تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۲۷ نظر

فیلم/ خانه فوق لوکس شاهرخ استخری و همسرش

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری ویدیویی از خانه لاکچری که در آن ساکن هستند منتشر کرد که واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۷
آرزو
1
1
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
واقعا شرم نمیکنند؟؟!! فقط میخواهند دیده شوند. یک بازیگر جوان چقدر درآمد دارد که ........
هیچ جوابی برای این خودنمایی ندارند مگر اینکه به همه میگویند: به تو چه!!!!!
این هم نهایت ادبشان است. خانم استخری، همسر یه بازیگر شدن افتخاری هم نداره!!!
اميررضا
عزیزم شما یا فوق لاکچری ندیدی یا کلا با مفهوم لاکچری بیگانه ای.
مینا
این افراد کمبود دارند از بچگی تو رفاه و آسایش نبودند الان اینجور خودنمایی می‌کنند که گذشته رو جبران کنند باید ی طوری عقده های دلشون رو خب خالی کنند عقل نباشه جان در عذابه
ناشناس
16
30
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
که چی بشه مثلا آخه مگه همه چیز به پولو و ثروته
ناشناس
که چی؟ دیوانه
ناشناس
16
34
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوب که چی الان.برو بابا..حالت خوب نیست..
الی
15
35
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خدابیشترش کنه
آذری
همین نمایش ها باعث چشم وهم چشمی ها شده که زندگی خیلی ها به تاراج رفته.
زهرا
والا
ناشناس
واقعا نمیدونم چرا بعضی ها دوست دارن مالش نو به رخ مردم بکشن
آسمــــــــــان
احسنت بر شمــــــــــا
ناشناس
خدا شفا بده
ناشناس
1
8
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به جاش ازادمای فقیرحمایت کن
mari
0
7
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
عقده ای
حسین
1
10
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
آقای استخری ازشما بعیده،تواین وضعیت کرونا واقتصاد داغون کشور بخاطرتحریم مردم دارند زجرمیکشند. خانم شمادنبال پزدادنه
NoushiN
1
8
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
و این کار فقط از یک ایرانیه ندیده برمیاید. باشد آرام گیرد .
یه نفر
1
7
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ن به اینکه عکس زنشو نمیزاشت ن به این که الان داره خودشو جر میده دیده بشه
امید
0
10
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
بهتره به فکر فقرا هم باشیم نه اینکه با مال و ثروت پز بدیم.
ناشناس
0
9
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
سلام.با این پولت همچنین خانه های ساخته نمیشه.دنیا چند روزه میگذره.وای به حال اعمال انسان در دنیای جاوید
ناشناس
0
6
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوب یعنی چی که مال وثروتشون به رخ مردم میکشن بعضی ها پول یک ماه اجاره خونه معمولی رو ندارن نمیگین آه میکشن
ناشناس
0
4
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
چرا همش از اینا خبر میذاری
ناشناس
0
4
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خدا برکت بده به همه
Samin
0
2
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خداشفات بده،عقده ای
ناشناس
0
3
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
همچین گفت لاکچری فکرم رفت به عمارت ۵هزار متری تو الهیه
خوب مجتمع هست البته شیک قشنگ مبارک باشه
خدا به همه بده خوب خوش وکنار خانواده زندگی خوب خوشی برای تمام مردم دنیا ارزو میکنم هیچ کس غم نبینه الهی شکرت دوست دارم خدا
سام
0
4
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
کاملا معلومه خیلی ندیده بزرگ شدن، عقده یی و بیمار هستن ،که خانه و ماشین و خودشون نشون میدن،خاک بر سر عقل و شعورشون
فاطمه مرادی
3
4
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ای بابا اینا که درد مردم رو نمی دانن زندگیشون و خونه ی فوق لوکسشون رو به رخ مردم می کشن به ما چه دیگران چی دارن تا دیروز بهاره رهنما بود الان شده شاهرخ استخری لطفا خواهش می کنم یه کمی از زندگی اهل بیت علیه سلام برامون بگید و یا مطلب آشپزی برامون بزارید سپاسگزارم موفق باشید اقای شاهرخ استخری
مینا
1
4
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خجالت داره واقعا.... هرچی دارن از مردم ایران دارن... مردم ایران تو بامشکلات دست و پنجه نرم میکنن.این تازه به دوران رسیده های بدبخت عقده ای تازه میخان خودشونو نشون بدن..
مینا
1
4
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
متاسفم براشون
ناشناس
1
3
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
همین استخری کم بود ک بخاد از خودشو و خونش کلیپ بزارع
ناشناس
1
2
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
یک مشت عقدای
ناشناس
1
2
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
اره شما ها خیللللللی خوبین
ناشناس
1
1
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
فخرفروشی تاکی؟بترسید ازآه یک فقیر که سقف بالای سر نداره
بعدشما خونه فوق لاکچریتونو به نمایش میگزارین؟ بترسین از
آه یک فقیر
ناشناس
3
2
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
عقب مانده تازه به دوران رسیده
ناشناس
2
3
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
فقط میخان ثروتشونوبه رخ مردم بکشن ولی نمیدونن چقدرادم بدبخت هست که نون شبم ندارن به جای پزدادن به مردم بدبخت کمک کنن بهترنیست
ناشناس
1
1
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
نمیفهمم منظورشون از این جلف بازیا چیه
خدا بیشتر بده . خیالتون راحت شد ؟
پ
1
1
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوشبخت باشین
ناشناس
0
1
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
هیچی بهترازسلامتی نیست
کیان
1
1
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
با این کاراشون دل بقیه رو میسوزونن یه دنبال لقمه نون از گرسنگی نمیره یکیم از خوشی زیاد زندگیشو به نمایش میذاره تو این آخه چه معنی میده
ناشناس
2
1
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ملت دارن تو گرونی و استرس کرونا و بدبختی هایی که داریم غرق میشن ،،اون وقت اینا میان پوز زندگی بازیگرارو میدن،خوب به ماچه،،دارن که دارن به ما چه ،،،واقعا که
ناشناس
1
1
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ما هنرمندان برامون اصلا مهم نیستند تمایلی نداریم زندگیشان ببینیم که شما خبر میذارین
ناشناس
1
1
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خونشون استخر هم داشت. البته که داره
مریم
1
1
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به ما چه
ناشناس
0
2
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
گفتن این چیزا چه ربطی به مردم داره خیلی خبر مهمی نه والا خونه لاکچری فلانی ماشین لاکچری بمانی که چی بشه دلتون خوش این خبرا برا مردم نون واب نمیشه
من
0
0
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
طفلک دلش خوشه عقده حقارت داره
ف
1
1
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
اینا به خدا کمبود دارن ازدزدی به جایی رسیدن حالا پزشومیدن برین بمیرین
ناشناس
1
2
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوب حالا چکار باید بکنیم، ترا خدا یکبارم بیایید از خانه های فوق فقر وفلاکت وتهیدستی ما هم یک فیلم بگیرید وبذارید تو گوگل، از یخچال های خالیمون هم یک فیلم بذارید، بخدا قسم جلو بچه هام خجالت میکشم وقتی میبینم که بچه ام با نا امیدی میره درب یخچال خالی ام را باز میکنه ومیبیند هیچی داخل اش نیست، بخدا دیگه جلوی فرزندانم خجالت میکشم وقتی میبینم که نمیتونم نیازهای معمولیشون را با ماهی یک میلیون تومان بر اورده کنم
واقعا برا خودم وامثال خودم گریه ام میگیره
ناشناس
1
4
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
حالا ک چی این همه فخرفروشی
سمیه
1
0
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
آقای استخری مبارک خودتون باشه اگه واقعا ثروتتون زیاده کمک ما فقیر فقرا کنید
ناشناس
0
0
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خدا بهش داده چرا به رخ مردم میکشه
ناشناس
1
1
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به مالت نناز به شبی بند است، به حسنت نناز به تبی بند است
ناشناس
0
0
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
تازه به دوران رسیده
احمد
0
0
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
مردم راچی فرض کردید کمبود خبر داشتید اون مریض عقده ای شما که رسانه هستید
ناشناس
0
0
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ب رخ کی میکشونش؟ب رخ بدبخت بیچاره ها
ناشناس
0
1
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
مشکل روحی دارن؟
دوست دارن خودنمایی کنن!
ناشناس
0
2
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
آخه که چی اینا رو نشون میدین؟ تو این شرایط اقتصادی بد یه عده ندارن حتی خونه معمولی بخرن دل شکستن هنر نیست
ناشناس
0
0
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خدا به همه قسمت کنه
ارزو
0
1
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوب که چی جندتا عکس دارید با این فیلم دوهفته یه با میزاری بسته دیگه ندید پدید بدم میاد ازتون
Sepideh
0
0
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
امیدوارم که روزی برسه که به سطحی از شعور فرهنگ برسیم که به داشته های علمی وفکریمون افتخار کنیم وداینقدررکم سواد و شعور باقی نمونیم!
Sepideh kh
0
2
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به امید روری که حماقتامون باعث نشن کم سوادیمون رو فریاد برنیم و به جایی برسیم که به داشته های علمی و فکریمون افتخار کنیم و رشد بدیم سطح فرهنگ و شعورمون رو!!!
ملیکا
0
1
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوب که چی خدا بیشترش کنه همه چیز ثروت نیست همه چیز خدا هست هر کس که ثروت داره روز و شبش فقط غصه هست من که حسرت این چیز ها را نمی خورن
ناشناس
0
0
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ایشالا اگه حلاله بیشتر بشه
آریا
0
1
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به شما ها چه ربطی داره؟
سمیرا
0
0
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
زشته خانوم دارو ندارتو نشون مردم میدی ..که چی بشه اخه ؟؟واقعا تعجب میکنم کسانی هستن زندگیشون ده برابر زندگی تو هست اما حتی عکس هم نمیزارن تو چقدر عقده ای اخه
ناشناس
1
2
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به جای این که این جور چیزابزارین دست یک بیچاره ای رو بگیرین خدا به تو پول داده که پزش به بقیه بدی خجالت بکش
Elena
0
1
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خو که چی از خودشو خونه ش فیلم گرفت
علی
0
1
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به دل نگیرید
اینها همه سرمایه و افتخارشون همین ثروت و مادیات هست
که به نمایش میذارن وگرنه افراد خیلی ثروتمندتر هم داریم که در این شرایط سخت اقتصادی در حال کمک به بقیه هستند و انسانیت خودشون رو نشون میدن نه ثروتشون
بی تردید در شرایطی که این خانم جوان و همسرش در رفاه کامل هستند بسیاری از جوانان هم سن اینها حداقل امکانات برای تشکیل زندگی ندارند و آه حسرت می‌کشند
چهارروز دیگه هم تیتر می‌زنند طلاق شاهرخ استخری از همسرش
ناشناس
1
2
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
اصلا جالب نبود هه
ناشناس
0
0
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
بروبابا
احمد
0
0
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
تا کور شود هر آنکس که نتوان دید.
تونسته خواسته زحمت کشیده درآورده داره ارتش را می‌بره.
در ثانی شما انگار تا حالا توی زندگیتون فوق لوکس ندیدید که باین میگید فوق لوکس!
ناشناس
1
0
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوب خدایی که چی ؟ والا من هدف رو نفهمیدم ؟
زینب
0
2
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوبه ایشالا خدا بشون بیشتر بده ...ولی تو این اوضاع که مردم پول نون شبشون رو هم ندارن خوب نیس فیلم پخش کنند..
ناشناس
0
1
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
بیشتر مناسب تبلیغ یه مدلینگ
همه چیزشون رو به نمایش می‌گذارند که چی!!!!
بینام
0
0
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
آره همه چی پولو ثروته اونیکه نداره میدونه خیلی از مشکلات با پول حل میشه
Ava
0
0
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خب ک چی!
ناشناس
0
0
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
میخاد خودشو لاکچری نشون بده،خوب خیلیا از این بالاترن..
F
0
0
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خاک تو سر بی فرهنگ تازه به دوران رسیدشون که همش در حال پز زندگی و دارایی شون هستن
فاطمه زارعی
0
0
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ماشاالله خداروشکر صدهزار مرتبه، ان شاا... خداوند مهربون همه انسانهارو بی نیاز و خوشبخت کنه.
آمین
ناشناس
0
0
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
نکنید این کارا رو،بعضی از شما هنرمندان که از ما مردم عادی( ندید پدید تر) اید که...
ا
0
1
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ازش خوشم نمیاد
مریم
0
0
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
واقعا ایشاالا خدابه همه بده ایشالا هرکی هرچی داره خیرش ببینه
الیف گل رخ
0
0
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
حالا ب ای چی آهنگ گشتند روش. این دارن پولای مردم رو میخرن. هرومشونباشه الاحی
ناشناس
0
0
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
نمیشه گفت بده ولی من دوست نداشتم
کورد
0
0
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
در حالیکه هموطنانش تا کمر توی سطل زباله دنبال‌ نان‌ میگردند و میلیونها نفر از آنها‌ حتی یک سرپناه حقیرانه هم ندارند نشر این کلیپ و امثالهم‌‌ جز حماقت برازنده هیچ عنوان دیگری نیست! ‌
ههه
0
0
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
هتل بود نه خونه هر آدم احمقی هم میفهمه
ناشناس
0
0
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
به نظرم کار آدمای ندید بدید و تازه به دوران رسیده است که ثروتشونو به رخ بقیه میکشن . که چی بشه مثلا همه میدونیم شما بازیگرا پولدارید چه کاریه
ناشناس
0
0
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
این عقده ای بازیاچیه.مثل تازه به دوران رسیده هانباشین.بخدا اونایی که ازهمون بچگی توپول وثروت بزرگ شدن اینطوری نمیکنن.
ناشناس
0
1
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
این عقده ای بازیاچیه.بخدا اونایی که ازبچگی توپول وثروت بزرگ شدن اینطوری نمیکنن.ساده وخاکین
ناشناس
0
1
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خدا شانس بده
ناشناس
0
0
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خجالت آور واقعا که حالا که چی مثلا
ناشناس
0
0
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
چرا واسه هرچیزی اینقدر حاشیه درست میکنید شما
حسین حیدری
0
0
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خدارو خوش میاد اینارو میذارید که چی بشه اه از دمار ندارها در بیارید تو این گرفتاری مملکت این پوفیوز بازیها دیگه چیه.
علی
0
1
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
تازه ب دوران رسیده ک میگن اینا هستن،ک خونه و لباس رو ب رخ میکشن و پز میدن!!!!
ناشناس
0
0
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
متاسفم برای این همه بدبختی و بی فکری. مگه میشه آدم بازیگر باشه و اینهمه بی فکر باشه.
ناشناس
0
0
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
فقط فکرپولن همه زندگیشون شده پول
ناشناس
0
0
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
هه مرفه های بی درد
ناشناس
0
0
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوش به حالش من ارزو دارم یه خونه از خودم داشته باشم از اثاث کشی و صاحب خونه خسته شدم .تو این سرما و کرونا دنبال خونه میگردیم
ناشناس
0
0
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خب مثلا که چی خنک
علی
0
0
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خاک تو سرشون عقده ای هستن بی فرهنگ ها
ناشناس
0
0
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
نوکیسه
علی
0
0
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
اولا اپارتمانه نه خانه ..آخه چیکار دارین آپارتمان مردم و نشون میدید .اتفاقا یه اپارتمانه معمولیه .با دوتا درخت که لاکچری نمیشه ..اگه راست میگی آقای خبرنگار اتاق خواب خودتو نشون بده
S
0
0
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ثروت یعنی خدا
شهرزاد
0
0
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خونه ما از این بزرگ تره
زهرا
0
0
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوب که چی
ناشناس
0
0
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
چی شده تا دیروز شاهرخ جان اجازه نمیدادندهمسرش یه عکس بندازه. حالا الان دیگه زندگیشوبه دوربین کشیده. سردرنمیاریم.
ناشناس
1
0
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
همه بازیگرها شخصیت دارن ولی وقتی ازدواج میکنن زناشون اونارو بی شخصیت میکنن بخاطر دوزار پول دربیارن
م
0
0
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ندید بدیدا .چندتا درب خونه که فرسوده میشه و آجرهایی که کلنگی میشن ..نمی‌دونم چرا بعضی اینقدر دلشون به این بچه بازی ها خوشه
هما
1
0
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خدا به همه بده .
ناشناس
0
0
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
چسسسسسسسس
ناشناس
0
0
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خب که چی عقده ای
ناشناس
0
0
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
همتون حسودین چشم ندارین اینارو ببینین حقتونه ببینین تا بسوزین نوش جونتون باشه شاهرخ و سپیده عزیز عشقین عشق
سعید
1
0
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
واقعا آبرو ریزی شده
ناشناس
0
0
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
فخر فروختن خوب نیست از این همه پوز دادن خسته نشدین حالا مثلا چیو میخوایین ثابت کنید هرکی هرچی داره مبارک خودش باشه چرا دیگه نمایش میزارین اونم تو این اوضاع اقتصادی که مردم به نون شبشون محتاجن به جای این کارا کمک به نیازمندا بکنید اون دنیا هم دستونو بگیره
خ. و
0
0
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
آدمای تحصیل کرده وفهیم ازشون انتظار نمیره که جیک وپوک زندگیشان را به نمایش بگذارند متاسفانه یکی از راه های پول در آوردن به سبک غربی جمع کردن تعداد زیاد بیننده در دنیای مجازی است که این روش با فرهنگ ودین ما هم خوانی ندارد
ناشناس
0
0
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خاک توسرشوهربی غیرتش زنشو آورده مانور میده تو آسانسور یا راه پله لباس عوض میشه اون که تو برنامه دور همی می‌نالید من پول یه ماشین هم ندارم بخرم ازکجا آورد حتما اجاره ای لوکس هم نیست الان همه مجتمعهاهمینن
ناشناس
0
0
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
اخه کی حسادت ما مردم ب هم کم بشه طرف دوست داشته فیلم گذاشته هرکس یجوره و یجور فکر میکنه تلاش کرده پولدار شده خب تو هم کار کن شرمنده نباش بدی ما مردم اینه میخوایم تو خونه بشینیم پولدار بشیم
ناشناس
0
0
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
یعنی واقعا نفهمیدید که تبلیغ لباس هست و ربطی به خونه و زندگی شون نداره این فیلم...‌ کوته فکرین فقط یه خبر رو تیتر میخونین قضاوت میکنید مردم رو .. شاید انتشار دهنده خبر عکس واقعیت رو بگه چرا عادت دارین بدون پیگیری صحت یه خبر اینقد قضاوت کنید
ناشناس
0
0
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
واقعا بدون تحقیق و صحت یه خبر اینقد قضاوت نکنید مردم رو... هیچ ربطی به خونه و زندگی ایشون نداره فیلم و این فقط تبلیغ مدل لباس هست... چرا بدون دانستن عقده هاتونو رو بقیه خالی میکنید..
ناشناس
0
1
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
یاد اون بازیگری افتادم که وقتی بچش ازش پرسید چرا با وجود اینکه امکانشو داریم سوار ماشین بهتر نمیشیم جواب داد چون ممکنه خیلیا ببینن و حسرت بخورن
اون کجا و این عقده ای کجا
فاطمه
0
2
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
به نظر من ادم باید درونش بادیگران متفاوت باشه نه چند تا خشت وچوب وشیشه
اینا که پز دادن نداره یک سری بهشت زهرا بزنن همه کنار هم خوابیدن چه فقیر چه غنی همشون هم دومتر پارچه با خودشون بردن که اونم شهرداری میده.
F
0
0
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
از روز قیامت بترسید که دل میلیون ها فقیر و بیچاره رو شکوندید البته خیلی وقته خدا خودش عادله و جواب همه اینا رو میده البته اگه ذره ای اعتقاد دارید متاسفم واقعا
ناشناس
0
0
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اقای استخری خانم بزمی پور بنده قصد توهین به شما رو ندارم ولی انصافا اخلاقا به خاطر خدا درست نیست اگر خدا از نظر مالی نعمتی بهتون داده تو این شرایط اقتصادی داشته هاتون رو در معرض دیدمردم قرار بدید.
ناشناس
0
0
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
یک واحد آپارتمان لاکچریه؟
ناشناس
0
0
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
ما مقصیریم چون این جور ادما رو‌خود ماها بزرگشون میکنیم حالا هم باید برامون پز بدن
ستیا
0
0
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
به جای اینکه از خونه بزرگ وگرونش فیلم بگیره از این فیلم بگیره که به یه فقیری کمک کرده
اگه فیلم گرفتنو دوس داره
نرگی
0
0
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
ای آقای به اصطلاح بازیگر که اصلن بازیگری بلد نیست و تو چند تا فیلم درپیت بازی کرده چقدر پسته خودشو زنه تازه به دان رسیدش از انسانیت بویی نبردن حالا گیرم که شما عاشق خوشبختی و پولدار ین این همه پز دادن و به رخ مردم بدبخت کشیدن یعنی چی عقده ایی ها
پوريا
0
0
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
اين دليل نميشه چون مردم از موفقيت همشون فيلم ميزارن شما همه بگين عقده اي يا كمبود دارن، شما خودت نتونستي به چيزي برسي پس ديگرانو قضاوت نكن، هركي پول داره مگه دزده؟
اتفاقا نوش جونشون خدا بيشتر بده آفرين كه موفق هستن
سمانه
0
0
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
سلام سپیده جون امیدوارم تنت همیشه سالم وسلامت باشه عمرتون طولانی درپناه حق باشی انشاالله.....
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار