تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۸۹ نظر

فریبا نادری را بدون آرایش ببینید + عکس

فریبا نادری را بدون آرایش ببینید + عکس
عکسی که فریبا نادری به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

فریبا نادری

اقتصاد۲۴- فریبا نادری (زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»
فریبا نادری بدون آرایش
منبع: رکنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳۴
Zoha
13
67
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
بدون آرایش خیلی بهترشد....سنش خیلی کمتربه نطرمیاد....!
ناشناس
سلام . بدون آرایش عالییییی هست . واقعا ۱۰ سال جوونتر نشون میده . پس از اون تیپ خانومایی هستین که ارایش بهتون نمیاد و خوشگل تری عزیزم .
farnaz
بدون آرایش خوشگل تره
ناشناس
خب نمیشه تشخیص داد که حتما با ارایش یا بدون ارایش هست
ناشناس
هم آرایش داره هم لنز
فاطمه
به نظر من خوبه
بدون آرایش قشنگه
ناشناس
10
61
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدونه ارایشم خوشگل ونازه
ناشناس
خوشگل هستن اماتواین عکس هم ارایش دارن .کاملا بدون ارایش نیستن
ناشناس
اره
لیلا
9
68
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا، عاشقش هستم
ناشناس
20
30
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بسیارزیباتره حیف نیست این چهره خاص راباآرایش میپوشونید چه چهره آرامش بخشی داریدباارایش مثل اون خانمهای بدجنس به نظرمیاید
ناشناس
مردم رو مسخره کردین مگه ارایش نکرده؟مسخره ها
جواد حیدری
سلام، لطف کنید یه سر شیراز بیایید، با تشکر
رضا
11
48
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خانمها همیشه بدون آرایش زیباتر هستند مثل ماشین که نقاشی میکنند بتونه میزنن موج دار میشه رنگ فابریک زیباس
لیلا
6
46
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بی آرایش خوشگل تره
ناشناس
8
50
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خیلی خیلی خوشگلترررررره
اگه قول بده که بچه خوبی باشه من باهاش ازدواج میکنم
18
51
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
اگه فریباجون قول بده بچه خوبی باشه وهرچی میگم گوش کنه باهاش ازدواج میکنم واونو به آرزوش میرسونم میگی نه امتحان کن
ناشناس
شخصیت نداری
ناشناس
با اجازتون چند ساله ازدواج کرده یه دختر هم داره، شما هم نمیخواد لطف کنی بهش
سپیده
سایه لطفتون کم نشه ما بازیگرا با تلاش به خواسته هامون میرسیم شما زحمت نکشید انشاالله ازدواج بعد اخه ندیدم مرد هم توی خونه ترشی بگیره
ناشناس
21
43
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش قشنگ تره
سان
ازدواج کردن و بچه هم دارن
ناشناس
یارانه ات رو بهت ندن بسته نمیتونی بگیری میخواط

فاطمه
17
29
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
با آرایش شبیه روح میشن بدون آرایش ناز تره
مینا
13
32
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خوشگل تره
ارش
11
29
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام دوست داشتم راننده شخصیش باشم اگه دوست داشته باشه پول هم نمیخوام
فری
فقر فرهنگی چقدر
راننده پدر مادرت باش که عمرشنو گذاشتن به پات
محمد
خاک بر سرت اینقدر ضعف داری
ناشناس
22
45
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خیلی زیبا تر هستید ، فکر نمیکردم چهرتون معصوم به نظر بیاد ، ازبس نقش منفی رو خوب بازی میکنید،
ناشناس
مگه توفضولی که اون میخاه راننده فریبانادری بشه توکارهمه فضولی میکنی فضولی یا... مردم چقدرتوفضولوگ.....مردمی اسم مادرپدرشومیاری چه بیشعور فری هستی یاهر.... هستی به توربطی نداره
مجید
13
27
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خانم نادری بدون آرایشم جذاب و زیباست
ناشناس
8
22
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
ازش خوشم میاد خوب بازی میکنه
ناشناس
11
16
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون ارایش عالیه
ناشناس
7
15
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بیشتر بازیگرها عمل صورت انجام میدن و گرنه آرایش نکنن نمیشه نگاه شون کرد
سارا
اصلا هیچکی به الناز شاکردوست نمیرسه
محمد
14
28
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام بدون آرایش زیبا ست
محمد
2
15
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش زیبا خدا برای شوهرش نگه دارد
مریم
5
23
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش هم خیلی زیبا هستید خانم نادری.ان شالا موفق باشید عزیز.
ناشناس
3
17
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدونه آرایش خیلی زیباترن۰
ناشناس
5
9
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بسیار زیباست
ناشناس
5
8
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
هر دوتاش خوبن
ناشناس
5
15
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
چرا از این مسخره بازیهاتون دست برنمیدارید تمام مشکلاتودردمون اینه که ببینیم نادری بدون آرایش چطوری میشه؟؟؟؟مردم از فقر وتورمو بیماری دارن بال بال میزنن بعد شما نشستید ببینید کی بدون آرایش چطوری شده؟؟فلان کس کجا رفته چطوری لباس پوشیده؟؟به جهنم که کی چطوره برید به درد جامعه برسید
hana
پس چراخدت اومدی نظرهارو میخونی؟
به قول خودت برو به مشکلاتت برس.
چه ادمایی پیدامیشن
ناشناس
احسنت
مهسا
13
44
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش زیباتره والا
سحر
5
11
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به جهنم بدون آرایش چطوری همه دردمون اینه که نادری چطوری ؟؟خونش خوبه به درک برید به درد جامعه برسید که چطوری مردم دارن تو فقر وتورمو بیماری دست وپا میزنن
هیچ
4
33
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خدایی ماشاءالله،با آرایش بی آرایش بسیار زیبا و دلربا،بیکاریم دیگه نظر میدیم درباره زیبایی خلقت خدا
سارا
5
16
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش هم ناز و خوشگله
ناشناس
ایشون از آرایش کامل فقط مژه مصنوعی بعلاوه رژ پررنگ و رژگونه ندارن وگرنه تمام موارد پایه ارایش مثل کرم پودر و خط بالای چشم و ریمل و رژ ملایم رنگ صورتی رو دارن .
اکثر بازیگران بعلت گریمهای سنگین پوستهاشون خوب نیست و تکنیک لنزهای دوربین سلفی و دوربینهای جدید به ایت درجه شفافی و زیبایی میرسونن .البته کا آرایش ملایم برای هر بانویی لازمه .
ناشناس
4
9
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
چقدر بدون آرایش جذاب‌تره
F
5
5
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خیلی زیباتر شده
O
موافقم
ناشناس
مگه اون ارایش نکرده؟؟
نسرین
3
8
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خیلی خوشگل تره
سنش کمتر معلوم میشه
زهرا.م.م
3
7
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خوشگل هست و هم کوچکتر نشون میده
ناشناس
5
3
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بازم خوبه بدون آرایش قیافه اش زار نمیزنه بعضیاشون اگه ارایش نکنند نمیشه بهشون نگاه کرد
Pouya
2
9
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بازیگر خوب با استعداد ودوستداشتنی هستن
ناشناس
2
6
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش زیباتره. زن زیبا بدون آرایش هم زیباست
صوفیان
1
8
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خوشکلتره
م د
2
4
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا بدون ارایش خیلی بهتر وخیلی جوانتر وخیلی مهربانتر ه هرچند که ایشان عزیز دلند
ناشناس
2
6
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش هالیببببی
ناشناس
2
4
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
این افکت هست والا قیافه ندارا
ناشناس
3
11
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
این افکت هست صورت صاف وقشنگ میکنه والا قیافه نداره
ناشناس
0
7
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عکس بدون آرایش خودش نیست رنگ چشمها فرق داره که ...
زهرا شمالی
2
11
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
هم با آرایش قشنگ و خوشگل هستند،هم بدون آرایش
محمد مهدی
0
0
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به نظر میاد عکس دوم هم بدون آرایش نیست و یه آرایش حداقلی داره در حد روژ کمرنگ و رنگ ابرو و مو.
ناشناس
2
8
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا بدون آرایش زیباتری
ناشناس
2
2
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خیلی هم خوشگل تر شده،کجاش زشت شده که تبلیغ میکنید تا بقیه ببینند.
ناشناس
1
0
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
کجاش بدون ارایشه موهاش که رنگ داره حتما کراتینه هم هست ابروهاش که لیفته دیگه چیکار میخواد کنه
ناشناس
کلا ارایشه
صدف
0
6
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بابا چه بی آرایشی
یه کم چشمتونو باز کنید
خط چشم مژه معصنوعه
کرم گیریم مخفی
روز لب ملایم
به کسی میگن بدون آرایش خود خودش باشه
لطفا زیاد جو گیر نشید
ناشناس
1
7
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
اتفاقا صد کیلو آرایش کرده،
ناشناس
دقیقااا
نازنین
0
6
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
نگاهش کن هم با آرایش خوشگله هم بی آرایش فقط بی آرایش جوان تره

ولی عالییییییییییییه
ناشناس
3
0
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
کل صورتش بوتاکس و‌جراحی حالا چه بدون ارایش چه با ارایش فرقی نمیکنه
ناشناس
0
5
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش هم خیلی زیباست
دیده
1
0
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به طور کل زیباست و هنرمند است....
ناشناس
2
1
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
همچین میگن بدون آرایش
راست میگید چهره ی بدون عمل رو نشون بدید
ممد
1
4
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خیلی بهتره
ستاره
1
0
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام بدون ارایش زیباترین
Negar
1
0
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
مطمئن باشین سادگی زیبا ترین آرایش در جهان است.
ناشناس
0
0
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش هم زیباتری و هم آدم بهتری به نظر میآی.
ناشناس
1
0
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد
محسن
1
0
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سیب زمینی
شهرزاد
1
1
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خیلی زیبایید
ناشناس
1
0
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بازم کاملا بدون آرایش نیست
اگر بود بیحال میشد
ناشناس
4
2
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
با آرایش مثه جادوگرا میشند
عکس دوم کاملا بدون آرایش نیست ولی بهتر از اولی هست
علی
3
1
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
با آرایش خوشگلتره.خودتونو گول نزنید
دانا
1
2
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
البته این عکس سادشون هم یک ته ارایشی دارن.منتها بقول قدیمیها دوست بفهمه دشمن نفهمه.منتها درکل خانم نادری زیبا هستند
ناشناس
4
1
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خانم‌نادری‌بدون‌آرایش‌خیلی‌زیبا‌هستین‌
انشاالله موفق‌باشین
ناشناس
2
1
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بسیار عالی
غضنفر
1
2
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بی آرایش چهره ملیح تره و دلنشین تری دارند
محبوبه
1
1
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به نظرم بدون آرایش مثل فرشته میماند هی و افسوس حجابی را هم کامل کند واقعا فرشته واقعی میشود
ان شا الله بهشت جایگاهش باشد
ناشناس
1
2
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خیلی زیباتر است آرایش چهره اش را مصنوعی می کنه و سنش را بالاتر نشان می دهد
......
0
2
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عزیزم بدون آرایش خیلی نازی
با آرایشم خوشکلیا ولی بدون آرایش واقعا خیلی خوشکلتری
ناشناس
2
0
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا بدون آرایش زیبا تر هستند و قیافه معصوم تر دارند و سنشان خیلی خیلی کمتر نشون میده
ارمیتا
2
1
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون ارایش قشنگ تره واصلا خوش ارایش نیست
O
1
2
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش بسیار زبیا هستند
اصلا نیاز ندارند آرایش کنند
حیف نیست قیافه‌ای که خدا داده است با آرایش زشت کنند
ناشناس
1
0
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خیلی قشنگ هستند جوان تر میزنه
شهناز
1
1
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خیلی خوبه
ناشناس
1
0
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلان . ایشون بدون ارایش بسیار زیبا هستن . کاش اصلا ارایش نکنن
ناشناس
0
0
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش خوشگلتر هستن انشاالله همیشه سالم و موفق باشید کنار خانواده.
ناشناس
0
0
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واای بهاره رهنما سارا نیکا سحر قریشی ترلان پروانه فریبا نادری فلور نظری ‍‍‍‍‌‌........چرا اینقدر مطلب میرارید درباره ی این هنرمندان یه چیزی بزارین آموزنده باشه بعد میگن تو زندگی کسی دخالت نکنید و قضاوت نکنید خب باعث این قضاوت ها شما هستین بسه دیگه خسته کننده شده گوگل.
محمد
0
5
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
نمیخام توهین کنم ولی این مسخره بازیاروجمع کنیدبریدبه زندگیتون برسیدمردم دارن ازبیچارگی میمیرن اونوقت شماچیکارمیکنیدمتاسفم واقعا
ناشناس
0
5
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
هیچ کدومش زیبا نیست چیه بابا هی مشالله ماشالله حال انگار بلا نسبت ریده برامون
جان
0
3
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
رنگ مو و کرم که کلا جزو ارایش نیست.خخخخ.بدون ارایش یعنی سبیل و موی صورت و رنگ موواقعی
فریبا
0
3
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
اینکه بدون آرایش نیست
ناشناس
0
2
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا بازیگر خوبی هست بدون آرایش هم خوشگلی عزیزم
ناشناس
1
0
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بله بله گریم دارن خانوم قشنگ تابلوها
ندا
1
3
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا ک الان ما چیکار کنیم چهره بدون ارایشش رو
زهرا
0
2
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
ای بابا چطور متوجه آرایشش نشدین، اتفاقا آرایش داره
ناشناس
1
2
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
معلومه آدم پاکیه بدون آرایش چهرهی درستی داره
حمیده
3
0
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عکس پایینی نشون میده که به خانم نادری، آرایش مات و کمرنگ بیشتر از آرایش غلیظ میاد.
حمیده
1
0
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عکس دوم نشون میده که به خانم نادری، آرایش مات، محو و کمرنگ بیشتر از آرایش غلیظ میاد.
fz
1
0
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
چرا این چرت و پرت ها رو ول نمی کنید؟؟؟ همه دغدغه تون اینه که اون بدون آرایش چه شکلیه، اون چه غلطی کرده، فلانی خونش چطوره، فلانی بینیش رو‌ عمل کرده
بس کنید!!! هر کس هر ...خورده نوش جونش
مردم دارن تو فقر و بیچارگی و بدبختی و گرونی میمیرن بعد بعضیا تو فکر غلطای سلبریتی ها و بازیگران!!!
Khurshid
0
2
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
کجاش بی آرایش هست آرایش داره اما لایت آرایش روز کرده .
زیبا
0
3
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بخدا این چیزا فایده نداره،برید به بدبختیتون برسید وضعیت مملکت خرابه،اونوقت شما چسبیدید به خانم فلانی که بدون آرایش قشنگه یا زشته،متأسفم براتون
رحمانی همدانی
0
2
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا شوهرش غیرت داره که عکس زنش را گذاشتند اینجا وهمه آقایان دارن براش نظر میدهند هرچی فکر میکنم مغزم ارور میده وحالا ببنید چقدر جوان مجرد را به گناه انداخته
محسن
0
4
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
منم اگه جراحی زیبایی میکردم بدون آرایش زیبابودم¡¡¡
ناشناس
0
4
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
جراحیای زیبایی صورتش تابلویه.ننه بزرگ منم با جراحی زیبایی سیندرلا میشد خدابیامرز
ن
0
4
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون ارایش خیلی زیبا تر هست
ناشناس
1
0
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش عالی هستین هم جوون تر و هم خوشگل تر و هم مهربون تر دیده میشین
ناشناس
2
0
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش زیباتره
ناشناس
1
0
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خیلی خوشگله و هم زیباست
مریم
1
0
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بیخودروتوش داره
ناشناس
0
2
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خودم خوشگل ترم هم باارایش هم بی ارایش
ساسات حداد نسب
0
2
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به والله بی آرایش خیلی قشنگتره
سمیهبیکرید
1
0
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بیکارید این مردم ب درک ک خوشگل هست یا نیس
ناشناس
0
2
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
نظری ندارم
zahra
0
1
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بعضیا پاک دارن خل می شن ازدواج کرده بچه هم داره خیال نبافین لدفا ، از کدوم ارزو حرف می زنی؟ فریبا کاملا بی ارایش نیست این ضایس،
ناشناس
0
3
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خیلی بدبخت و درمانده اید که منتظرید مردم در مورد قیافتون نظر بدن.؟.....؟
ناشناس
0
2
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خط چشم و ریمل و رژ لب جزو لوازم آرایش اگه نباشه آرایش نداره ماشالله
ممد
1
1
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
البته با عمل دماغ عکس قبل عمل میزاشتین
ناشناس
0
3
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به ما چه که بقیه دارن چیکار میکنن شما به فکر زندگی خودت باش ته سرت توی زندگی این و اون الان ما چرا باید عکس بدون آرایش فلانی رو ببینیم آقا اگر باید کاری کنی برای زندگی خودت
سارا
0
2
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون رنگ ولعاب زیبا هستن
ناشناس
1
1
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
اا هیچی
ناشناس
0
0
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
اااااااا هیچی نظری ندارم
محدثه
0
1
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
هم جوون تر میشین بدون آرایش و هم زیبا تر
بدون آرایش چهره معصومی دارید
ناشناس
0
0
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بدون آرایش جذاب تره
ناشناس
0
1
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
هرکس باید اول به چهره خودش نگاه کنه وبعد در باره چهره دیگران نظر بده خداوند به همه زیبایی داده مهم اینه که ما چگونه همدیگر رو تعریف
کنیم سلامتی بزرگترین زیبایی ما انسان هاست قدرش را نمی دانیم
ناشناس
0
0
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
زن زشت توی دنیا نیست فقط اینه که بعضی هاشون به خودشون نمیرسن همین این عکس هم بی ارایش نیست فقط ارایش ملایم کرده همین
