تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
تابلوی بورس:

کاهش ۱۳ هزار واحدی شاخص کل/ نام نماد‌هایی که بیشترین کاهش قیمت را داشتند

امروز شاخص کل فرابورس با ۹۵ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۹۰۷ واحد رسید و کانال ۱۸ هزار واحد را از دست داد.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل بورس با ۱۳ هزار و ۴۱۴ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۲۶۹ هزار رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۰۳ واحد افت به عدد ۴۳۹ هزار و ۹۱۶ واحد کاهش یافت. مانند روز‌های گذشته، نماد‌های شاخص‌ساز فولاد، فملی، فارس، شستا، کگل، کچاد و شپنا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. برکت، اپال، شستا، رانفور، حکشتی، سیتا و بوعلی از پر تراکنش‌ترین نماد‌های بودند.

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های دروز، وساخت، نمرینو، سدشت، شفا، سیمرغ و وپخش تعلق داشت. نماد‌های غبهشر، شپنا، فملی، شپدیس، شستا، شتران و حتاید نیز بیشترین کاهش قیمت را داشتند. بیشترین عرضه به نماد‌های پارند، سیتا، کمند، سپاس، یاقوت، تاصیکوح و صنفت ۳۱۲ مربوط بود. بیشترین تقاضا نیز به ترتیب عبارت بود از: شپنا، خساپا، سنیر، وتجارت، فولاد، خزر و کاذر.

امروز شاخص کل فرابورس با ۹۵ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۹۰۷ واحد رسید و کانال ۱۸ هزار واحد را از دست داد. نماد‌های آریا، بپاس، زاگرس، صبا، هرمز، ومهان و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. رافزا، آریا، بگیلان، بپیوند، ثباغ، غفارس و غگیلا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

ارسال نظر