تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

واکنش تند سوشا به باز شدن پنجره پرسپولیس +عکس

سوشا مکانی نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش تند سوشا به باز شدن پنجره پرسپولیس

اقتصاد۲۴ - سوشا مکانی نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس واکنش نشان داد.

سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس که در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم پیراهن این تیم را می‌پوشید اخیرا از تیم سابقش شکایت کرده و قصد کوتاه آمدن هم ندارد. او در چند روز اخیر بار‌ها نسبت به عدم پرداخت مطالباتش اعتراض کرده و این بار به خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس واکنش نشان داده است.

سوشا در استوری خود پرسپولیس را تهدید به شکایت به AFC و دادگاه عالی ورزش کرده است

واکنش تند سوشا به باز شدن پنجره پرسپولیس

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴
پرسپولیس کبیر
0
0
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
فازت چیع بی غیرتت......ی پرسپولیسی ب این بی غیرتی ک یقه ی عشقشو گرفته باشه ندیده بودم و خودتم میدونی بخاطر اینکارت هوادارای پرسپولیسِ کبیر ازت متنفرن......انقدرم پرسپولیسو تهدید نکن......ی بار دیگ تهدید کنی میگم هوادارا بریزن تو پیجت......ما غیرت داریم رو عشقپولیس..حواست باشع
Shamiram oraha
1
0
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
لطفا شعار نده . مرد باش و به فیفا شکایت کن .
پرسپولیس
0
0
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
دهنت را ببند بابا حرف اضافی نزن برای خودت تو در حد پرسپولیس نیستی که اینجوری حرف میزنی
تو شکایت کن ببین چجوری هوادارای پرسپولیس میرینن بهت
وقتی می خوای نام پرسپولیس را بیاری دهنت را آب بکش
تو در حد پرسپولیس نیستی
رجب صفروف
0
0
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
فوتبال همیشه از افرادی که قصد دیده شدن دارن ولی کسی به اندازه باب اسفنجی هم توجهی بهشون نداره ضربه خورده و میخوره.حالا این بچه ریقو داره برای آیندا پرسپولیس دم تکون میده یکی نیست بهش بگه آخه شلوار ریقو تو توی پرسپولیس آدم حساب شدی.جلو قاضی ملق بازی؟
ناشناس
0
0
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
باسلام درسته که بایدحق سوشاپرداخت بشه اماتوکه درپرسپولیس به غیراز گلهای اسان خوردن کاری نکردی اقای سوشاکه الان پرسپولیس راتهدیدمیکنی باشگاه شماره حسابی اعلام بکنه تاهوادران درعرض نیم ساعت پولت راجلوت بندازن
علیرضا
1
0
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
خدایا روا مدار که گدا معتبر شود
هیچ
0
0
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
کوتاه بیا نکشیمون
ناصر
0
0
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
چرا پول خارجیها رو میدین اما..این بدبختها چه گناهی کردن ایرانین حقشون باید خورده بشه
عمادی
0
0
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
آیا شوشا هیچ فکر قبل آمدن به پرسپولیس کی این پرسپولیس ترا بزرگ کرد و. گرنه تو کسی نبودی حالا شما برای باز شدن پنجره پرسپولیس رجر میخونی تو عددی. نیستی پس خفه شو
غلم
0
0
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
فقط برو ...
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار