تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

کاربران اینستاگرام از خجالت مجری ثریا درآمدند

مجری جوان برنامه ثریا وقتی از موضع بالا و با ادبیاتی نامناسب درباره استعفای ظریف اظهارنظر کرد، لحن و ادبیاتش به مذاق کاربران فضای مجازی خوش نیامد و با واکنش سخت مردم مواجه شد.

اقتصاد۲۴-  وقتی خبر استعفای محمدجواد ظریف تأیید شد، خیلی از سیاسیون به این اتفاق واکنش نشان دادند اما در این میان دیدگاه محسن مقصودی مجری هیجان زده و عشق شهرت برنامه «ثریا» جالب بود. او در صفحه اینستاگرامش نوشت «آقای ظریف، رکورد تغییر واقعیات تاریخی را شکسته اید! مردم یادشان هست، نه فقط مشکلات اقتصادی و چرخ کارخانه ها، که آب خوردن مردم و مشکلات محیط زیست را هم وابسته به برجام کرده بودید! باید در حوزه سیاست و اقتصاد هم از ویدئو چک استفاده کنیم، تا سیاسیون و مسئولان وعده های خود را فراموش نکنند. پیشنهاد می شود برای تحقق ویدئوچک، شبکه های صدا و سیما مذاکرات کمیسیون برجام و سخنرانی ها و وعده های مسوولان مذاکرات و دولت در ابتدای مذاکرات را مجددا پخش کنند.»، او در متن دیگری نیز نوشته بود «آقای ظریف شما باید بمانید و پاسخگو باشید».



 

 

اما این موضع بی پاسخ نماند و پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور در توئیتی کنایه آمیز خطاب به این مجری نوشت «اگر ⁧ #نتانیاهو ⁩ از ⁧ #برجام ⁩ و برگشت ظریف ناراحت باشد، دلیل روشن است؛ اما دلیل عقده گشایی دیکته شده مجری ⁧ #صداوسیما ⁩ چیست؟ ‏اعتماد و محبت مردم به ⁧ #ظریف ⁩ عصبانی تان کرده، قبول؛ حداقل بفرمایید خرج همین ⁧ #ثریا ⁩ چند سکه شده و از جیب چه کسی پرداخت می شود؟!»

پرویز اسماعیلی تنها کسی نبود که به مجری ثریا واکنش نشان داد. کاربران زیادی نکاتی را به او یادآور شدند که شاید تا سالها از یادش نرود. مثلا کاربری نوشت «اومدم درمورد توهین به ظریف مستفیض‌ت کنم دیدم ارزش نداری»

جملاتی همچون «وای بر شما،مگه کی هستی تو که چنین نمیتوانی محبوبیت ظریف رو ببینی»، «لعنت بر شما کاسبان جنگ و تحریم»، «فعلا که رسانه میلی شده آخور یک عده چاپلوس و پاچه خار امثال شما» و «زبان دیگران نباش» از دیگر واکنش هایی بودند که سایر کاربران در ذیل این مطلب مجری نوشتند. بسیاری از کاربران هم زیر پست او تنها به تمجید از ظریف پرداختند.

برخی از کامنت‌ها نیز به این شرح است:

- ویدئو چک خوبه، موافقم اما برای صداوسیمای میلی هم بذارین

- برات تو پی ویت نوشتم جرات سین نکردن نداشتی ....اخه کسی که با رانت اومده صدا وسیما بهتره پاشو تو کفش کسی مثل ظریف نکنه.....بعد همسرم که جانبازه گفت اینا وقت جنگ سوراخ موش میخریدن مثل رفیقت کریمی قدوسی که رنگ جبهه رو ندیده....

- آدم حالش از مواضع ضد انقلابی، ضد مناقع ملی و ضد مردمی شما در رسانه ملی صداوسیما بهم می‌خورد

- وای بر شما،مگه کی هستی تو که چنین نمیتوانی محبوبیت ظریف رو ببینی

- امثال تو مایه ننگ صداوسیما هستن؛ فاصله تخیلات تو و دوستانت با افکار سردار سلیمانی در مورد ظریف بیانگر عمق نادانی شماست.

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر