تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۹

کسب ۴ عنوان برتر از سوی روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف شناسایی و ارج نهادن به مساعی بی وقفه روابط عمومی‌های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب و نشر آنلاین برگزار شد روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به کسب ۴ عنوان برتر در این جشنواره شد.

برندگان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

اقتصاد۲۴ - روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران که با چندین اثر از جمله مجلات عصر مس، مس آباد و سایت خبری مس پرس در این جشنواره شرکت کرده بود در بخش‌های انتشارات کرونایی و صفحه‌آرایی موفق به کسب عنوان نخست و در بخش نشریات داخلی و تبلیغات موفق به کسب رتبه سوم شد.


بیشتر بخوانید: رشد ۱۰ درصدی تولید آند و ۵ درصدی کاتد مس


گفتنی است، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی چهارشنبه سوم دی ماه در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های برتر کشور و اساتید و فعالان این حوزه در ۱۰ بخش برگزار شد و با دریافت ۱۷۸۶ اثر و تقدیر از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار