تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۱۵ نظر

ریحانه پارسا به سرطان مبتلا شد + عکس و جزئیات

ریحانه پارسا به سرطان مبتلا شد + عکس و جزئیات
ریحانه پارسا بازیگر مهاجرت کرده‌ی سینمای ایران در توئیتی خبر از احتمال ابتلایش به سرطان رحم را داد.

ریحانه پارسا

اقتصاد۲۴ - ریحانه پارسا بازیگر مهاجرت کرده‌ی سینمای ایران در توئیتی خبر از احتمال ابتلایش به سرطان رحم را داد. وی که در ترکیه زندگی می‌کند در توئیتی با هشتگ من از همه چیز قوی ترم نوشت:
بیشتر بخوانید:افشاگری‌های ریحانه پارسا دامن‌گیر خوب بد جلف می‌شود؟

‌احتمال سرطان رحم؛ هر دم‌از این باغ بری می‌رسد...
ریحانه پارسا
منبع: رکنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷۶
اربابی
37
23
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بنظرم حقشه
ولی به هر حال خدا شفاش بده
کیارش
چرا حفشه..تو از حال مردم چه خبر داری نو بشن نون بربریتو قورت بده.بی سواد.
علی
دمش گرم. ازهرفرصتی و حیله ای برای مطرح شدن خودش استفاده میکنی
ناشناس
الکی میگه بازبرای دیده شدن .اگ هم ک راست بگ خدا شفا بده
ناشناس
به نظر من اصلاً حقش نبود اصلاً

خدا بهش شفا عاجل بده آمین

هیچ وقت این حرف را نزنید ممکنه به خودتون برگرده
Zoha
نمیخوام بگم حقش نیست ولی اینم زیادی بود اگ واقعیه خدا شفاش بده اگه که نیس.....
حداقل به شادمهر بگو اینکارو با خودش نکنه
سینا
بری به جهنم
ندا
چرا براش بد میخواید خدارو خوش نمیاد ...اون هم اینطوری راحت بوده که بره
دریا
خجالت نمیکشه از سرطان رحم حرف میزنه... میگفت سرطان دارم...بی ادب
ابراهیم
امیدوار م اگر حقیقت داشته باشه با پی گیری و مقاومت وروحیه مثبت خوب بشه.....
ناشناس
انشالله زودتر خوب بشی
ناشناس
خوشگل خانم خدا شفا بده
آیلار
اینم یه دروغ دیگه واسه جذب فالوور بیشتر
Zoha
صبرکنین...صبرکنین....ببینین راست میگه یادروغ بدهمدیگروبزنین عزیزانم!!!
ناشناس
کاش اینقدر ناجوانمردانه درمورد این دختر بینوا صحبت نمی کردیم همیشه خودمون را جای طرف مقابل بگزاریم بعد قضاوت کنیم خدا ازهمه ما بگزره
علیرضا
آخه این چه دینیه و چه ایمانیه که ما ایرانیا داریم؟
چرا برای همه آرزوی مرگ میکنید؟
چرا فکر نمیکنید که هرچی برای دیگران بخواهید به خودتون برمیگرده
ناشناس
امیدوارم‌حالت‌هرچه‌زودتر‌ خوب‌شود دختر‌نترس‌ایران
احسان
بازیگره خوببه خدا بهش شفا بده
بهی
همش برای فالوره .لابد چند روز دیگه تتلو خوبش کرده
نه به وقتی که تو ایران بود مثل گوسفند بی ازار بود و زبون تو‌دهن نداشت نه به الانش که مثل روباه مکار شده و یه دم خیلی گنده هم دراورده .ریحانه خیلی سبک مغزی خیلی کم داری لنگه همون تتلوی
محمد رضا
این کجاش خوشگله از این جور دخترا تو خیابون ریختن شما مردم دارین اینو بزرگ میکنید احتمالش زیاده دروغ بگه تا خودشو مطرح کنه
فقید امیری
سلام دوستان خبر دروغه اگه هم یک درصد چنین مشکلی باشه ماها بعنوان یک ایرانی و تقوبت روحیه یک هموطن واسشون دعا کنیم
ناشناس
ان شاالله خدا به راه راست هدایتش کنه
OMIDREZA
39
50
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بهتر یه یاقی کم تر
محسن
قدیما میگفتن یاغی
ناشناس
شما چکاره اید که نظر میدید به شما چه
...
من که دوسش دارم اما بی شعوره
طوفان
انشالله خوب بشی گلم دوست دارم عشق منی
ناشناس
مگه سرطان رحم چیه که خجالت بکشه یه بیماری انشالله شفا پیدا کنه
مهلا
باز یه مسخره بازی دیگه ریحانه پارسا تا کی میخواد به این عقده ای بازیاش ادامه بده شده ....اینترنت
به خرچه
39
53
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا شفاش بده ⁦
عاطفه
به مرگ کسی راضی نباش
Zoha
شما حرص چیو می‌خورید بیخودی اعصاب مارم بهم نریزید
ناشناس
چه اسم قشنگی داری مثل خودته
ناشناس
9
40
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تو که نسل مدیا هستی
ولوی
ناشناس
تونسل کی بودی که نظرمیدی توحرف نزن نظرهم نمیخاه بدی دهنتوببند
ناشناس
13
12
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اگه می تونی جوهر آبی بزن به رگات یک ثانیه زندگی کن
Asad
10
17
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نه بابا.الکیه.میخاد چیزشو بزاره همه ببینند.دنبال بهانه میگرده.فردا پست میکنه معالجه کردم خوب شد ببینید خوب شده ؟ اگر خوب شده ! لایک کنید.مردم از چیزشونم پول درمیارن
M
هههههههههههه
رها
خخخخخ
ناشناس
خوب اومدی
Asad
17
79
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
الکیه.میخادبه بهانه خوب شدن عکسشو بزاره مردم ببینند چه عتیقیه .
سحر
آره والا
ناشناس
خیلی بامزه بود
ساحل
ایشون از روی کمبود شخصیت این کارارو میکنه . و از نظر عقلی هنوز خیلی بچه اس
ناشناس
16
54
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
زودتر بمیر.. خلاصم ن کن از این جلف بازیافت.. آبروی هر چی دختر ایرانی بود بردی کج فهم
ناشناس
خیلی بیشعوره من که بدم میاد ازش اون وضعی هست که با خودش درآورده خالکوبی اون و تتلو دو تا روباه تمام معنا هستن خدا میخواسته فقط بنده کامل کنه
ناشناس
33
79
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشه
Hj
واقعا برات متاسفم،عقب مونده
ناشناس
افرین دقیقا
ناشناس
بیچاره از ترس کشورش را ترک کرده آنجا هم دست از سرش بر نمیدارید چه مردمانی هسنید
پری
25
26
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اخه دخترک گناه داره ایشالله که نباشه ازاهواز
Hj
حق تو چیه؟شاید بدتر از این
الهام
34
25
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نمیشه نظرداد
ناشناس
تودهنت ببندمگه توفضول مردمی که اظهارنظرمیدی بی ادب
ناشناس
مگه توچکاری
ناشناس
14
21
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدانکنه
ناشناس
18
27
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حتما این هم یه برنامه جدید برا دیده شدن و کسب فالوور..ایشاله که همین باشه
Pouya
13
44
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واسه جلب توجه چه چیزهایی که به خودش نمی چسبونه.اگه دروغ میگی راست بشه
ناشناس
14
35
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خداوند متعال به هییییچ کس روی این درد لعنتی را نشان ندهد
ستاره
6
49
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به درک که سرطان گرفتی ....این خانوم خدای حاشیه ست...کاش سرطان بگیری بمیری انقدر برا پول دروغ نگی
یه آدم عادی
38
37
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
والا نمیدونم چیه این دختر بچه براتون جالبه که کلتون تا زانو تو پشتشه... واقعاً متاسفم برای اقتصاد این مملکت که سایت اقتصادیش یه همچین سایت تو خالی و مبتذلیه.
فاطمه
دروغگوی کثیف
زهرا
10
36
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اگه این خبر واقعی باشه خدا بحش رحم کنه و سر عقل بیاد
ناشناس
3
23
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینم ی دورغ تازه
ناشناس
6
32
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
باعث وبانیس کوشکی نادرسه
ناشناس
11
14
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
آره تو خیلی قوی هستی،!!
ناشناس
8
8
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینم یه راه دیگه برای جلب توجه .
مبینا
8
35
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ای وای نگو خیلی دوست دارم
زهرا
32
8
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خب،نمیخوادبرای جذب فالوئروبیشتردیده شدن سرطان بگیری
یکتا
8
33
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ناراحت شدم که سرطان گرفتی
حمزه
22
10
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا نکنه مریض باشه برای شفای همه مریضا از خدای بزرگ طلب شفا میکنم
حسن
11
27
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
عجیبه این خبر رو مادمازل با عکس نگذشته
ساحل
9
19
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینم یه ادای جدیدبیماره این بشر
ناشناس
5
16
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
زودتر
ناشناس
اللهم اشف کل مریض الهی امین
ناشناس
اصلا ازش خوشم نمیادبگیربمیرریحانه بی مغز
مرضیه
4
17
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
امیدوارم زودتر حالتون خوب بشه لیلا خانم سریال پدر
Pouya
18
11
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدایی شما دیگه چیزی نیست که بهش بپردازی.خب گرفته یا نگرفته به ما چه؟چرا به مشکلات مردم نمیپردازین؟حالا این چون گفته سرطان داره راست میگه یا برای جلب توجه هست؟شما میخوایین این افراد رو بزرگ جلوه بدین
ناشناس
10
23
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
غلط کرده از این بازی هم میخواد پول در بیاره
ناشناس
1
11
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
غلط کرده از این بازی هم میخواد پول در بیاره
ناشناس
متاسفم برات فقط میتونم بهت بکم امان از فردا
احمد شکری
1
9
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حال بهم زن هستی فقط
ناشناس
2
14
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این سایتهای مجازی چرا دست از سر این بدبخت وسارا نیکا برنمیدارن هر روز برای جلب مخاطب این بدبخت ها سوژه اند خدارو خوش نمیاد
شهلا
بابا به فکر گرونی برنج باشید به ما چه کی چکارکرد
از این خبر های آشغال نذارید
0
6
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خجالت بکشید
ناشناس
به خدا
زهرا
1
1
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بسکه بی حیایی خب اینم باید جار بزنی به منم گفتن سرطان رحم دارم ولی نبود چرا به خاطر جلب توجه عقده ایی بدبخت خودت و داریی انگشت نما میکنی بی آبرو
فرزان
4
11
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ینی کاری نبود که این دختره برای جلب توجه و جذب فالوور نکرده باشه
ناشناس
2
10
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا عقلش و جسمش را شفا بدهد
ناشناس
3
6
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کم زِر بزنین اون اونور داره عشق میکنه بعد اینجا میگن سرطان گرفته..........
ناشناس
اولا که بی احترامی نکن اگر بخودت بکن زر نزن ناراحت نمیشی دوما برات خیلی خیلی متاسفم فقط میتونم یه کلمه بهت بکم. امان از فردا
حسین
1
3
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
آخه اصلا تو این سن احتمال سرطان رحم خیلی خیلی کم بازم یه ترفند برای جذب فالوئر بیشتر
ناشناس
تورو خدااینقدر قضاوت الکی نکنین هی میگین واسه جذب فالور بابا بترسید از روزی که سرخودتون بیاد ادم مسلمون واسه دشمنشم بد نمیخواد چی هی میگین حقشه حقشه مگه چکار کرده حق کی رو‌خورده که حالا حقش باشه
پورحمزه
1
5
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یک ترفند دیگه برای دیده شدن . حتما در حال فالور جمع کردنه تا زمانی که انتخابات بشه یا هر اتفاق دیگه بتونه یک جریانو جهت بده .
ناشناس
0
5
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا هم جسمش رو شفا بده هم روح و روانش رو ان شاءالله
بانو
1
3
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دوباره یه دروغ و داستان جدیده واسه سر زبون موندن.
ماهده
0
2
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرت میکه تازه راستم بگه حقسه کلا یه سریال بازی کرده و بعدم انقد حاشیه درست کرد و رفت ترکیه و کلی چرت و پرت و اینای دیگه شده خبر اول...
ناسناس
‌من‌‌که‌تا‌خودم‌نبینم‌عکسشو‌باور‌نمیکنم‌بس‌که‌دروغ‌میگه
الهام
1
2
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یعنی انقدر بی خبر موندین ! این خبرا یه زمان برای مجلات زرد بود ، الان برای همه ی سایت ها!
بنده خداوند
1
3
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خداوندشفاش بده همه مریضهاروچه دربیمارستان چ درخانه، الهی امین
ملیکا
0
3
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
انشاالله که چیزی نیست عزیزدلم
سمی
0
2
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یه مدت نبود خبری ازش گفتیم درست شده حالا بااین سرطان امد
ناشناس
1
1
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بچه ها اینجوری حرف نزنین
حالا دیدین واقعی بود
ناشناس
این کلا خوده سرطانه . انگله
ناشناس
0
3
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خوبه خودش گفته احتمال سرطان... یعنی اینکه داره دروغ میگه. حالا معلوم میشه... فقط میخواد فالوور جمع کنه
فاطی
0
1
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دروغه، چرا‌باور‌‌میکنید
مهدی
0
4
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
با اینکه هیچ سریالتم نگاه نکردم، فقط از حاشیه هاو جنفولک با زیات اطلاع دارم و خوشمم ازت نمیاد، ولی امیدوارم دروغ گفته باشی و سرطان نگرفته باشی و هیچ انسانی به این بیماری مبتلا نشه انشاءالله
مهدیه
3
3
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سرطان گرفتی که گرفتی چکار به زندگی مردم داری که میای میگی سرطان دارم
بروبابا دنبال زندگیت و خاک برسرت که از خونه فراری شدی خداشفات بدهد
خخخخخ
0
3
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تقصیر مهدی کوشکیه
نازی
1
3
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
جهندم که سرطانه کاش بکشه راحت شی مگه نه؟
ناشناس
0
1
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا که. اینم مثل هزاران نفر دیگه که مریض میشن . این داد و هوار داره خانم!!!!
مریم
خجااالت بکش
خودش میدونه چیکار میکنه
مهدی
0
2
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نه میگم نه به سلامتی نه ارزو مرگتو میکنم
نه میگم زر میزنی برا جلو توجه
فقط میگم خدایا به این یه عقل درست درمون بده
ازاده
2
3
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
برای مردمم متاسفم...چقد نفرت و بی رحمی توی روحتونه...
زهرا
0
4
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
طفلک گناه داره خدا شفاش بده،غریب تو یه کشور دیگه،ولی چه ربطی به سایت اقتصادی داره
عدلپروریست.ماکانی
1
2
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
متنفرم ازت بی همه چیز
ناشناس
0
3
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بزار 100در100شه بعد خبر بزار و مردم رو ناراحت کن
انا
0
2
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینا فیلماشن هیچیش نیست فقط عقدهی دیده شدن داره حالا به هر روشی که شد یه بار ازدواج ساختگیش یه بار چل بازیاش حالا هم بحث سرطانش ترحم میخره تا فالور جمع کنه دخترک احمق
شیرین
0
4
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ااااا،نه بابا ،باورندارم
معصومه
0
0
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
با دروغ یا راست بودنش کارندارم خدا همه ی مریضارو شفابده
ناشناس
0
2
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اولا که درست نیست شما سایت اقتصادی به این مسائل مزخرف حاشیه‌ای بپردازید، سطح خودتان را اینطوری پایین میارید، دوم اینکه این بنده خدا در سن و سالی که هنوز جنبه و ظرفیت همون نیم چه سریال صدا و سیما و فیلم آبدوغ خیاری جلف را هم نداره شما ها به قدری بی جهت بهش پرو بال دادید بدبختش کردید خوب به متنی که نوشته دقت کنید
ابوالفضل
1
5
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ایشالا که شفا پیدا کنه،بیایید واسه هم بد نخوایم،چ برسه آرزوی مرگ،خدا همه مریض ها رو شفا بده ایشالا.یاحق
هادی
0
3
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
غصه نخور پیر میشی لعنتی
علی
1
1
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
شما چقدر ساده اید که فریب این ادا و اطوارهای عده ای
معلوم الحال رو میخورید
اینا فقط برای دیده شدن و جذب فالوور نقشه می‌کشند
علی
1
6
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
فعلن احمق زیاد است
ناشناس
1
1
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این خاصیت آدمهای کم ظرفیته تا ی کم معروف میشن گندمیزنن ب خودشون نمونش صدف طاهریان
Niloo
1
3
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اعععع من فک کردم آخر ایدز میگیره ولی اشتباهی یه مریضی دیگه گرفت
ناشناس
1
1
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ادم‌جلفیه‌.خدا‌شفاش‌بده‌.عقلشم‌بیاد‌سر‌جاش
ناشناس
1
1
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا آدم دست به چه کارا که نمیزنه برای جلب توجه..هزارتا دیگه سرطان میگیرن و کلی مشکل و دغدغه دارن...کی میاد مریضی ش رو اینطور بگه آخه.. تازه احتمال هم دادن براش...واقعا اینا از بیکاریه..کسی که مشغله ی درست و حسابی داشته باشه و خودش به خودش توجه کنه اینقدر منتظر عکس العمل مردم برای کوچکترین حرکتی تو زندگی ش نیست
ناشناس
3
2
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خداهم شفای روح بهت بده هم جسم
گناهی نداری تربیتت غلط بوده
ناشناس
1
2
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشه
ناشناس
1
1
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
از اینجور ادما هر چی بکی بر میاد اینم ی نقشه اس
سارینا
0
2
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دروغه
ناشناس
نمیدونم خدا میدونه که راست میگه یا دروغ ولی اگرم بازبرای دیده شدن هستش چرا سرطان رحم یه جایی دیگه رو میگفت لااقل
ناشناس
0
2
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
برای جلب توجه! فقط همین
ناشناس
دقیقا
علی
0
1
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ببینین این کرونا را آورد ایشالا بمیره کرونا هم میره
Mehdi
1
2
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
امیدوارم به راه راست هدایت بشه
...
0
2
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
مایع ننگ ایران
ناشناس
0
5
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ان شالله خداوند به همه خیر خوشی بده وشفای تمامی مریضها .چه خوب چه بد برای هیچ کس مرگ نخواهید .اونی که وقت تعیین میکنه خداوند
ناشناس
0
1
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
قضاوت ممنوع
ناشناس
0
1
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خاااااااااک برسرت برامون مهم نیست که چه بلایی میخواد سرت بیاد،آبروی اسلام رو میبرین اسلام رو زیرسوال میبرین
زهرا براهیمی
1
1
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
انشالله که چیزی نیست الهی همه بیماران را شفا عنایت کن
ناشناس
بارفتن روحانی کرونا هم میره نه این دختر بدبخت
ناشناس
1
1
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ان شاالله که خوب بشه از همه لحاظ،فقط خدا قاضی هست.
ناشناس
دختر باید یه نیمچه حیایی داشته باشه بی حیایی رو به اوج رساندی دیگه
M
0
1
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اصلا یه درصدم باشی ،چه دلیلی داره بگی همه بفهمن
مهدی
0
2
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینایی که هر حرفی رو میزنن یا کلمات زشت و ناروا میزنن اینایی که تهمت میزنن فقط میتونم این کلمه رو بهشون بکم امان از فردا
احسان
0
2
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خب از دست من چه کاری بر میاد
آیلیش
0
2
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یارو داره توترکیه عشق وحال می‌کنه معلوم نیست روزی که این پست رو گذاشته توکدوم پارتی بوده وچی چی زده مسخرست واقعا شما مردم چرا اینقدر ساده لوح هستید حالا اگه هم این خبر دروغ واقعیت باشه مگه ریحانه پارسا پول نداره یا مثل ما بدبختِ تو پول داره غرق میشه بایه عمل ساده سرطان دروغش رفع میشه حالا که سرطان نگرفته ولی انشالا میگیره میمیره
عزیز
0
0
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بی حیا
مجتبی
0
3
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
انشاالله هیچ کس گرفتار بیماری نشود.........
چه کافر چه مسلمانان.
ما همه در یک کره زندگی میکنیم
از ماست که بر ماست
0
1
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
والا این بنده خدا اول از همه مانیک داره هموون بیماری دو قطبی که از نشانه هاش تلاش برای جلب توجه است به نظرم بره دکتر
ناشناس
1
1
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نمیری الهی
رها
1
0
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چوپان دروغگو دیگه اگه راستم بگه کسی باور نداره
بینام
0
1
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این هنوز جوان وخام هستش یه کم بودایی داشته که اینجوری شده شمابزارید به حساب خامیش خداعقلش بده
ابوامحمدالساعدی
0
1
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نه از اینقدر سیگار کشید وعکس ازخودش گرفت وروسایت خودش گذاشت تانگاه مردم را به خود جلب کنه ((ودکترهاگفتندکه‌سیگار‌براسلامتی‌مضروعامل‌اصلی‌سلطان‌است‌
بنده‌قصدتوهین‌اداءبازی‌ندارم‌فقط‌نظر‌داشتم‌ونوشتم
پارسا
0
0
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
آره به خدا راستمنیگی بیچاره سارا و نیکا سوژه شدن تو اینترنت
ناشناس
1
0
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خیلی دختر خوبی از شما بهتره
sami
1
0
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حالا بخاطر کی و چی باهم درافتادید . گرفته ک گرفته ب هممون چه مشکلاتمون کمه نشستین درمورد این بحث میکنیدودرگیرشدید
دنیا
0
2
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا شفا بده همه سرطانیها را تمام این کارهایی که این دختر میکنه برمیگرده به اعمال پدر ومادرش که کی بودن وکی هستن شنیدین میگن ادمی چوب اعمالش رامیخوره خدا به کسانی دختر بده بتونن تربیتش کنن
مریم
واقعاً بااون دنیاش میخواد چکار کنه حالا خوش باشه
kh
0
1
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا شفا بده ولی الن خودش یه غده سرطانیه میخاد تعداد مخاطبانشو بالا ببره سرطان تو سرطان شداینم فیلم جدید
ناشناس
0
1
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام،هیچ موقع برای کسی بدنخواهیدخداوندانشاالله همه بیماران جهان روشفابده وهمه ماهاروبه راه راست هدایت کنه و در راه راست ثابت قدم نگهداره وانشاالله هرچه زودتر منجی عالم بشریت مهدی ال محمد علیهم السلام ظهورکنه و همه جنایتکاران وظالمان داخلی و خارجی رونابودکنه،یاعلی مدد
هیچکس
0
0
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
باید ب بزرگان هنر ایران زمین . زنده یادان .. فردین . ناصر ملک مطیعی . کشاورز. انتظامی . حمیده خیرابادی .جمشید مشایخی افتخار کنیم . اینکه . ی نفر با یکی دو تا نقش جلف ک با گریم و فروش چهرش . داد بیمار بودن میزنه . افتخاری نداره. کل مملکت رو سرطان گرفته برای مردمان نیک سرشتمون دعا کنیم . .. اهورا مزدا یارتان باد
ناشناس
0
1
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تعجب می کنم یک دختر فراری و وطن فروش که ارزش او به بند کفش های یک جانباز هم نمی شود اینقدر بحث و اظهار نظر می کنید به خدا به جای این بحث هامطالعه کنید
ناشناس
0
0
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این هم یکی دیگه از کارهای این خانم برای به چشم اومدن خدایی چقدر چندش و تنفرانگیزه این
ناشناس
0
0
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ماهمه انسانیم اختیارواراده داریم .می‌دونیم چی بده یاخوب درقبال همم مسئولیم بدکسیونخاهیداول اگه راسته خدابه تمام مریضاشفابده نه تنها ایشون اگه هم نیست خدابه راه راست هدایتش کنه
hana
0
0
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بهانه بعدیشه برای مشهورشدن
دختره ی.......
ناشناس
0
0
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
انشالله خداوند همه بیماران رو شفا بده بجای قضاوت کردن و نفرین کردن بهتر دعا کنیم کرونا بره ریحانه پارسا که کاری به کسی نداره گناه دیگران رو نشوریم بهتر اگه کسی حقی رو خورد یا زندگی خراب کرد یا بیگناه رو کشت لعنت کنیم نه افرادی که اگر گناه میکنند به خودشون ضربه میزنن نه دیگران از قدیم گفتن موسی به دین خود عیسی به دین خود یعنی هر کس اعتقادش رفتارش لباسش گردن خودش اگر دلمون میخواد واسه سلامتیش دعا کنیم اگر خم نه نفرین نکنیم چیکارش دارید بیچاره رو
ناشناس
0
0
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
انشالا که زودتر خوب بشی عزیزم
م.م
0
1
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به درک
ناشناس
0
0
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
آدم نباید برای هیچکس بد بخواد قانون کائنات اینه هرچه بد بخوای وانرژی بد بدی همون رو دریافت می کنی پس باید خوب بخواین تا خوبی دریافت کنین
ناشناس
0
0
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا شفا بدا
ستاره
0
0
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دوست دارم ایشالله زودتر خوب بشی گلم
الهه
0
0
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نه واقعا درست معروف که شد مغرور و ازخودش و رفتاراش بی خبر بود ولی این بیماری برای جوابش زیادی بود انشالله که هیچکس دچار همچین بیماری نشه بعدشم حتما حکمتی توش بوده
اوا
0
0
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا برای هیچ بنده ای چه خوبش چه بدش پیش نیاره مریضی را و شفا بده همه مریضا را الهی امین
ناشناس
0
0
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام....لطفافکرنون باشیدهمگی ....خربزه آب
عادت کنیدوهمش این کلمه روتکرارکنید....(به من چه)....(به من چه)
ناشناس
0
0
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
پشت سردیگران حرف زدن ممنوع
کوثر
0
0
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یادتون باشه
تا وقتی کاملا از یه چی باخبر نشدین نظری ندین
بیاین به جای قضاوتای بی جا،کفشای اون نفر رو بپوشیم و راهشو تو ذهنمون بریم
دلیل بیاریم برای این که اون طرف یه راهیو رفته
مهسا
0
0
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
وقتی از پیش پدر مادر شانس نیاری از همکارات شانس نیاری از دوست آشنا بی محبتی ببینی بنظرتون یه آدم عقده ای نمیشی همون کارهایی که با تتلو و.. کردین الان هم همش دلتون میخواد یه خبری از این بیچاره ها بشنوید همه حمله ور بشید خودتون حمله کردن رو دوستدارید اصلا، دیگه چه انتظاری دارید اینا نرمال بمونن تتلو ریحانه پارسا فرهنگ مردم ایران هستند حالا دیگه ادعای بافرهنگی باخدایی درنیارید
مهسا
0
0
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
فقط دوستدارید یه خبری جدید از این تتلو ریحانه پارسا و امثال اینا بشه سریع همه بشید قاضی و حمله کنید عشق دعوا توهین هستین شما خب دیگه حالا همه سرپا داریم با خدا بی ایراد اینا هم سوژه شماها...
آشنای غریبه
0
0
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
وای از شماها بخدا.اگه سرطان داره که خدا الهم الراحمین هست شفاشو میده اگه هم سرطان نداره که به ما چه دوست داشته یه چیزی بگه.مردم فقط دوست دارن سوراخ خالی پیدا کنن دست بکنن توش.اگه عزیزِ خودتونم بود میگفتین حقشه؟ بوالله که هرچقدم بد بود نمیگفتین.خدا سر کسی نیاره،همه مریضا،رو هم شفا بده.
علی
0
0
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا ملت با فهم با شعور آخه شما کی میخواین بفهمیم این آدم و امثال این انگل ها برای افزایش فالوئر هر کاری میکنن
ناشناس
0
0
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اصلا شما خوب.شما که خوبید چرا به جای خدا قضاوت میکنید و حکم میدید و یگیو به لجن میکشید.واقعا جای تاسف داره.به اعمالتون فکر کنید تا اینکه دیگرانو اینجوری به لجن بکشید.خودش میدونه ووخدای بالای سرش
Nader
0
3
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ایشالله خدا شفا بهش بده.خجالت بکشید که انقدر جای خدا قضاوت میکنید و کسیو بی ابرو میکنید و حکم صادر میکنید.دنیا دار مکافاته.از ابروی خودت بترس.هر کسی به فکر اعمال خودش باشه نه سرک کشیدن تو زندگی شخصی دیگران
ناشناس
1
2
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
الکی
دیده توجه ها سمت جدای مهراد جم با دنیا
گفت،ی کاری کنم دوباره.فقط وفقط برای دیده شدنه.
ناشناس
1
0
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشه بی شرف
نام سادات
0
2
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
سلام نمیدونم پدر و مادرش در چه حال و روزی هستن ولی به عنوان یک مادر که دغدغه فرزندم رو دارم، خیلی دلم برای پدر و مادر این دختر میسوزه واقعا چقدر ادم باید خون دل بخوره بچه ش رو بزرگ کنه بعدم با این وضع ببینه که هر روز برای دیده شدن چه به روز خودش میاره واقعا دست به دعا برمیداریم و از خدا میخواهیم خدایا ما رو انی و کمتر از آنی به خودمون وانگذار و نسل ما رو از شر شیطان جن و انس محفوظ بدار
محمدجواد
1
1
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
تو سرطان اعصاب و روان داری
گندشو دراوردی دیگه
ایاین شیدایی
0
2
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
من طرفدار خانم پارسا هستم مخصوصا بازی خوب شون در پدر خدا شفا بده
ناشناس
1
1
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
ما که نمیدونم راسته یا دروغ ،پس بهتره قضاوت نکنیم
اگر مریض هست خدا شفاش بده اگر هم نه که دیگه هیچی
ناشناس
0
1
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
سلام. امیدوارم خدا شفاتون بده
دنیا
0
0
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
خداشفات بده وهرروزبیشترازدیروزبدرخشی جذاب
مریم
0
0
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
نه میگم بمیری نه میگم خوبشی( چون می دونم دروغه وفقط برای جذب فالوور)

درکل نه میگم پسرف کنی نه پیشرفت ، در عینه حال درک نمی کنم و خجالت میکشم که هم جنسمی ولی به عنوان یک هموطن انشا الله خوشی( می دونم دروغه ههههههه. خخخخخ)
ناشناس
0
0
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
با اینکه این همه آدم بهش فحش دادن و دارن میدن ولی اون آدم معصوم یک کلمه به شما توهین نکرده اون دیوانه شده و این کارها و اعمال نابخردانه را انجام میده شما که عاقلید چرا اینهمه فحش نثارش میکنید اگه خدتون بیفتین توی چاه و اونجا با هر وعده ای و درخواستی کمک طلب کنید و کسانی که بلای چاه باشند اینجوری جواب شمارو بدن چه حالی میشین شما اگه غیرت دارین چه زن چه مرد پویش راه بندازین کمک کنین پول براش جمع کنین برش گردونین به زندگی بزارین بیاد تو کشورش پیش خونوادش اگه خونوادش ولش کردن شما بشین خونوادش چقدر شجاعید که به یه بیمار جسمی و روحی اینهمه آدم یهو حمله میکنین و براش آرزوی مرگ میکنین توی خارج برای پشه ارزش قائلند حالا شما مثل جلاد بالا سرش هستین و دندون نیش نشونش میدین کارهای که ایشان انجام داده هزار برابر بدترش رو توی ایران انجام میدن عیب کسان منگر و احسان خویش دیده فرو بر به گریبان خویش
معصومه
0
1
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
امیدوارم دروغ نگی چون خدا بالا سرته.تو درست تربیت نشدی
محمد امین
0
0
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
