تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تابلوی بورس:

کاهش ۱۳ هزار واحدی شاخص کل/ استقبال سرد بورس از کاهش قیمت دلار و احیای برجام

امروز در بورس نماد‌های وساخت، ثمسکن، وپخش، وبملت، وپاسار، واعتبار و درازک بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های شستا، قنیشا، پارسان، ساراب، برکت، شپدیس و فایرا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل بورس با ۱۳ هزار و ۶۲۶ واحد تنزل به عدد یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحد واحد کاهش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با یک هزار و ۱۹۷ واحد کاهش به عدد ۴۲۴ هزار و ۴۸۲ واحد رسید. نماد‌های فولاد، فملی، شستا، فارس، کچاد، کگل و تاپیو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. نماد‌های وبملت، وتجارت، اپال، وبصادر، شستا، ثامید و وپاسار از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

امروز در بورس نماد‌های وساخت، ثمسکن، وپخش، وبملت، وپاسار، واعتبار و درازک بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های شستا، قنیشا، پارسان، ساراب، برکت، شپدیس و فایرا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. نماد‌های وبصادر، سیتا، سپاس، پارند، سپاس و کارین بیشترین تقاضا تجربه کردند. بیشترین عرضه نیز به ترتیب عبارت بود از: کویر، قثابت، خزر، شپنا، سنیر، سصف‌ها و فولاد.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل با ۱۰۲ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۴۷۰ واحد کاهش یافت. نماد‌های زاگرس، کگهر، آریا، شگویا، مارون، هرمز و صبا بیشترین تاثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. وسپهر، کرمان، آریا، بگیلان، بپیوند، شگویا و تسه از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
چرا برخی معاملات وبملت تایید نشد؟ اگر تخلفی صورت گرفته چرا برخورد نمیشود؟ ایا این تخلف سبب زیان به دیگر معامله گران نمیشود؟؟؟!!!! تا کی...
ارسال نظر