تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
تابلوی بورس:

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته سرخ پوش شد

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های ساراب، سپ، شستا، برکت، فسازان، کچاد و جم مربوط بود. فازاک، فاسمین، وپست، فنوال، وساخت، خزامیا و خپارس بیشترین کاهش قیمت را پشت سر گذاشتند.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل بورس با یک هزار و ۳۲۰ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۸۰۵ واحد کاهش به عدد ۴۳۴ هزار و ۴۳۹ واحد رسید. نماد‌های شستا، کچاد و کگل بیشترین اثر مثبت و نماد‌های فملی، شپنا، شبندر و شتران بیشترین اثر منفی را بر شاخص بر شاخص کل بورس گذاشتند. نماد‌های شستا، برکت، فولاد، فملی، شپنا، خودرو و خساپا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های ساراب، سپ، شستا، برکت، فسازان، کچاد و جم مربوط بود. فازاک، فاسمین، وپست، فنوال، وساخت، خزامیا و خپارس بیشترین کاهش قیمت را پشت سر گذاشتند. سپاس، ساراب، کمند، تاصیکوح، صنفت ۳۱۲، کارین و ونوین بیشترین تقاضا و خزر، سنیر، ثنوسا، قثابت، کترام، کویر و کلوند بیشترین عرضه را داشتند.

امروز شاخص کل فاربورس نیز با ۱۰ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۹۵۱ واحد کاهش یافت. نماد‌های هرمز، آریا، میدکو، زاگرس و دماوند بیشترین اثر مثبت و نماد‌های ذوب و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. آریا، دماوند، ذوب، بگیلان، شگویا، پیزد و صبا از پر تراکنش‌ترین نماد‌های امروز فرابورس بودند.

ارسال نظر