تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
با بزرگداشت ملی شدن نفت و رونمایی از کتاب صورت گرفت

آخرین جلسه هفتگی سال ۹۹ دین اقتصاد هم برگزار شد

بالاخره پرونده سلسله نشست‌های هفتگی موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد در سال ۹۹ روز گذشته با رونمایی از کتاب پرچمدار اقتصاد ملی و بزرگداشت سالگرد ملی شدن صنعت نفت بسته شد.

اقتصاد۲۴ - موسسه مطعاتی دین و اقتصاد رسم دارد که هر پنجشنبه به یک مناسبت اقتصادی یا موضوعی مرتبط با اقتصاد خرد و کلان ایران و جهان جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخی را برگزار کند.

در سال کرونایی ۹۹ این جلسات به دلیل پرهیز از شیوع بیشتر این بیماری مرگبار تقریبا هر پنجشنبه به صورت مجازی و از طریق کانال اینستاگرامی موسسه برگزار شد و به فاصله چند روز فیلم ضبط شده آن برای استفاده عموم در کانال آپاراتی این موسسه بارگزاری شد.

روز گذشته بیست و هشتم اسفند ماه آخرین پنجشنبه سال ۹۹ بود و به همین مناسبت مطابق همیشه جلسه هفتگی موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد برگزار شد.

رونمایی از کتاب پرچمدار اقتصاد ملی و بزرگداشت سالگرد ملی شدن صنعت نفت موضوع جلسه این جلسه بود که تحت عنوان نفت و انرژی، خودباوری و توسعه ملی برگزار شد و در آن سید غلامحسین حسن تاش و دکتر فرشاد مومنی از طریق اینستاگرام برای مخاطبانشان صحبت کردند و طبق روال مشروح کامل این جلسه در روز‌های آینده در کانال آپارات بارگزاری خواهد شد.

ارسال نظر