قضاوت نکنیم شدیم نخود هر آشی به ما چه به جای اینکه آرزوی سلامتی برای هم بکنیم شدیم بد خواه همدیگه هواستون هست به کارها و رفتارهای خودتون طرف خودش هر غلطی می‌کنه بد میگه خجالت بکش نگو سرطان رحم به خودتون اجازه میدین در رابطه با زندگی شخصی هر فردی چشماتون ببندین هر چی دوست دارین به زبون میارین اما وای به روزی که کسی تو زندگی شخصی شما دخالت کنه حرفی بزنه دمار از روزگارش در میارین زمین و زمان و بهم میدوزین یاد بگیرین هر کسی زندگی شخصیش به خودش مربوط میشه نه دیگران هر کسی و تو قبر خودش میزارن پس لطفاً کمی انسان باشید
ناشناس
0
0
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام خدا شفا دهد ولی کسی که به وطن عزیز خود پشت کند انسان عاقلی نیست
شمیم
0
0
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به درک.انشالله که بمیری دخترک زشت پرحاشیه
Shahryar
0
0
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
قضاوت فقط کارخداست،اگه واقعا دچاربیماری شده که خدا شفاش بده،بهرحال هموطن ماست و هرچی باشه ماکه دراکولا نیستیم،اماروی صحبت من بابعضی از کسانی که واقعا از راه های نادرست دنبال کسب شهرت هستند..مثل همین خانم یا مثل تتلو...واقعادرست نیست بقول خانم بختیاری که گفته شهرت خوبه ولی درست نیست آدم ازهرراهی برای شهرت استفاده کنه!من قضاوت نمیکنم فقط نظرم رو میگم به نظر من چنین افرادی باید بهشون رسیدگی بشه اینا کمبودمحبت یا شخصیت یا...دارن ونبایدبزاریم کاربه اینجاهابکشه و ازشون چنین چیزنابهنجاری متولدبشه!!!
ناشناس
0
0
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
قضاوت فقط مخصوص خداست ...هیچکی ازفرداش خبر نداره ...
روزی معروف کرخی با مریدانش از کنار دریا عبور می کنه گروهی از جوونها رو میبینن که مشغول لهو ولعب واند مریدان به شیخ میگن واسه نابودی این جوونا دعا کن ... بعدیه مدت میبینن این جوونا گریه کنان به سمت شیخ و مریداش میان و از شیخ میخان واسشون از درگاه خدا طلب مغفرت و توبه کنه خواهر وبرادر مسلمان که کارتون فقط قضاوت کردنه شما که خیلی ادعای مسلمان بودن و دینداربودن میکنید در حق اینجور جوونها میتونید اینجور دعا کنید ......
ناشناس
0
0
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
این قدربدترازاین هست یواشکی کارهای غیرشرعی انجام میدن میان گیرمیدن به این دختره زن فلان شاخ مجازی هرکه دوست داره هرجورزندگی میکنه اخه به شماچه ازقدیم گفتن دستتوبزارروی کلاه خودت تاباد نبرتش
SS
0
0
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
فقط اونایی که میگن خدا شفاش بده
M
0
1
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
آقا از همون هشتگ معلومه میخواد چه کنه.
بعدشم دوستان شاید این که میگه سرطان رحم یه چیز معنی دارباشه یا یه چیز مفهومی.
P
0
0
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
برو به جهنم

آبروی هر دختر و ایرانی رو بردی
بدترین ها رو برات آرزومندم
فاطمه
0
1
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
شما چکار به زندگی مردم دارید مگه بیکارید شما زندگی خودتونو جمع کنید خدا شفاش بده
.
0
0
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خوب‌داشته‌باشع‌...
چه‌دلیلی‌داره‌ک‌میگه‌الان‌ ما‌باید‌ چیکار‌کنیم‌براش
ناشناس
0
0
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
باز یه بازی دیگه برای دیده شدن
ناشناس
0
0
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خدا شفا بده
ناشناس
0
0
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران برتو نخواهند نوشت.........
ناشناس
0
0
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اگر اونم نگفته باشه چیزی شما سایتی ها ازخودتون میگین هردو برای جذب فالوئر وخواننده کارتون یکیه درضمن اونم سالم سالمه داره پول پارو میکنه وبه شما میخنده شاید ازپولاش برای باباش هم بفرسته
امیر
0
0
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
حالا‌چرا‌سرطان‌سینه‌نگرفت‌بی‌حیا
ناشناس
0
0
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
ولی من خیلی دوسش دارم باحاله
ناشناس
0
0
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
بنظرم کلا مردم همه دارن ول میشن فقط این مشهور بود صداش دراومد خدتون اذیت نکنید همه دارن همیجور میشن
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار