اقتصاد۲۴- جعفر آهنگران مدیر عامل و رییس هیات مدیره این سازمان و در جلسهای که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور محمد صادق سرافراز مشاور و مدیر کل حوزه مدیرعامل، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل و همکاران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان روابط عمومی شرکتهای تابعه برگزارشد، روابط عمومیها را مهمترین عامل تحقق اهداف سازمان دانست و اظهار داشت: فعالیت همکاران پرتلاش این عرصه درمعرفی شایسته ظرفیتها و توانمندیهای کیش، تحقق اهداف و بهبود عملکرد سازمان و تقویت ارتباطات با مخاطبان نقش مهمی دارد.
بیشتر بخوانید: عملیات اجرایی بزرگترین سالن کنسرت کشور در کیش
جعفر آهنگران با تقدیر از زحمات همکاران روابط عمومیها آنان را سنگر سازان بی سنگری خواند که با عشق و انگیزه بالا در این مسیر دشوار به سمت تعالی و پیشرفت حرکت میکنند و از سختیهای ناشی از تنوع فعالیتها و ساعات طولانی کار هراسی ندارند.
وی با تاکید بر تبدیل پویش " کیش برای همه" به گفتمان غالب جزیره تاکید کرد: اگر به آینده این جزیره و رونق و توسعه پایدار آن علاقمندیم باید بکوشیم تا با بهره گرفتن از ابزارهای ارتباطی و رسانهای در جهت کاهش قیمتها و تسهیل شرایط، امکان سفر به کیش برای همه هموطنانمان میسر شود.
جعفرآهنگران با تقدیر از توانمندی و نگاه خلاقانه همکاران روابط عمومیها برای انعکاس مطلوب برنامههای مناسبتی ازجمله مراسم شبهای قدر و نماز عید سعید فطر در کیش تصریح کرد: باید کوشید تا با انعکاس هنرمندانه این رویدادهای فرهنگی به ویژه نمادهای کیش ضمن معرفی شایسته این منطقه آزاد، برخی پیش فرضهای ذهنی نادرست درخصوص کیش در سطح ملی تغییر کند.
وی با تاکید بر اهمیت گردش اطلاعات و استفاده ازخبر به عنوان ابزاری برای بیان ایدههای خلاقانه تصریح کرد: چنانچه از اطلاع رسانی برای تقویت فضای گفتمان درجزیره بهره ببریم میتوانیم به رسالت خود درجایگاه تلاشگران عرصه ارتباطات بخوبی عمل کنیم.
تولید محتوای فاخر با هدف برندسازی و ارتقاء جایگاه کیش به عنوان قطب گردشگری و نخستین منطقه آزادکشور، تلاش در جهت تحقق روابط عمومی دیجیتال، استفاده ازطرح جامعه به عنوان نقشه راه، توجه جدی به مقوله آموزش و ارتقاء توانمندی منابع انسانی، استفاده بهینه از فرصت برگزاری رویدادهای بین المللی منطقه برای معرفی کیش، از دیگر مواردی بود که مدیر عامل سامان منطقه آزاد کیش بر آن تاکید کرد.
سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری خوب همکاران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه و تلاش مسئولانه آنها در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان، سه عنصر، اطلاع یابی، اطلاع سازی و اطلاع رسانی را اساس کار روابط عمومیها برشمرد و تصریح کرد: با اطلاع یابی به موقع میتوان در مواجه با رویدادها عملکردی اثرگذار و موفق داشت.
وی اطلاع رسانی صریح و سریع را از ضروریات حوزه روابط عمومی عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین و دشوارترین بخشهای فعالیت روابط عمومی تولید محتوا است که برای ارتقاء کمی و کیفی این تولیدات در کنار نیروهای متخصص و فعال، تجهیزات سخت افزاری به روز نیز ضروری است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: همکاران روابط عمومیها با همدلی و انگیزه بالا در جهت انعکاس دستاوردهای بخشهای مختلف و پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد کیش، تقویت گفتمان کیش برای همه و ارتقاء برند کیش تلاش خواهند کرد.
در این جلسه همکاران روابط عمومیهای سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه ضمن بیان برنامههای خود در سال جدید، در خصوص راهکارهایی ارتقاء عملکرد روابط عمومیها با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفتگو کردند.
برگزاری دورههای آموزشی، بهینه سازی و نوسازی تجهیزات، ساماندهی منابع انسانی، استفاده از ظرفیت داخلی سازمان در جهت تامین نیروی انسانی، تقویت تعاملات درون سازمانی با هدف بهبود عملکرد روابط عمومی ها، برند سازی، تقویت تعاملات بین المللی، توجه به شیوه نامههای مدون برای انعقاد تفاهم نامه ها، تولید محتوای فاخر و استفاده از ظرفیت رسانههای ملی و محلی برای معرفی مطلوب کیش، از جمله مواردی بود که همکاران روابط عمومیهای سازمان و شرکتهای تابعه در این نشست مطرح کردند.
در پایان این جلسه با اهدای لوح از زحمات فعالان عرصه ارتباطات در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه تقدیر شد.