دیگه واقعا دارین خودتونو گول میزنین نکنین عزیزان لطفا به هم دیگه احترام بگذارین دوستان تمام
نفس
0
0
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
فریبا نادری هم بخاطر پول و شهرت رفت زن اقای رسام که پیرمردی بود شد وقتی هم شوهرش مرد هم به پول رسید هم به شهرت هم به قدرت صدقه سری مرحوم رسام اینم به نون و نوایی رسید خدا رحمت کنه اقای رسام
سحر
0
0
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام واقعا زیبا هستند بدون آرایش من که واقعا به این بازیگر زیبا افتخار میکنم هم بازی شون عالیست هم رفتار واخلاق شون دمتون گرم
امیر علی
0
0
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
یه مشت ادم بی ادب مریض جنسی پیام میزارن اینجا.یکی نوشته تشریف بیارین شیراز.انگار داره پیامارو میخونه،ای خدا.چقدر خنگن ملت
ناشناس
0
0
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ایشون فقط خط چشم و سایه ندارد
کرم صورت پودر فیکس وروژگونه روژ لب ریمل دارن
اما باز هم اینطوری ساده تر و زیباتر هستن سنشون کمتر نشان داده میشه.وپف چشمشون کمتر هست
آرایش غلیظ چشم دارن ک اصلا بهشون نمیاد
ناشناس
0
0
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
عالی هستن بدون آرایش.....مثل خارجیا شدن
mahmadhsyny
0
0
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خانم نادری من گرسنمه یه لقمه نان میخوام میدی آیا؟؟؟ بچم لباس نداره نان واسه خوردن نداره به این چیزا بیاین برسین
شمیم عشق
0
0
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا بدون آرایش خیلی نازه تره
مهتاب
0
1
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
این خانم کجاش بدون آرایشه با کلی فتوشاپو فیلتر میگن بدون آرایش ای مردم ساده
ناشناس
0
0
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
همیشه آرایش غلیظ میکنن و بدجنس نشونشون میده.
آرایش ملایم به همه قشنگه
نخودی هر آش
0
0
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
نظری در مورد آرایش خانم نادری ندارم
فقط خواستم قیمت پراید بدونم آیا بازهم داره ریزش میکنه
یا داره میکشه بالا
واسه اینکه یه مدل 81 نوک مدادی دارم اگه داره میکشه بالا نگهش دارم وگرنه که آبش کنم یا با یه ساناتا طاق بزنم
دوستان لطفا راهنمایی کنید
ممنون
ناشناس
0
0
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
یعنی واقعا خودتون از این کارا نکردین که یجوری ارایش کنین که همه چیتون طبیعی ب نظر برسه اینم همون کارو کرده ولی در کل خوشکله حالا کار نداریم به اراییشش
حلما
0
0
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام خانم نادری من میخوام برم کلاس بازیگری شما جایی رو برای من پیشنهاد نمی‌کنید
امید وارم که این پیام رو بخونید
محیا
0
0
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
کی میگه ارایش نکرده چشماتون باز کنین رژلب زده خط چشم
Nazi
0
0
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
اینجام آرایش کرده ولی خیلی کمه
این شکلی خیلی قشتگتره
رضا
0
0
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خیلی دوستش دارم
Hans
0
0
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بخاطر بازیگر شدن با تهیه کننده وکارگردانان پیر ازدواج میکند بعد میگن علاقس من هیچ کدوم از بازیگرای زن ایرانی علاقه ای ندارم و اصلا فیلما وسریالهاشونا نمی‌بینم فقط بگم مثل بازیگر مرحوم ماهرچهرخلیلی خانم مریلا زارعی ‌و.... چندتا تک هستن ودنبال حاشیه نیستن.
ناشناس
0
0
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
درسته بدون آرایش ولی عکس فیلتر شده...
افشین
0
0
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ایشون که خط چشمش وکرم پودرش تابلوعه
ناشناس
0
0
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
چقدربعضیها کوته فکرند..خدایاعاقبتمون راختم بخیرکن...
ناشناس
0
0
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
این ک فتوشاپه
ناشناس
0
0
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
شما دقیقا ارایشون چی میدونین
موها و ابرواش که رنگ کرم و رژ زدن ولی کمرنگ
از بس همه الان مث عروس پنجاه لایه اشغال میمالن به صورتشون این ارایشش ارایش محسوب نمیشه
فریبا
0
0
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام در هر دو صورت زیبا هستن
محدثه
0
0
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ممنون زده رژ لب.
ابروهاش رنک کرده.
در کل خوشگله
امیدی
0
0
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
من نمیشناسمش ولی زن مردم را به ما چکار. یکمقدار باید رعایت کنیم. اون همدر حد حرفه اش حق داره حرکت کنه. والا وارد معصیت میشه. خدا عاقبت مارا بخیر کنه صلوات
ناشناس
0
0
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
معلومه ی عالمه عمل زیبایی انجام داده وموهاشو هم خیلی روش کار کرده
رسول.
0
0
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
دوستش دارم خیلی زیاد. عاشقشم.
محمد
0
0
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
لطف کنید بیاید ورزگ استان خراسان جنوبی شهرستان قائن روستای ورزگ
ناشناس
0
0
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
دومی فتو شاپه یا عکس یکی دیگه واون اولی آرایش با کمی فریبا نادری
ناشناس
0
0
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
زن را باید صبح از خواب بیدار شد .ببینید که چطور چهره ای دارد..البته فرق ندارد زن یا مرد .فقط خانوم ها دنبال زیبای هستند مورد توجه واقع میشوند .
ناشناس
0
0
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
عزیزم بدون آرایش خیلی زیباهستین گلم
ناشناس
0
0
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
به قول سعدی...صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار
Niloufar
0
0
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
این دیگ خیلی خبر بودااا!
خیلی خبر مهمی بود اصن
ناشناس
0
1
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا شرم اوره که درباره زیبایی یه جنس مونث نظر میدین حالا خانوما اشکال نداره ولی آقایان باید جلوی خودشون رو بگیرن من موندم برا چی مردم اینقدر پشت سر بازیگرا شایعه میسازن تنشون میخاره خب اوناهن یه آدمی هستن مثل ما فقط شغلشون جوریه که سرشناسن و ما دیگه نباید سو استفاده کنیم و ب صورت مدل چشم و ابرو و ناخون..... نظر بدیم
شنتیا
0
1
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
یعنی این مثلا آرایش نکرده یاخودشو مسخره کرده یا مارو
ناشناس
0
1
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
از ترلان پروانه خیلی خوشگل تره
سحر
0
0
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بدون ارایش خیلی زیبا تر هست
ناشناس
0
0
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ایشون از هر نظر عالی هستند هم کار هم زیبایی من خیلی طرفدار فیلماشون هستم خسته نباشید خانم نادری عزیز
طلبه
0
0
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
علی برکت ا...
بهادر خان
0
0
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا عالیه و یک کوچولو آریش کرده
کوکو
0
0
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
لنز گذاشته و کاملن بدون آرایش نیس
ناشناس
0
0
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بدون آرایش که خیلی بهتر و قشنگتر و جذابتره
رویا
0
0
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
با اونهمه عمل زیبایی و مراقبتها و فوت و فنهای زیبایی
ناشناس
0
0
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
اگر این ارایش ندارد گوخر هم خط خطی ندارد. این فقط ۵ میلیون مو رنگ کرده و یه رژ و کرم خفن زده و کلی هم صورت کار کرده دماغ هم که تابلو عملیه. دیگه کجاش مونده شما بود. ننه کروبی هم نصف این خانوم روش کار میشد از این خوشگل تر میشد. بفرمایید که این فریبا نادری است با ارایش کمتر نه بدون ارایش.
سحر
0
0
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اریش کاملا دخترانه و ملیح داره که خیلی خیلی بهش میاد

بعضیا گفتن چشاش لنزه اما اینطر نیست
بعضیا رنگ چشای خاصی دارن که وقتی ارومن رنگی میشن و وقتی عصبی و ناراحتن یا خستن چشاشون تیره میشه
سحر
0
0
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اریش کاملا دخترانه و ملیح داره که خیلی خیلی بهش میاد

بعضیا گفتن چشاش لنزه اما اینطر نیست
بعضیا رنگ چشای خاصی دارن که وقتی ارومن رنگی میشن و وقتی عصبی و ناراحتن یا خستن چشاشون تیره میشه
ناشناس
0
0
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
این شکلی خوشکلتری
حسینی
0
0
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
این به خودت بستگی داره که چقدر خودتو حقیر حس کنی تا برای جبرانش دست به هر خودنمایی بزنی..
سارا
0
0
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
عالی
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار