تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تلاشمان را می کنیم

واکنش وزیر اقتصاد به ریزش بورس + فیلم

واکنش وزیر اقتصاد به ریزش بورس + فیلم
وزیر اقتصاد و دارایی درباره ریزش شاخص بازار سرمایه توضیحاتی داد.

وزیر اقتصاد

اقتصاد۲۴ -دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به سوالی درباره ریزش بورس گفت: مسئولان اقتصادی و بورسی کشور تمام تلاششان را برای بهبود وضعیت بورس به کار می‌گیرند، برای صعودی شدن بورس باید برنامه هایمان اجرایی شود تا بتوان نتیجه آن را دید.

کد ویدیو
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
0
0
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بزک نمیر بهار میاد.
م
0
0
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مملکتی که تووزیر اقتصادش هستی بایدم..بورس به صفربرسد..چون برنامه داری پس باید میلونها سهامدارآواره بشوند...وتو همچنان روی مبل کنار خانواده ات...به ریش مردم بخندی...مطمعنم به یکسال نمیکشه که سراز کانادا و امریکا درمیاوری..خواهیم دید.
ناشناس
0
0
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آزموده را آزمودن خطاست. همگی دروغگو هستید.
ناشناس
0
0
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
وقتی که سرمایه های مردم پودر بشه آقای وزیر،،خدا از شما نگذره بااین مدیریت شما ،،،
ناشناس
0
0
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خدا تورو با وزیر نفت لعنت کنه که گند زدین به بورس
ناشناس
0
0
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مقصراصلی مجلس است چون واقعا هبچکارست قبلا ثابت شده که عملا هیچ قدرتی ندارن فقط فرمایشی سرکارهستن
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار