تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
عضو کمیسیون عمران مجلس:

طرح دوفوریتی "جهش مسکن" چهارشنبه تحویل شورای نگهبان می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جهش مسکن بار دیگر در دستور کار قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود که این طرح چهارشنبه تمام شده و تحویل شورای نگهبان شود؛ بی‌تردید با طرح دوفوریتی جهش مسکن، اتفاقات مطلوبی در کشور خواهد افتاد.

اقتصاد ۲۴- کمال حسین پور با اشاره به اینکه مجلس در سال ۹۹ طرح دوفوریتی جهش مسکن را تحویل هیئت رئیسه داده بود اظهار داشت: این موضوع در صحن نیز مطرح شد، اما متاسفانه به سبب بررسی بودجه ۱۴۰۰ متوقف شد.

وی تصریح کرد: از یکشنبه این هفته، طرح جهش مسکن بار دیگر در دستور کار قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود که این طرح چهارشنبه تمام شده و تحویل شورای نگهبان شود و بی‌تردید با طرح دوفوریتی جهش مسکن، اتفاقات مطلوبی در کشور خواهد افتاد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در این طرح، مجلس شورای اسلامی دولت را موظف کرده که سالانه یک میلیون مسکن تولید کند و بانک‌ها نیز موظف به دادن وام شده‌اند و همچنین زمین رایگان نیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین دولت در تامین مواد اولیه و واحد ساختمانی کمک می‌کند و بی‌تردید این، یکی از راه‌های کمک به تولید است؛ ضمن اینکه خانه اولی‌ها خانه دار می‌شوند و با توجه به ساخت یک میلیون مسکن در سال، تولیدات داخلی در ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و این خود کمکی به تحقق شعار سال خواهد داشت.

حسین پور اظهار داشت: از سوی دیگر، از جمله مواردی که در کمیسیون عمران مجلس مطرح است، اصلاح شرایط عمومی و خصوصی پیمان است و مجلس شورای اسلامی در بحث پروژه‌های عمرانی و راه‌های روستایی برنامه‌های مناسبی برای سال ۱۴۰۰ دارد.

منبع: تسنیم
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
کاش تعرفه ای بود نظارتی که صاحب خانه ها هرچقدرخواستن
اجاره هارو بالا نبرن دوسوم درامدحقوق بگیرصرف اجاره میشه
حتی خانه های قدیمی ویا به مستاجربیچاره وام قرض الحسنه
میدادن تا مقداری اجاره کم شود به خدا کمرشکن است مخصوصا برای زنان سرپرست خانوار
ارسال نظر