تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۹

فال روزانه جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۲۶ دی

اقتصاد۲۴ - دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در این سال فردی سر راه شما قرار می‌گیرد و تأثیر زیادی در زندگی و شخصیت شما خواهد گذاشت. این تأثیر را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید آشنایی شما با این فرد در‌های جدیدی را در زندگی به روی شما باز خواهد کرد. زمستان امسال را به آرامی پشت سر بگذارید و بیش از حد خودتان را خسته نکنید. اما با فرا رسیدن بهار، انرژی که از استراحت در زمستان بدست آورده‌اید را به کار بگیرید و بهاری همراه با کار و تلاش شبانه‌روزی را به پایان برسانید. در ماه فروردین سال آینده با موقعیت دشواری روبرو خواهید شد. برای حل این مشکل نیازی به کمک دیگران نخواهید داشت و این مشکل را به تنهایی با شجاعت به پایان برسانید.

مرداد سال آینده زمان استراحت شما است و در این ماه فرصت‌های بی‌شماری برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. از این فرصت‌ها به همراه اعضای خانواده نهایت استفاده را ببرید. زحمت‌هایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در آذر ماه سال آینده به بار خواهد نشست. موفقیت‌هایی که در این ماه به آن‌ها دست پیدا می‌کنید را به دستمایه‌ای برای پیشرفت در آینده تبدیل نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با رویکردی جدید دنبال کنید و این سال را به گونه‌ای ادامه دهید تا به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و با مشکلی روبرو می‌شوید. کار‌های زیادی را امروز باید انجام دهید، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید.

اردیبهشت

بدرفتاری با همسر یا عشق زندگی تان را کنار بگذارید. ادامه این رفتار فاصله‌های عمیقی میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آن‌ها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. روحیه‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدار‌ها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.

خرداد

همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و در بستر بیماری افتاده‌است. وقت بیشتری در کنار بستر عشق زندگی‌تان بگذرانید و برای پرستاری از ایشان سنگ‌تمام بگذارید. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. لطف این دوست را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که قدردان محبت‌های وی هستید. ایده جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سودسرشاری را روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیدا می‌کنید تا از هم‌صحبتی با آن‌ها لذت ببرید.

تیر

بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتی‌تان پیدا کرده‌اید، این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌های‌تان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید.

روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان تجربه نمایید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان تلاش و کوشش شبانه‌روزی می‌گذرد. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آن‌ها دارد.

مرداد

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید و روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید.

به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کار‌های مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید.

شهریور

رفتار محترمانه و همراه با ادب را با اطرافیان در پیش بگیرید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. به اعضای منزل یا همکاران برای انجام کار‌ها کمک کنید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیافتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید.

مهر

زودتر از همیشه کار‌ها را تعطیل نمایید و کمی استراحت کنید. همفکری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات با وی مشورت کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. کار‌های زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کار‌ها فراهم نمی‌شود. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. روز شلوغی را در پیش دارید، اما به رغم کار‌های زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.

آبان

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. پیشنهادی که یکی از دوستان برای افزایش درآمد با شما در میان گذاشته را اجرا کنید و به سود سرشاری برسید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است. حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. به فردی که به کمک شما نیاز دارد، پاسخ مثبت دهید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.

آذر

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رفتار عجیبی را در پیش خواهد گرفت. برای چنین رفتاری به ایشان سخت نگیرید و مطمئن باشید گذر زمان، رفتار عجیب ایشان را تغییر خواهد داد. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کار‌ها به کمک‌تان می‌آیند. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید، اما کار‌ها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کار‌های خلاقانه اختصاص دهید.

دی

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کار‌های مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبرو می‌شوید. نظر‌های خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. یکی از آشنایان در دل گرو عشق شما دارد و امروز این عشق پنهانی را برملا خواهد کرد. خبری فرخنده به دست‌تان می‌رسد. این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید.

بهمن

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان می‌رسد تا مشکلات مالی‌تان را خاتمه دهید. تغییرات کوچکی را در منزل یا محل‌کار انجام دهید و با این تغییرات روحیه‌تان را بهبود بخشید. روابط پنهانی که با فردی دارید کنار بگذارید و بیشتر به فکر آبروی خود باشید. موقعیتی برای پیشرفت در پیش‌روی شما قرار دارد. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

اسفند

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌است. پولی به دست‌تان می‌رسد و شرایط مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالی‌تان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید. احساسات خود را کنترل کنید و از روابط پنهانی و بی‌ثمر دوری بگیرید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید.

منبع: خبر فوری
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حرکت جدید و معنادار یکتا ناصر علیه منوچهر هادی + عکس

پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن تا پایان خرداد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

آخرین آمار شمار کشته‌های تصادفات نوروزی

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

نرخ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر می‌شود

دیدار اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف

قیمت محصولات ایران‌خودرو پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اینفوگرافی/ کدام آقازاده‌ها تا امروز محاکمه شده‌اند؟

پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

آغاز فروش بلیت قطارهای نیمه دوم فروردین

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

فیلم/ ریزش سنگ در محور سیاه بیشه جاده چالوس

فیلم/ رپ خواندن حمید صفت در سریال اژدهای هفت سر

عکس خانوادگی مهلقا باقری برای نوروز

فیلم/ تصاویری باور نکردنی از رسول خادم

فیلم/ واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن واژه خیانت

هشدار به مردم درباره آگهی‌های جعلی فروش مسکن

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، چرا آن‌ها را جابه‌جا گذاشتید؟

واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی

فیلم/ چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟

تاریخ ازدواج پژمان جمشیدی مشخص شد

خودروی محبوب ایرانی‌ها نسل عوض کرد

دهه هشتادی‌ها در بازار فروش اعضای بدن

کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲

مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب یک بروکر به آن‌ها دقت کنید

قیمت جدید طلا ۹ فروردین ۱۴۰۳

آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو

اقتصاد ایران برنامه‌ای برای ارتقای زیرساخت‌ها ندارد

پیش‌بینی وضعیت اقتصادی کشور در سال پیش‌رو

جنگ کوریدور‌ها در خاورمیانه

رقابت در صدر جدول لیگ یک جذاب‌تر شد

صمیمیت عجیب الناز شاکردوست و سروش صحت

فیلم/ کل کل امیرعلی نبویان و رامبد جوان سر سنگ کاغذ قیچی

فیلم/ رقص و آواز دختران در تلویزیون

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی یک اقتصاددان از نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت

آیا اسرائیل به قطع‌نامه آتش‌بس تن می‌دهد؟

چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب

کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال

مشکلات اقتصاد ایران چیست؟

فیلم/ نیوشا ضیغمی: یک زلزله هشت ریشتری زندگی ام را ویران کرد

از دایی و فردوسی‌پور تا خنده‌های کفاشیان

پیش‌بینی‌ها برای جنگ روسیه و اوکراین

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول