تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

شاخص کل بورس در آستانه پس گرفتن کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار/ نام نماد‌هایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند

نماد‌های فارس، فولاد، فملی، وامید، تاپیکو، شپنا و پارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند. برکت، اپال، خساپا، غزر، ثبهساز، خودرو و شپنا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند

اقتصاد۲۴ - امروز و تا لحظه تنظیم این خبر شاخص کل با بیش از ۳۵ هزار واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۲۸۹ هزار واحد رسید و در آستانه باز پس گیری کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیر با ۲ هزار و ۸۷۷ واحد افزایش به عدد ۴۳۷ هزار و ۷۱۷ واحد افزایش یافت.

نماد‌های فارس، فولاد، فملی، وامید، تاپیکو، شپنا و پارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند. برکت، اپال، خساپا، غزر، ثبهساز، خودرو و شپنا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.  

بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های وامید، فولاد، وتوکا، فسازان، وبانک، شیراز و تیپیکو تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های کبافق، کمنگنز، پتایر، خشرق، غالبر، سرود و کحافظ مربوط بود.

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر، شاخص کل فرابورس نیز با ۳۳۹ واحد افزایش به عدد ۱۷ هزار و ۸۰۹ واحد افزایش پیدا کرد. مارون، بپاس، زاگرس، آریا، صبا، وسپهر و شگویا بیشترین اثر مثبت را بر افزایش شاخص کل فرابورس داشتند.

ارسال نظر