگردن توخارج برن خوشگذرونی.... اینا روباید ازکشوردور ریخت
رسول مرادی
4
7
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم های دروگرد واظهارنظرکن شما اشک تمسا می ریزید راستی چراشما دلت برای آن کسانی که مارا ازدست داعش نجات داد نسوخت وچرا دلت برای آن دانشمندان که دارو واکسن برای یتیمان این مملکت می ساخت نمی سوخت که شهید کردند بی خود حرف نزنید
آرین
3
6
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چقداحمقن اوناییکه نفهمیدن زم ازامریکادرخواست کرده بود ایران راتحریم دارویی کند وغیره ینی باعث قتل هزاران هزارنفربود وباعث بدبختی میلیونهاایرانی که ازتحریمهای درخواستی اوضربه دیدن، این دوتابعیتیها نفهمیدن پیامبر فرمان قتل جاسوسهاراصادرکرده بود آخه سلبریتی بودن کجاوسیاستمداری کجا، اینااسلام رانفهمیدن چون دوتابعیتی هستن هدفشان راضی نگهداشتن اربابانشون امریکاس اونابه ایران فکرنمیکنن لعنت خدابرزم وطرفداران جاسوسان
احمدی
4
5
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانوم حجار کجا بودید که اطلاعات این مملکت توسط آقای زم از این مملکت رفت و چقدر دانشمندان این سرزمین ترور شدند چرا واسه اون شهدا تاسف نخوردید اطلاعات ایران مثل ناموس میمونه خط قرمز و هرکسی رد کنه مستحق مرگه بعدشم این با این کارش دیگه انسان نیست حیوانه چون باعث شده که جان چند نفر گرفته بشه ی کم واقع بین باشید
امیر
54
116
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام
اینها نگران روح الله زم نیستن اینها نگران محتویات گوشی و لپ تاپ روح الله زم هستن
فقط خدا
کاری به سیاست و اعدام و... ندارم تهمت زدن اصلا کار خوبی نیست بترسید از روزی که .......
مانی
خوب گفت دیگه مگه متن رو نخوندی ؟! چرا بیشتر دقت نمیکنید اخه؟!
گفت حامی حقوق حیوانات هست نه انسانها. اونی هم که اعدام شد رهبری عتنه هایی رو بر عهده داشت که در انها کلی جوون مردم پر پر شدن پس انسان نبود .بیچاره خودش هم اعتراف میکنه
ناشناس
ترور کی ؟ این که دستگیر شده بود قبل از هردو ترور !
علی
4
2
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
من هم به خانواده این بنده خدا تسلیت عرض میکنم،انشاءالله خداوند روحش را شاد کند .
خداوند ما و فرزندانمان را براه راست هدایت فرماید.
محمد متین
5
4
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم میترا حجار زحمت بکشید دلتون برای خانواده هایی بسوزه که جوانهایشان باتحریک زم به خیابانها آمدندکشته شدند و داغدار شدند و خسارات دیگری که مملکت صرفا از طریق مالی وارد شد زحمت بکشید تز از خودتون ندهید.امثال مثل شما اگه حرف نزنید مطمئن باشید کسی نمیگه لال هستید واقعا حیف اسم هنرمند که به شماها بدهند.
فرزندایران
3
5
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شماکه دم ازاسلام وبخشش مزنیدوتسلیت می گویید
مگه قتل غیرعمدانجام داده تروریست به تمام معنابوده موجب شهادت هزاران نفروبخصوص شهیدعزیزمان سرداردلها شده
شماپشتیبان نکنی کی بکنه پول ازاین مردم وکولی ازاین مردم می گیری تابعیت اونجاراداری
حرف مفت ممنوع وقتی سلیمانی وفخری زاده شهیدشدند لال شده بودی برای تسلیت وقتی کرونامیادوبسیجی پای کارن شما فلجین وکور،حالاراه افتادین
کشتنش خداراشکررفت به جهنم
مهدیه
3
5
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دست ازاعدام بردارید خودتون درست کنید چطورخون جوانها می ریزید خدالعنتتون کنه
نقی
3
5
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اینها مثل اینکه خبر ندارند اسلام دین شمشیر است .
ناشناس
5
3
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خواهش میکنم وقتی خودتون میگید من اخبارشو دنبال نمیکردم اول یه سرک بکش تو کارهایی که این فرد به ظاهر انسان انجام داده و چه خیانتی به کشورش و ملتش و همونهایی که برای دفاع از کشورشون همیشه بودن کرده بعد اظهار نظر کنید. خیلی جالبه برام که وقتی یکی از افراد دلسوز و فداکار این مرزو بوم رو به شهادت میرسونن سکوت سرتاپاتون رو فرا میگیره ولی برای یه همچین موجوداتی زود اشکتون درمیاد. براتون واقعا متاسفم
ناشناس
46
117
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
باز اینا شروع کردن
ناشناس
همین آقا عامل کشتن خیلی از جوانهای مملکت شده
مانی
من هم مخالف اعدامش بودم اول باید تخلیه کامل اطلاعاتی میشد بعد اعدام میشد. بدرد نمی خوره از شرکای اسرائیلی و امریکایی بگه ولی اسمی از خائن های داخلی همراش که ساپورتش می کردن نبره.
این خائن های داخلی برای ما مهم تر از دشمنان خارجی هستن که رسوا شوند
بی نام
در روایت است که هر کسی از شخصی خوشش بیاید او وکارهاشو دوست داشته باشد با همون شخص برانگیخته می‌شود تو اون دنیا. حالا بزاز میترا باکتایون هم انشاءالله بازم محشور بشن شاید اون دنیا واسشون کاری کرد(راستی خانم ریاحی یک عمر بهت ارادت داشتم دیگه حالم ازت به هم میخوره، متاسفم برات......... دیگه هیچ وقت نمیخوام اسمتو هم بشنوم...... بی ارزش)
ناشناس
این ی روشنفکر نماها چرا وقتی روح ا ... زم در خارج کشور ترور
هارا هدایت و حمایت میکرد و خسارت های میلیاردی به کشورومردم وارد میکرد و دهها نفر ترور شدند وخانوادهای
آنها داغدار شدند خفه خون گرفته بودند آنها انسان نبودند
من نمیدانم اینها چه خاصیتی برای مردم دارند حالا اسلام شناس هم شده مگر ما در قرآن آیه قصاص نداریم ؟؟؟!!!
ناشناس
تو نگران چی هستی؟ نگران بلایی که قراره سرت بیاد ؟ درد کشیده می فهمه درد پدر ومادرش را .تا قسمتتان نشه نمی فهمید
گیتی
1
3
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شما که خیلی بیتابی میکنید ، اگر روح زم از موقعیت پدرش به نحو مثبت و در راستای خیرخواهی برای ملت ایران قدم برمیداشت و دشمن را سرجاش مینشوند بهترنبود که مثلشهدای ما نه خواب و نه خوراک و نه آرامشی برای خودشان نداشتن فقط سعی براینکه بنفع ایران وطن خودشان قدم خیربرمیداشتن! اونها جوانی نداشتن خوشی نمیخواستن؟ روح زم میخواست لااقل از موقعیت پدرش استفاده کرد ولی باید دهن آمریکا و اسرائیل راسرویس میکرد نه ناموس ایران رابرباددهد. هیچ خارجی راندیدیم برعلیه کشورش سمپاشی کنه جز عده ای ایرانی عقده ای ! چراباید ایرانت رابفروشی ؟ به تروریست خدابفریاد خانواده های شهدابرسه چه بروز عزیزانشان آمد باخبرچینی های عده ای نوکر برای خارجیها و امپریالیسم لعنت به فرانسه نابود آمریکا و اسرائیل نطفه کثیف و چرک مرگ برهرچی خائنه نسبت به پرچم وطن ایران عزیز
ارمیا
1
3
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
کلیت خرف خانم ریاحی درسته که اسلام دین رافت هست ولی همین اسلام در قران در مورد خاینین چه جزایی نوشته .لطفا نراجعه کنید فرق خاین با گنهکار خیلی زیاده .خاین ب بدترین وجه کشته میشه چون بنیان مملکت رو هدف گرفته ونابود میکنه ولی گنکهار مثل اون فرد که کثافت میریخت سر رسول خدا فقط گمراه بوده وبعد هدایت شده ولایق بهشش هست .در کل میهام بگم نباید مسایل قاطی بشه .خدا از سر تقصیرات همه ما بگذره
بنده خدا
1
2
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم میترا حجار. به نظر میرسد اون مطلبی که نوشتی بر این تصور استواره که روح االله زم یک خطای فردی یا شخصی انجام داده و شایسته گذشت و بخشش است ومثالی هم که از پیامبر بزرگوار اسلام اوردید درست است . اما اگر تاریخ اسلام را خوب مطالعه میکردید هرگز برای جنایات و خیانتهایی که روح االله زم در حق این ملت و جامعه اش روا داشته تقاضای بخشش نمیکردید. پیامبر در رابطه با مسائل فردی بسیار با گذشت بود اما وقتی در مقابل خیانت به جامعه قرار میگرفت بسیار جبار و منتقم بود اگر غیر از این بود نعوذ بلله خیانت به جامعه کرده بود و حقوق دیگران را تباه. و این گناهی است نابخشودنی. توصیه میکنم شما و خانم ریاحی خیانت یهودیان بنی قریضه و مجازات انها توسط پیامبر را حتما مطالعه بفرمایید تا بدانید که خداوند هم در عین حالی که بسیار بخشنده و مهربان است واز خطاهای بندگانش در میگذرد اما در مقابل کسانی که حقوق دیگران را پایمال میکنند و به دیگر انسانها خیانت میکنند بسیار جبار و متکبر و منتقم است.
ناشناس
1
3
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شماهاچی میگین اگه امثال زم باعث مرگ عزیزای خودتون میشدن هم باز قدقدمیکردید شکم شماراجمهوری اسلامی سیرکرده وگرنه بایدهمان پسمانده هارامیخوردید دیگه شورش رادراوردید توهمه چیزدخالا میکنید توامنیت کشور لطفادخالت نکنیدوگرنه به خودتون هم شک میکنیم هرچندشناهاهم جاسوس ووطن فروش هستید اب نمی بینید
ناشناس
2
2
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
حتما ی چیزی تو جیبشون میرفته ک نگران شدن البته بیشتر نگران محتویات گوشی و لپ تاپ و اظهاراتش شدن مترسکای چندش
ناشناس
2
2
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
فقط وفقط اینها نگران منافع خودشون هستند
عمرا نگران زم باشن
وگرنه کی واسه فخری زاده پست گذاشت
فدای رهبر
1
4
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
انشا الله این دو خانم با روح الله زم محشور بشن
علی محمد
1
4
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ما محاکمه این جماعت سلبریتی که در احکام قضا دخالت بیجا میکنند را از جناب رییسی مسعول محترم قضایی خواستاریم
مهدی
1
4
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
پیاده نظام امریکایی ها لشکر سلبریدیها دوباره شروع به عرعر کردند یه عده هم داخل جامعه دنبالشون هشتگ زن
کاش قانونی چیزی بود اینها رو مهار میزد
ناشناس
1
2
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
..کسیکه ..باشایعه سازی زندگی مردم را خراب می کند مستحق مرگ.است
مهدی از بالامحل علیا جنب گذر مرادبیگ و حسام بیگ
1
1
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
میکرو سلبریتی !!!!!!
اگه میترا حجار و کتایون ریاحی میکرو آرتیست هستند حتما نن جون طرف ماکرو.! هست.
چرا هر کس مخالف شما فکر کنه هر اباطیلی که از اون مغز پفکی و زنگ زده تون در میاد به هنرمندان. مملکت نسبت میدین ؟ ذره ای انصاف و عقل داشته باشید
همشهری
3
2
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
حتما دنبال گرین کارت هستید
ناشناس
0
3
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام چرا این این افراد بی درد فکر میکنند که اسلام فقط بخشش است پس خون انسانهایی که توسط این جانی ریخته شد پس چی اگر از خانواده ریاحی و دیگران هم صنف خونی ریخته میشد چی..........
حقیقت
1
3
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چرا قانون خداوند را زیر سوال میبرید مگر شما در چه جایگاهی هستی.
بدبخت به مملکتی که تو هنرمندش هستی
⁦:-|⁩
0
2
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چی؟
ناشناس
1
1
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یکی نیس به این وطن فروشا بگه وقتی دانشمندای مملکت رو ترور می کنندچرابی تفاوتند اون بچه ندارند؟
جمشید
1
3
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
جرم وطن فروشی جرم جاسوسی برای دشمن ملت و کشور جرم ووووو مجازات دارد وبرای هر کدام اعدام است اگر بنا باشد ان قاتل وان جاسوس بخشیده بشوند سنگ رو سنگ قرار نمی گیرد بخشش به تناسب جرم است ابشان تمام کارهای جاسوسی و واسطه گری بین دشمنان و ادرس تحریمها وووووو برای کشور مشگل افرینی کرده شما خانم دل رحم هستی واسه همین خانمها را پست قضاوت نمی دهند چون احساسی هستند وزود گریه می کنند
ناشناس
0
1
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چرا از اون پولهایی که در قایق با بهروز وثوقی درآوردی غذا برای فقرا نخریدی مگر فقرا لایق پسماند سفره های رنگین شما ها هستند ؟؟
ناشناس
0
2
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
واقعاواسه این نوع سلبریتی هامون متاسفم
داود
1
3
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ایشان از رافت میگویند و کسی که جانداده جان را میگیرد
خانم محترم کسی که جان داده عقل و شعور و قوانین را هم در کتابهی مختلف به ماداده و اجازه حکم اعدام افراد گنه کار یا قاتل را هم داده شما کاسه داغ تر از اش نشوید چرا که فقط در مواردی خاص صدایتان در میاید چرا در مورد کشتن هزاران فلسطینی و یمنی و عراقی و ... هیچ وقت صدایتان شنیده نشد تاپای یک خائن یا جاسوس یا منافق به میان میاید لشکری از سلبریتیها شاخکشان میجنبد اگر واقعا فکر جانهای از دست رفته بودید همه جا صدایتان را میشنیدیم نه در موارد خاص و تحت حمایت دشمنان اسلام.
مهدی
1
3
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام واقعا متاسفم که اصلاً باقران اشنانیستین ،ونمیدانیدکه این قران کلام خداست.مراجعه کنیدبه ایات قصاص وتفسیر
Z
1
2
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چقدر بی شعورا که از یک صهیونیسم حمایت می کنن
حامد
1
4
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام به اطلاع خانم کتایون ریاحی و خانم حجار شما اظهار بی اطلاعی کردید از وضعیت و کارهایی که آقای زم انجام داده اما یک مرتبه با اطلاع شدید که روح الله زم اعدام شد و خاطره پدرش را تعریف کردید میخواهم بگو هر چند که ما هم دلی خوشی از این وضعیت کشور نداریم و شاید هم خیلی ها را قبول نداشته باشیم اما به چه قیمت آیا باید برویم مزدور سرویس های جاسوسی بشویم و بچه های مردم را ترغیب کنیم بمب درست کنند به خیابان‌ها بیایند و کشتار راه بیندازند بدانید اگر روزی خدای نکرده دشمنان ما مسلط بر کشور ایران شوند ایران را هزار برابر بعد تر از عراق و سوریه افعانستان ببینید البته برای امثال شما ها فرقی ندارد و حتما سر از آنجایی در می آورید که بیاید بروید چون شماها نه دلتان برای مردم و نه برای کشور می سوزد این را هم بگویم که من هم مثل خیلی های دیگه به اکثر سیاست های نظام اعتراض دارم اما این دلیل نمیشه مثل آقای زم جاسوس باشیم و کشتار را بیندازیم چرا شما به ترور سردار سلیمانی و فخری زاده که آمریکا به ترورشان رسمان اعتراف کرده اعتراضی نکردید مگر آنها چکار کردند یکی جلوی وحشی های داعش و دشمن ایستاد یکی در مورد علم کار می‌کرد که هر دویشان برای مردم و کشور بوده حالا با زبان تعنه به اعدام وحشی چون زم اعتراض میکنید شما خودت جز همین شغلت که بدرد امثال خودت میخوره چکاری برای این کشور انجام دادی که باعث خیر برای مردم و کشور ایران باشد لطفا حد و اندازه خودتان را بدانید
امیر قربان پور
1
2
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبریتی های بی سواد و نا محترم نمیدونن این انسانهایی که بوسیله کانال آمد نیوز این شخص تحریک شدن و دست به کشت و کشتار زدن یا خودشون کشته شدن جگر گوشه های پدر و مادراشون بودن ، نمیدونم چرا تو ایران اینقدر ما سلبریتی های همه چی دان داریم ، بخدا موندم اینا سلبریتی هستن یا جامعه شناس و دکترای علوم سیاسی دارن ؟ همین ها مخ بعضی از مردم رو زدن و دولت تدبیر و امیدو به ما انداختن بعد اظهار پشیمانی کردن
ناشناس
1
3
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم ریاحی و حجار ،وقتی که سردارسلیمانی رو بی گناه و به طرز فجیه ترور کردن و عامل ترورش یکیش همین ملعون بود ،کدام گوری بودید ،اصلاً شما رو کی آدم حسابتون میکنه که نظر بدید یا ندید
پاشنه طلا
1
2
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اول اینکه میتراخانم پیامبر به غیر از اون مهربونی جنگهای فراوونی هم داشته و قطعا در اون جنگها کسانیکه در مقابل اسلام و مردم مسلمان ایستاده بودند کشته شدند دوم اینکه مؤکدأ و مؤکدأ علی رغم میل باطنی ام امیدوارم در این گونه حوادثی که بواسطه تحریک افرادی مانند زم و ریگی و احوازی و غیره اتفاق می افتد از خانواده های شما به اصطلاح هنرمندان کسانی آسیب ببینند و ماببینیم شماها همین نظر را دارید یا چیز های دیگری می‌نویسید البته دیدیم که قاسم خانی فقط برای یک موبایل قاپی داشت خودشو جر میداد تصور کنیم اگر اتفاق ناگواری برای دخترش رخ میداد چه میکرد سوم اینکه قاسم خانی در حالت انفجار می‌گفت من دختر بزرگ نکردم که تو باعث رعب و وحشت و دزدی اون بشی حالا سوال من از امثال شماها که از این جور آدمها دفاع میکنید اینه که اون خانواده هایی که جگر گوشه هاشون توی بمب گذاریهایی که به تحریک این افراد تکه تکه شدند و یا در درگیری هایی که باز هم با تحریک همین افراد مصدوم یا معلول و یا فوت شدند عزیز خانواده شون نبودند چهارم اینکه شماها که نسبت به مسایل سیاسی و حتی اجتماعی ذره ای سواد ندارید ( بدلیل همین قضاوت‌ها و اظهار نظرهای غلط و بی منطق ) اندک احترام و ناچیز عزت نفستون رو برای خودتون نگه دارید شاید یه روزی بدردتون بخوره
هم وطن
1
2
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اگر زم به اهدافش میرسید چی:...
بعضو وقتها توی لحظه تصمیم گرفتن سخته ،نمیدونم بعد از این همه جرم چرا قوه تشخیص بعضیها این جوریه
نکنه صدام هم نباید اعدام میشد:!
ناشناس
1
1
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آیا با علی تهرانی و همسرش هشت سال در تلویزیون عراق در کنار صدام، علیه رزمندگان و روزی با صدها شهید، وقتی پس جنگ به کشور آمد چه برخوردی داشتند، آنجا رافت اسلامی بود، این است عدالت علی علیه السلام
روح الله
1
2
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
نمیدونم چرا این قشر به ظاهر روشنفکر و همه چی دان چرا وقتی فرزندان این مملکت به شهادت میرسند ککشون هم نمیگزد... یا مثلا مردم یمن .. افغانستان وغیره گروه گروه کشته بشن از نظر این قشر مهم نیستن فقط اگر فرانسه یا ... باشن شمع روشن میکنند و پست میذارن... چرا اینا دلسوز قاتلان فرزندان این مملکت هستن .... حالا دلسوز راپرتچی تردد حاج قاسم شدن....
انشاالله خدا شما را با همینهایی که دلسوزشان هستید محشور کند
ناشناس
1
3
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
وقتی ارزش هاعوض شودعوضی هاارزشمندمیشوداگرسینماوتلویزیون ودستندکاران این افرادراجلوی دوربین نبرندومطرح نکنند شاهداین نظرهای عجیب غریب نمیشویم
تم
0
2
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ساام اخر تا کی فساد...
.
A
1
1
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم روشنفکر اون زمان که همین جنایتکاران باعث مرگ‌جگر گوشه های مردم شدند چرا تاسف نخوردی.
ناشناس
0
1
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام نحل ایه ۳
و زمین را به حق افریدیم چرا پیمان شکنی میکنید
سعید
0
0
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
به نظر من خانم حجار مطلب بدی ننوشته شاید به مزاج بعضی ها خوش نیاد ولی چیز بدی نگفته. ولی از هر جهت هم نگاه کنیم اعدام حق آقای زم بود.
سپهر
1
2
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبریدی از یه خائن وطن فروش طرفداری میکنن

ولی از دانشمند هسته ای که ترورش کردن زبونشون بسته بود
فقط بخاطر منافع شخیصشون و گرین کارت اروپا و آمریکاشون
فرج زاده
1
1
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
درست است که انسان نسبت به اعدام و کشته شدن انسانها متاثر میشه، اما اگر کسی کمی بصیرت و شعور سیاسی اجتماعی و انسانی داشته باشه، برای انسانهایی که با هدایت خبری انحرافی و جاسوسی، کشته، شهید و منحرف می شوند جگر ش می سوخت و اونوقت این عنصر منحرف را لعن می کرد.
ناشناس
1
1
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
گور بابای تو و امثال تو که از اسلام آنچه ب نفعتان است بدست میگیرید و جار میزنید آنچه روح اله زم و امثالهم کردن خیانتی آشکار بود چ میفهمید شما و امثال شما که سرتان در آخور مثلا هنر است
مریم
1
1
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
من موندم چرا ما باید عقلمون بدیم دست چند تا سلبریتی که اکثرا وطن فروش هستن
Mmmm
اگه خونواده خودشون بود فکر کنم یا دق میکردن یا سکته کار به نظر دادن نمی رسید خانم ریاحی من خیلی شما رو دوست داشتم بخاطر کارهای قبلیتون واقعا متاسفم لا اقل قبل نوشتن پیام با چند نفر مشورت کنید
مانی
1
2
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
پیغمبر کسی رو بخشید رو سر شخص خودش خاک می ریخت و اذیت و ازار می کرد ولی دیگه جانی نبود که مسبب مرگ فرزندان مردم شده باشه .نه خانم پیغمبر قاتل ده ها نفر رو نبخشید مردم ازاری که اون هم شخص خودش رو ازار داده بود بخشید
این یک و دوما پغمبر چطور در مواحه با یک قاتل بدون اجازه از خانواده های انها مبنی بر عدم قصاص می تونست یک قاتلی رو ببخشه؟!!!! این عدالت نیست که دل خانواده قاتل رو بدست بیاری و داغ مضاعف به دل خانواده های مقتولین بزاری. خودت شما خانم حجار این رو قبول داری؟! اگر بله بنویس و امضا کن و سند بده به مردم که فردا برای خانوادت چنین موردی پیش امد در دم می بخشی و قصاص نمی خواهی. اگر مردی سند بده و پای حرفت بایست و الا با مهمل گویی جامعه رو بی امن نکن.
ناشناس
1
1
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اگر این جوری هست که همه روباید بخشید پس کار قوه قضاییه چی میشه برو به همون حیوانات گرسنه نون بده، از بس به حیوانات غذا دادی خودت حیوان شدی الاغ
Z
1
2
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اگه دوری زم براتون سخته شما هم برید بمیرید تا به هم برسید
فرهنگی
1
1
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
قانون خودش میدونه چه کار کنه اظهار نظر تو کاملا احمقانه هست فقط چون پدرش رو میشناسی .و چون اکثر مردم رو نمیشناسی هر بلایی که سرشان اورده مهم نیست امثال تو اگر به یک پستی میرسند مملکت رو به فساد میکشند لطفا فکر کنید الان شما دقیقا ضد اسلام ایستاده اید
انتظاری
2
1
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
لعنت بر پدر و مادر کسی که در این محل نمیخواد توافق هسته ایی برجام انجام بشه
امید
1
0
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یک کلام هم از مادر عروس -بلانسبت مادر عروس-
لازم نیست خودتو آتیش بزنی هوا رو آلوده کنی الان زباله هارو بازیافت میکنن شاید یه چیز بدرد بخوری از توش در بیاد البته بعید میدونم. ولی از میترا حجار که «آشغال جمع میکنه» بپرس
ناشناس
1
0
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خاک بر سر ما که این ها روشنفکرهای ما هستند این همه خیانت از جانب همین اقا باعث فقر وبدبختی برای مردم ایران شدجاسوس اسمش پیداست خیانت به کشور وبه میهن
ناشناس
1
1
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ایشالا یکی مثل زم پیدا بشه فرزندان یا پدرر مادر و خواهر برادررهای شمارو ترور کنند یا باعث مرگ عزیزان شما شود و امیدوارم اون روز همین حرفها رو بزنید
شماها جز کسانی هستید اگر کسی در خیاباان متلکی ب شما بگویید تا پدرش رو در نیاورید ولش نمیکنید ولی الان دارید از کسی که باعث مرگ خییلیاا شده دفاع میکنید شما بهتره به رسوایی های خودتون تو سینما و پشت پرده هایش مشغول باشید
بیشعورای وطن فروش
سالار
1
1
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
باز اینها حرف زدند
اه حالم بهم میخوره
ناشناس
1
1
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بله خب ازنظرشمادرودبه همه ی خائنین دنیاوجنایتکاران
ناشناس
1
1
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دانشمندان هسته‌ای و سرداران بزرگ مانند قاسم سلیمانی و دیگران که یک تار موشون توی این خائن وطن فروش که اعدام
حقشه که درس عبرتی برای وطن فروش باشه به راحتی می کشند سلبریتا لطفا نظر ندهید
ناهید
1
0
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شما سلبریتیها لطفا خفه بشین
اسما
1
1
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اصلا نیازی به نظر شما دونفر نیست شما بچسبید به همین افکار و عقاید وطن فروشیتون.انشاالله هر دوتایی تون رو دوست داشته با خودش میبرتتون ناراحت نباشید
ناشناس
0
0
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اینها همانی هستند که انها همین بودند
رضا
1
0
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یه روزی خانم کتایون ریاحی مجری ازپسرشما پرسید چی دوست داریدگفت من و مامانم عاشق فوتبالیم مجری گفت نورا میشد گفت مامانت برای چه پسر شما گفت مامانم عاشق فردوسی پوره حالا خواهشن شما بااین روحیه خاص همه دنگه خواهشن نظر نده میترا که دیگه حالش واضع حداقل یه جومعرفت مردانگی داشته باشید
م
1
1
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
لعنت به هرچی سلبریتی وطن فروش
رضا
1
1
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
لعنت بروطن فروش
ستاره
0
0
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبيرتي های نیم لیتری
ستاره
1
0
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خوب خودتو ميسوزوندى ،بهتر
ناشناس
0
0
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چه قدر پیامهای خطرناک
احمد
1
1
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
به نظر من حقش اعدام بود ینی چی جاسوسی کنی بعدش بیان ولت کنن آزاد بگردی یا چند سال بت بدن ک بقیه هم بگن خوب چیزیه اعدام ک تو کار نیست ماهم بریم جاسوس بشیم تهش بگیرنمون حبس میدن.خواهشا واقع بین باشین من نه بسیجیم نه آدم دولت .ولی باید جانب حق رو نگه داشت نقض قانون کشور مخصوصا خیانت ب کشور همینه سزاش.گرچه هربچه ای واسه پدرو مادرش عزیزه با هرگناهی و انشاله ک خانوادشون موفق باشن.یه کم درک حقیقت لطفا
ایران
0
3
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
تاریخ حقایق را باز گو خواهد کرد
ناشناس
0
0
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
در اینکه ی خائن و جاسوس باید اعدام شود شکی نیست ولی واقعا هدف قوه قضاییه از اعدام ایشون در این زمان مشخص چی بوده خدا میدونه خدا
شیوا
1
1
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم ریاحی بهتر بود قبل از تسلیت گفتن به خانواده اش کارنامه اعمالش را می خواندید خیانتهایی که به این مملکت کرده ،ان شاالله اون دنیا همنشینش بشی ،حیف از جوانهایی که جونش رو فدا کردند که شما زنده بمانید و در آرامش زندگی کنید و حالا دلتان برای یک خائن مملکت بسوزه
ناصر تولّی
0
1
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
این ها رو هم اعدام کنید بهمراه هر صاحبنظری که زیر این پست چیزی نوشته.
ناشناس
1
1
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سزای خائن به مملکت واین آب وخاک مرگ است.
ناشناس
1
1
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بچه هایی که این ملعون کشت پدرومادر نداشتن جگرگوشه نبودن ولی این لعنتی جگرگوشه پدرمادرش بود لعنت به زم ها لعنت به سلبریتی های از خدا بی‌خبر
َسارا
1
0
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دوکلام از ننه عروس
ناشناس
0
0
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
برو گمشووو سلبریتی آشغال
فاطمه سقایتی
0
1
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اگر ایرانی هستید نباید ازمرگ قاتل فرزندان ایرانی ناراحت شوید بلکه ازرفتن کسانی که برای این اب وخاک زحمت میکشند باید ناراحت شوید مثل این میماند که ما ازمرگ هنرپیشه خارجی ابراز تاسف کنیم ولی اگرخانم ریاحی مرد اصلا عین خیالمان هم نباشد وجدانند الان رویش فکرکن ببین ناراحت نمیشوی ازبیگانه ای که این همه به ضررزده چه جای ابراز تاسفی باقی میماند یک کم درک هم خوب برای شما هنرپیشه ها
ناشناس
0
0
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبریتی خائن غلط میکنی که نظر میدی .طلحه و زبیر هم واسه اسلام زیاد شمشیر زدن .که چی .پدرش هر چی که بود . کاش اونایی که به دست زم کشته شده بودن یکیش از خانواده أین سلبریتی خائن بود
نیما
0
1
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اونایی که ازش حمایت میکنند نگران وضعیت خود هستند
ناشناس
0
1
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
درود به روح پاک شهدای عزیزجوانان غیور این مرز وبوم که هر چه داریم از انهاست اسلام پیروز است
مهدی
0
0
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
احتمالا این دوتا پرونده گرین کارتشون به مشکل خورده دارن با این حرفا کاراشونو میندازن رو غلتک
#سلبریتی_وطن_فروش
میثم
0
0
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یه مشت سبلریتی وطن فروش حالا واسه ماادم شدن
امیرعلی
0
1
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
وقتی این اقای زم داشت توطئه میکردووطنش ومیفروخت به اونطرفی هاو باعث تروروکشته شدن جوانان ودانشمندان این مملکت میشدشماوپدراین اقای زم کجاتشریف داشتید،چطوریک پیام خشک وخالی برای شهادت دانشمندبرجستمون آقای فخری زاده ندادید هرچندکه لیاقت نداشتید،حالا اومدین یقه واسه کی جرمیدین؟نکنه اون ورآب تشریف برده بودیدوسرلخت روفرش قرمزمیچرخیدین ایشون براتون کف میزده که الان سماهم واسش اشک میریزید
ناشناس
0
0
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اینها آدمهایی لجن هست هرموقع‌ یک نفر داخل مملکت ترور میشه میگن خوبش شد هرموقع یک نفر از خارج میمیره شمع روشن میکنن ابلهان درایران پول درمیارم لباس مشکی برای خارجیها میپوشن‌
محمدمهدی
0
1
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یک ماه نیست از ترور دانشمند این مملکت که خیلی هم بد کشتنش میگذره
هیچ کدوم از این سلبریتی های وطن فروش از ترس گرین کارتهاشون جیکشون هم در نیومد
حالا واسه ما دلسوز شدن. جمع کنید این ریاکاری هاتونو
ملت بدبخت و ضعیف همتون رو شناختن و حنا تون دیگه رنگی نداره سلبریتی های ریاکار
ناشناس
1
0
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
من به شخصه با بخشش موافقم..فقط کافیه یک لحظه خودتان را جای پدر و مادر شخص بگذارید...همه ما اشتباه میکنیم...
ناشناس
0
0
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
لقمه حروم باعث میشه آدم ندونه حق و از باطل بشناسم.این سلبریتی ها اگه زمان پیغمبر بودند حتما پیامبر و امام علی .ع. رو برای کشتن کفار محکوم می کردند.امان از لقمه حروم
قادری
0
0
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
از زنان هرزه بیستر اناظار نمیرود
علی
0
1
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم میترحجارشما درست میگیدوهیچ انسانی حاضرنیست ازاعدام انسان دیگرخوشحال بشه وفرزند برای پدرنادرعزیزه اما شما وخانم کتایون ریاحی یاواقعا از عملکرد روح الله زم بیخبریدیاخودتان رابه خواب زدیدطرف دیگرسکه راببینیدوچه جنایتی درحق کشوروملتش انجام دادوجاسوس موساد وامریکا وفرانسه برعلیه مردم کشورمون قدم برمیداشت وبقول دوستان اگریکی ازعزیرانتان بدست زم کشته میشدهمین حرف رامیزدیدوحمایتش میکردیدویا اقای مهراب قاسم خانی یک گوشی دوزاری ازدخترش سرقت کرد کوتاه نیومدحالا شما ازجاسوس زم حمایت میکتیدکه خودش اعتراف کرده حالا شایدبگیدبزوراعتراف گرفتندبریدقبل ازاینکه دستگیربشه کارهای گذشته اش راببیندوبعدقضاوت کنیدپدرمرحوم زم گناهی نداره به هرحال فرزندشه وغم ازدست دادنش سخته وبرای این خانواده صبروارامش راطلب میکنیم ازدرگاه خداوندوازگناهانش بگذره وشما سلبریتیها بدون مدرک واحساساتی قضاوت نکنید
رها
1
1
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
منم معتقدم که نباید اعدام میشدبه دلایل انسانی ودینی به عنوان یک انسان یک هموطن میشد مجازات دیگری درنظرگرفت روحش شاد وتسلیت به خانواده اش
ناشناس
0
1
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ماشالا.روشنفکران و منورالفکران نظر فلسفی ارائه دادن من حرفی ندارم.
رضا ه
0
1
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم حجار معلومه اسلام رو خوب یاد نگرفتی. اسلام دین رأفت و مهربانی هست ولی با انسان ها نه با انسان نماها، نه با کسانی که با زیر پا گذاشتن انسانیت باعث درد و رنج و حتی مرگ هم رگ و ریشه خودشون میشن. چطور وقتی اونا دنبال بدخواهی برای ما هستند، ساکتید یا حمایت میکنید، حالا فاز نوع دوستی میگیرین
مژگان
0
1
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
وطن فروش های کثیف
ناشناس
0
1
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شهید سلیمانی و فخری فرزندان این نظام بودند ای کاش بخاطر انسانیت نه مسایل سیاسی به این موضوع هم واکنش نشان میدادید
ناشناس
0
0
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
وقتی‌ا دم‌می‌کشند‌وطن‌فروشی‌مبکنندشمالاشخورها‌کجایید
زهرا
0
1
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یه عده بیسواد سیاسی، که به زور آرایش قیافه شدند وظرفیت حمایتهای مردم رو نداشتن و هار شدند، کسانی که مرز انسانیت نمی‌شناسند ونمیفهمند که باید ترور پروفسور شهید را محکوم کنند و به درک رسیدن امثال زم که ضد امنیت و ایران اقدام می‌کنند رو باید حمایت کنند، متاسفانه اینجور افراد به انداز یک حیوان شعور ندارن.
ف
0
1
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبریتی تو برو به همون مد و آرایشت برس که یه وقت از مد روز عقب نیفتی! لازم نکرده در حق خائنان به ملت بزرگ ایران اینجوری جاهلانه دلسوزی خرج کنی
مرجان
0
1
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
میشه شماها اظهارنظر نکنید شما که شناسنامه بچه هاتونم مال کشور خودتون نیست اظهار نظرتون چیه ... فکر کردید جایگاهتون کجاست هر وقت عشقتون میکشه شروع میکنید اظهار نظر برا حرفای بیخودتونم فکر کنم پول میگیرید ... متاسفم برا شما یا درحال جراحید یا چرند گفتن یه ذره بازیگرای کشورای دیگه رو ببینید شاید یاد بگیرید...قرار نیست برا پررو کردن همه هر روز ببخشیم ...
ناشناس
0
0
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شما یا خیلی ساده لوح هستید که نیستید یا اینکه خودتون دچارمشکل هستید برید پرونده او نا رو بخونید بعد نظر بدین
حسین
0
1
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
به نظر بنده زم وطن فروش بود و بایستی معدوم میشد
علی
0
0
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شما وآقای زم که لباس پیامبر بر تن دارد تو اون مهمانی پر و پیمان بیت المال چکار میکردی
حسن
0
1
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم حجار
همون خدای مهربونی که به حق مهربون هم هست، خودش دستور داده همچین افرادی را هم بکشید. اگر بنا بر این باشه که امثال صدام و ترامپ و جرج بوش و و و هم باید زنده بمونن. یکم درباره کارهایی که روح الله زم کرده تحقیق کنید
دانیال
0
0
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام،اینگونه آدمها چه فکری میکنند از حیوانات حمایت می‌کنند بعد انسان های که به خاطر جاسوسی و گرا دادن این قبیل آدمها از بین می‌روند فکر نمیکنند،، پیامبر هم انسان جاهل رو می‌بخشید ولی خائن و منافق رو نمی بخشید
حنانه
0
2
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
حقش بود اعدام شه


لطفا خانم ها واقایان بازیگر نظر ندید


روح الله زم وقتی جیک جیک مستونش بود فکر زمستونش بود
حسین حیدری
0
0
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
لعنت خدا بر خاین وطن فروش وقتی لباس تن مردم رو میکندند یا اون بچه بسیجی رو به خاطر اینا اتش زدند شما سلبریدیها کجا بودید.خدا شرتونو کم کنه خدا مرگتون بده که رو ز به روز جوونتر میشید چون هم از اخور میخورید هم از توبرهتوبره.
ناشناس
0
0
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خدا خفتون کنه
موقع شهادت بچه های مردم که روح الله زم به صراحت گفت عاملش بوده کجا بودین
چرا به ترور حاج قاسم وشهیدفخری زاده که جلوی زنش کشتنش اعتراض نکردین
چرابا خانواده های شهدا ابراز همدردی نمیکنید
محمدجواد داودی
0
0
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
نه در ک درستی اسلام دارید و نه شرافت،اگر همان قدر که از حیوانات دفاع میکنید،یکنی در مورد اسلام تحقیق میکردید،نه تنها احترام درست به حیوان یاد می‌گرفتید، بلکه می‌توانستید درست تجزیه و تحلیل کنید،هر چند شما نگران شخص زم نبودید،بلکه نگران موقعیت خود هستید،واقعا قبول دارم روح الله زم نباید،اعدام میشد،شما باید اعدام میشدید،که از امنیت و آسایش بی اندازه، مست پول شدید.و خدا را فراموش کردید.
ناشناس
0
0
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
باید وامیایستادیم تا اطلاعات تک تک مارو به دشمن میاد و تا هر وقت دوستان ایشان خواستن انواع و اقسام موشکهایی رو سر تک تک ما امتحان میکردند
ناشناس
0
0
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اینها یا احمق هستند که یکطرفه قضاوت میکنند یا نان به نرخ روز میخورند و طبق منافعشان قضاوت میکنند.
اینانلو
0
0
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
باید بااین سلبریتی ها برخورد شود
ناشناس
0
0
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبریتی های خائن چرازمانی که سردارمون شهیدکردن سکوت کردیدیاوقتی که شهیدفخری زاده راتومملکت خودمون ترورکردن خفه خون گرفتیدمگراوناانسان نبودن مگربرااین مملکت جونشون ندادن شماهااشغال هستید
ناشناس
0
0
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خدارو شکر این ملعون اعدام شد.و با رفتنش دست خیلی‌ها رو رو کرد
هر چه میگذره بیشتر میفهمیم این بازیگرا چقدر خاعن و وطن فروش و بیسواد هستند
خدادادشیری
0
0
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ایران باید یکی در مکرون رامی آورد محاکمه میکرد واعدام میکرد این هم که کشور ما قدرتشو نداره تا زیر پای ایرانیان که در فرانسه هستن نروند علیه کشور ایران توطئه نکنند با این کا دلمان خنک میشد که قدرت داریم ولی الان روح الله زم که باید محاکمه میشد شکی نیست وخودش فروخته بود شکی نیست جز منافقین بود شکی نیست ولی از اینکه یه ایرانی بود اعدام شد وکارفر ماش هیچی ش نشد سالم دارند زندگی میکنند جای افسوس دارد
masih
0
0
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اولا اسلام، یا هر دین و آیینی یا هر کشوری با عناصر نفوذی دشمن شوخی ندارند،، مجازات اعدام یعنی جامعه ی این افراد از مردن این افراد بیشتر از بودن آنها سود میبرد،اگر هر کسی پول بگیره و به مردم کشورش خیانت کنه و جواب نگیره، بقیه هم به دنبال پول به کشورشان خیانت میکنند.
بی نام
0
0
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلبریتی احمق
ناشناس
0
0
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
امیدواریم سرنوشت نیما زم ،در عبرتی باشه برای بقيه خائنين به كشور وميهن عزيزمان
ناشناس
0
0
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
باید خودتون یا عزیزانتون توسط این طور اشخاص آسیب ببیند تا اونوقت بتونید قضاوت کنید که آیا اعدام وگرفتن حق اون آدمای بیگناه درست بوده یا نه
ناشناس
0
1
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
تسلیت گفتن کجای اسلام حرام شده؟
مگه شما ها مدعی نبودین پسر نوح با بدان بنشست و کاری به پدرش نداره؟؟
اگه به پدرش مربوطه پس ماجرای آقازاده هاتون و مخصوصا حاج احمد هم به به پدر و جدش مربوط میشه
ناشناس
0
0
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اصلا اینها چیکاره این مملکت هستند که نخود هر آشی میشند.
اونوقت که بزرگانی مثل سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده ترور میشند، خیلیهاشون مردند که محکوم کنند.
حالا برا یه خائن وطن‌فروش دل می‌سوزونند.
