تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
تابلوی بورس:

کاهش ۸ هزار واحدی شاخص کل در بازار امروز/ نام نماد‌هایی که بیشترین حجم معامله را داشتند

امروز سیتا، پارند، سپاس، امین یکم، ساراب و وتجارت بیشترین تقاضا و نماد‌های کویر، سنیر، خزر، خساپا، های‌وب، وپست و انرژی ۱ بیشترین عرضه در بورس امروز داشتند.

اقتصاد۲۴ - در ادامه روند ریزشی روز‌های گذشته، امروز نیز شاخص کل با ۸ هزار و ۸۸ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۲۱۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۷۱۴ واحد افت به عدد ۴۳۱ هزار و ۷۵۰ واحد کاهش یافت.

امروز نماد‌های فارس، فولاد، ونیکی، کگل، شپنا، کچاد و وغدیر بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. نماد‌های شستا، شپنا، فملی، فولاد، وبملت، وتجارت و خودرو نیز از پر تراکنش‌ترین خبر‌ها بودند.

امروز سیتا، پارند، سپاس، امین یکم، ساراب و وتجارت بیشترین تقاضا و نماد‌های کویر، سنیر، خزر، خساپا، های‌وب، وپست و انرژی ۱ بیشترین عرضه داشتند. نماد‌های شپنا ۲، پالایش، دارا یکم، شپنا، کیان، فولاد و شستا بیشترین ارزش معامله را تجربه کردند. بیشترین حجم معامله نیز به نماد‌های شپنا ۲، وتجارت، وبملت، خودرو، وبصادر، شپنا و پارس تعلق داشت.

شاخص کل فرابورس نیز با ۴۰ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۷۸۰ واحد رسید. هرمز بیشترین اثر مثبت و زاگرس، ذوب، شگویا، آریا، صبا و بجهرم بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورش داشتند. نماد‌های آریا، بگیلان، بپیوند، شگویا، صبا، غگیلا و هرمز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها در بازار امروز فرابورس بودند.

ارسال نظر