تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
از سوی مدیرعامل جدید هلدینگ مطرح شد:

اعلام الویت‌های آتیه صبا در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا الویت‌های جدید این شرکت را در سال آینده تبیین کرد.

اقتصاد۲۴ - دکتر حسن تاجیک در جلسه‌ای با حضور مدیران و کارکنان مجموعه آتیه صبا ضمن تبریک نوروز و خداقوت به همکاران اظهار امیدواری کرد که سال جدید ۱۴۰۰ انشااله سالی پر برکت و همراه با موفقیت را برای همه عزیزان باشد.

مدیرعامل آتیه صبا اظهار داشت: امیدوارم در ماه‌های آینده موضوع ورود به بورس مجموعه آتیه صبا را به نتیجه برسانیم و زحماتی که دوستان کشیده اند به سرانجام برسد و با عرضه سهام مجموعه آتیه صبا در بورس آن نظم و نظارت عالیه‌ای که می‌بایست در یک نهاد نظارتی مالی در یک مجموعه وجود داشته باشد حاکم شود تا بخش زیادی از این حواشی و عدم قرار گرفتن در مسیر صحیح فعالیت‌های اقتصادی شرکت تا حدودی با حضور دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بورس اصلاح شود.

دکتر تاجیک گفت: در صورت بورسی شدن مجموعه آتیه صبا شرکت‌های زیر مجموعه نیز تحت کنترل نظارتی بیشتری قرار خواهند گرفت و باید برای شرکت‌های تحت پوشش نیز حتماً تاییدیه سازمان بورس گرفته شود که به نظرم با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان بورس این آشفتگی که بعضاً در اجرای مقررات و اصلاح ساختار مدیریتی و مالی و همچنین اصلاح حوزه مرتبط با سیاست گذاری و برنامه‌های توسعه‌ای هست را با منطبق کردن با سیاست‌های سازمان بورس از بین ببریم.


بیشتربخوانید:خبر خوان آتیه صبا شرکت صدر معادن ایرانیان


وی با اشاره به اولویت‌های آتیه صبا در سال آینده اضافه کرد: الویت اول ما عرضه سهام آتیه صبا در بورس هست که مراحل نهایی خود را طی می‌کند و امیدوارم این مهم بزودی به سرانجام برسد. اولویت دیگر ما در آتیه صبا اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی صندوق بازنشستگی در حوزه اقتصادی است. اولویت سوم ما حل و فصل و ساماندهی پروند‌های حقوقی است که مدت زیادی این پرونده‌ها باز است و باید به سرانجام برسند.

منبع :سرمایه گذاری آتیه صبا

ارسال نظر