ناشناس
0
0
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یکی نیست به اینسلبتهای بگوید شما اصلا پیامبر قبول دارید همین‌ها بودند که مردم عادی وبسیج که استقلال کشور جنگید برای یه وجب خاک سرش را داد جاج قاَسم تکه ای از دستش باقی ماند آن مو
داریوش
0
0
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
نان حرام = فرزند تخم حرام
بهمن
0
0
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
در این که اسلام دین رافت و رحمت است شکی نیست. و در تاریخ موارذ ژیادی از گذشت پیانبر اکزم و ایمه اطهار نسبت به افراد مختلف که نسبت به ایشان بدی کردند وجود دارد. ولی حساب خاین و جاسوس و توطیه گر از حساب ناآگاه جدا است. در همین اسلام سراسر رحمت است که دستور تخریب مسجد ضرار و نیز آیه الفتنه اکبر من القتل وارد شده است. لذا بزگواران هنرمند ما که اسلام شناس نیستند و هنه ابعاد آن را نمی دانند اظهار نظر غیر کارشناسی نکنند
ناشناس
0
0
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
زم یک قاتل بود.چرا؟
چون با گراهایی که برای تحریمها به اربابانش داده بود ونحوه دور زدن تحریمها رو لو داده بود،جان ومال میلیونها ایرانی رو بخطر انداخت .چه بیمارانی که بخاطر نداشتن دارو از بین رفتند.
حالا یه مشت سلبریتی بیسواد ونفهم دارن دل میسوزنن.
ناشناس
0
0
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بمونه تا خون بریزه. بخشش اینها جرم. خوت های ک ریخته آدم نبودن . پدر مادر نداشتن . اگه بچه های خودتون هم بدست وطن فروشا کشته میشد باز هم میگفتین بخشش. وطن فروشی ب واضح .
سحر
0
0
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شما سلبریتی ها اگر حرف نزنید نمیگم لال تشریف دارید
مرحان
0
0
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم به اصطلاح روشنفکر این یک خائن به فرد نیست که بخاد ببخشد یانه بله پیامبر بخشید چون توهین به خودش بود نه یک ملت نه امنیت یک. کشور. تو از طرف چه کسانی صحبت میکنی. در اینجا فرد خاصی نبوده ببخشد حالا خوش و بش تو با پدرش بماند. حق نداری در مورد ملت ایران نطر بدهی ما میدونیم تو هستی نمیخاد بودنت رو ثابت کنی.
محمد فیضی دباغی
0
0
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
واقه آن چرا
دادفر فتاحی
0
0
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
شما زن هستید و فقط یک لحظه را می بینید ، زمانی که این دست آقایان جان انسانیت را هم میگیرند را بخاطر بیاورید. منظور ترور افراد شاخص
آقا ی زم اگر کمی احساسی نباشد کانلا قانع می شود
حسن کریمی
0
1
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بهرام که گورمیگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
ناشناس
1
1
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اعدام مخالفین راه حل نیست فکر کنید اگر دستش به خون کسی الوده نبوده باشد چکسی پاسخگو است شخص یا دین
ناشناس
1
1
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
با اعدام چی درست شد!!
مهدی
0
1
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خانم محترم. پیامبر و علی کسانی را بخشیدند که به شخص خودشان ظلم کرده بودند ولی همین افراد مهربان در مقابل کسانی که به جامعه حمله می کردند و ظالم بودند ذره‌ای کوتاه نمی آمدند.
علی
0
2
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
وای از این قضاوتها. که روزی باید جواب بدهید.
مهدی
0
0
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ای بابا دنیا رو چاپیدن و خوردن و بردن
اونوقت شما دنبال آب رفته هستین
فری طلا
0
0
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام فقط میدانم این افرادی که شاکی شدن خودشان از بیننده های این شبکه بودند که این آقا رو میشناسند چرا من وخیلی دیگه نمیدونبم کی بوده برید برا قاضی ملق بازی دربیاورید افرادی که باعث مرگ خیلی ها شدن به این زودی باید اعدام شوند یا پشت پرده داستان دیگه ای بوده کوچولوها
عزرائیل
0
1
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام عزرائیل هستم.اومدم اینجا بگم که خیلی از این که با روح الله دیدار کردم خوش حالم! از شما هم ممنونم که من رو به روح الله رسوندید. حسابی کیف کردم! فقط یه چیزی که احساس می کنم آینه که این دوستان گویا خیلی به روح الله ارادت داشتن پس لطفا پیگیری کنید که دستم رو بهشون برسونید تا اینها تنها نمونن. من هم قول می دم تا حد امکان اون جایی که روح الله هست ببرمشون و با زم محشورشون کنم! متشکر :)
ناشناس
0
0
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
همه رو خدا آفریده جون داده وخودشم جون ادمومیگیره ما آدما که خدانیستیم حکم بدیمو قصاص کنیم طرف ۳هزارمیلیارد هاپلی هاپو کرد واختلاص نکرد خودشو خلاص کرد یه میلیارد دلار بردن ملبورن یکیشم خانم شیخ والسلامی چند میلیارد پول زبون بسته فقیر فقرارو دزدیدورفت خب به اینترپول بگن کن بسته تحویل بدن واعدامشون کنند
ایرانی
0
0
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خانمهای هنرمند آیا شما از مرگ داعش هم ناراحت میشید باید بین آدمهای خوب و بد و یا دوست و دشمن فرقی باشه یا نه اگر غیر از این فکر کنید خیلی احمقید جالب اینجاست که شما اتفاقاً در این مورد برعکس فکر میکنید در مورد هر چه مزدور و برانداز و اراذل و اوباش حنجره پاره میکنید و از طرفی چشمتونو به روی ترور فدائیان وطن بسته و سکوت اختیار میکنید البته میدونید چیه شما خانمای بی هنر به نظر بنده یا احمقید یا ذینفع از این دو حالت خارج نیست
نوید
0
0
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
نیما زم بیشعوری که می خواست مملکت ما را خراب کند ازدولت و آقای ریسی خواهش داریم این سلبرتیی های از خدابی خبر را محاکمه کنند مخصوصا متیرا حجار وکتایون ریاحی طرفداران منافقین و یاوه گویان هستند
mehrab
0
0
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
سلام.
نا شناس
0
0
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
واقعا چه مردم خوب وقدر شناسی داریم راست گفت امام خمینی که فرمودند ملت ایران از ملت حجاز زمان پیامبر اکرم حضرت محمد ص بهتر است درود خدا بر شما مردم خوب خدا جو خداوند در رحمت الهی به رویتان باز شود مرگ وننگ بر ادم وطن فروش
نا شناس
0
0
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
سیلبرتی رو گوشت وهر جای دیگر چسپ زدی بزن ولی از ما حرف نزن
احمد
0
0
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
آخی چقدر شما دلسوز واسلام شناسید مردم سرشون تو سطل اشغاله اونم بخاطر دخالت شماها تو انتخابات که با پول و... دتبال یه سری هججویاتید چون سیرید شماها فکر شکم حیواناتین از اسلامم که چیزی نمیدونید پیامبر شخص خاطی رو در رابطه با خودش میبخشید اما شمشیر تیزش دشمنان وجنایت کاران رو از سر راه امنیت مردم برمیداشت چطور وقتی زم جوانارو لابت اعتشاش تحریک میکرد وبه کستن میداد دل مهربونتون کدر نشد اون جوونا بی پدر ومادر بودن!!! خوب ادم که بودن بسه چقدر خودتونو حساب میکنین که هی نظر میدین راجع به همه چی اخه شما کجای این کشورید
سلمان
0
0
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
ای مفت خورای بی درد،همین زم ها ما رو به این روز انداختن،نمیگم این نظام ما گل و بلبله ولی امثال مثل زم اصلا گل و بلبل نیستن،فعلا ایران ما مثل یک جسم بی جان یک گوشه است که هر کی از کنارش رد میشه یه چنگی به این جسم بی جان میزنه!فعلا همین اندازه حرف داشتم واسه گفتن
ناشناس
0
0
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
نوح پیامبر خدا بود پسرش مشرک به خدا ، گناه پسررابه پای پدرنمینویسن و اینکه چون پدرش حاج آقا بوده دلیل نمیشه ازفرزندناخلفش که مستقیم یا غیرمستقیم دستش به خون مردم زیادی آغشته شده حمایت کرد،قطعا پدرومادرش هم از داشتن همچین فرزندی ناخرسندهستند وآرزومیکردندهمچین پسری نداشتند،خدابه پدرومادرش صبربده وهمه ی جوانان ماروبه راه راست هدایت کنه تادردام منافقین و دشمنان ایران و اسلام نیوفتن و خانواده هاشونوداغداروشرمنده نکنن.آمین
ناشناس
0
0
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خانم حجاربدنیست بدونیددرصدراسلام سزای جاسوس بریدن گوشهاچشمهاوزبان اوبود بازم قانون ایران خیلی خوبه که اعدام میکنن .پیامبراسلام ازحق خودش که ریختن خاک روی سرش بودمیگذشت اماجایی که اسلام درخطربودوپای منافقین درمیان بودقطعا محکم و بدون اغماض برخورد میکردن.پس آقای زم که جاسوس بودنش با اعترافات خودش برای همگان محرز شد به سزای اعمال خودش رسیدوگناه کسی نیست! ای کاش جوان های سرزمینم قدم در راهی که از همان ابتدا پایانش مشخصه وجزتباهی نیست نگذارند.آمین
ناشناس
0
0
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
برخی از فرزندان طلبه و روحانیون ازروی نادانی وازسرلجبازی باپدر به مخالفت بااوواعتقاداتش برخاسته وروبروی پدرمی ایستند که قطعا نیمازم هم چنین روشی رودرپیش گرفت وعاقبت خودشوتباه ودل پدرومادرش روداغدارکرد.پدرومادرروح الله زم نه ازمرگش بلکه ازننگش داغدارشدن.خدابهشون صبربده که هم بایدغم ازدست دادن اولادوتحمل کنن هم ننگ جاسوس بودنش رو...اینهابایدعبرتی باشند برای جوان های دیگه که گول دشمنان قسم خورده ی انقلاب رونخورن وبه بیراهه کشیده نشوند.
ناشناس
0
0
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
رسانه های فارسی زبان اونورآبی هیچ کدومشون دلشون واسه مانسوخته که تاتقی به توقی میخوره به نفع خودشون وبرعلیه نظام جبهه گیری میکنن اینها همان ایرانی هایی هستند که به دلیل گندکاریهاشون قبل یا بعد از انقلاب ممنوع الورودن وچون آرزوی برگشت به ایرانودارن همواره قصدتخریب نظام جمهوری اسلامی رودارن بلکه بتونن ازطریق متهم کردن نظام ،مردم روبرعلیه دولت و نظام بشورانند شایدفرجی واسه خودشون بشه پاشون به ایران بازشه بیان سرمایه هاشونوبردارن.واسه همینه که امثال روح الله زم روحمایت میکنندومدام درحال تخریب نظام هستند.امیدوارم جوانان ماگول حرفاشونونخورن وبه دام تبلیغات پوچشون نیوفتن که به سرنوشت زم گرفتارنشن.
محسن
0
0
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
انشاالله خیانت این خائنین نصیب عزیزان شما بشه
سیده فریباهشمی
0
0
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
اولا که به نظر همدیگه احترام بزارین...هنرمند قابل احترام هست....دوما...کجای حرفشون مسخره بود....انسانی که بامرگ کسی شادی میکنه.. انسان نیست...روح اله زم هم یک انسان بود.‌وعقایدونظرات خودش راداشت...‌خودشخص خدافرمود هیچ اجباری دردین نیست....بله اگر میبخشین..‌وبه کشور بازمیگشت به دامان میهن...خیلی تاثیرداشت...‌ ماپیامبری داشتیم که قاتل حمزه عمدیش رابخشید وپذیرفت.‌‌پس پیشوایان کشورمامگه نباید ازپیامبرالگو بگیرند....درضمن خداوند قصاص برای قتل راگذاشته روح اله زم بادست خودش کسی راخفه نکرده بود .وبه اجبار کسی روعلیه حکومت نشورانده بود.‌‌کسانی که به خیابان رفتن..‌..روروح اله باخنجر واجبار به خیابان نفرستاد میتونستن بنشینن توی خانه واقدامی نکنند....من هم به خانواده ی آقای زم پدر عزیز ومادرمحترم ودخترعزیزش تسلیت میگم‌‌‌‌....که واقعن...احساساتشان جریحه داشد وکوه استواری چون پدر راازدست دادن
سیده فریباهشمی
0
0
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
اعدام حقش نبود‌...میشد ازش تعهدمیگرفتن وبه میهن برش میگدوندن..... همه میمیرند پس اینقدر ازمرگ کسی دلخوش نباشین‌‌‌‌...وباپیامک های غیرانسانی خانواده ی عزادار ومحترم زم را داغدارارنکنید
حسین
0
0
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
این بازیگرهای بیسواد کی هستن بهشون انقدر اهمیت میدن؟ ایکاش اندکی سطح علمی بالا بره بجای ظاهرگرایی
ناشناس
0
0
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
چطور دانشمند هسته ای رو ترور کردن صداتون در نیومد حالا هر آدم عوضی که اعدام میشه صاحب نظر میشید و دم از دلسوزی و ... میزنید .شما آدم که چه عرض کنم یه مشت .....خائن ها واقعا جز این اسمی نمیشه براتون گذاشت.
هانیه
0
0
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
آشغالهای وطن فروش
چند میگیرین مزدور دشمن باشید؟؟
سمانه
0
0
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
سربازان فضای مجازی کجا هستند؟
مادر شهید حدادیان ادامه می‌دهد: "تأسف خوردم که چرا کسانی که در فضای مجازی فعال هستند، نیامدند شهادت محمدحسین و شهادت آن سه مأمور عزیز نیروی انتظامی را مقابل نامه پدر روح الله زم بگذارند؛ مگر من مادر نبودم و مگر پدر محمدحسین پدر نبود؟ فرزند ما در مقام دفاع اینطور مظلومانه به شهادت رسید و فرزند آن آقا در مقام خیانت بود؛ اگر من به جای پدر روح الله زم بودم، سرم از شرم پایین بود و از همه مردم عذرخواهی می‌کردم نه اینکه این نامه را بنویسم و نمک به زخم زخم‌خوردگان بپاشم."
ناشناس
0
0
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
درود بر مردم با ایمان ایران که یک نفره یک ملتند
داود
0
0
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
از خدا میخواهم بواسطه گناهانم با این ...توی جهنم یکجا نباشم
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار