تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

حسن یزدانی و هادی در فینال جام دانکلوف چه کردند؟

حسن یزدانی و پرویز هادی به فینال جام دان کلوف بلغارستان رسیدند اما رضا یزدانی در نیمه نهایی به حریف اوکراینی باخت.

اقتصاد24- در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دان‌کلوف در بلغارستان، رضا یزدانی در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف والری آندریتسف نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن از اوکراین رفت و در یک کشتی نزدیک ۵ بر ۴ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. آندریتسف همان کشتی‌گیری است که یزدانی در نیمه نهایی المپیک لندن مقابل او مصدوم شد و دستش از مدال المپیک کوتاه ماند.

رضا یزدانی در دورهای قبل پس از برتری ۱۰ بر ۶ مقابل روآنو کشتی‌گیر کوبایی‌الاصل ایتالیا، در دومین مبارزه برابر ماگومدگاژی نوروف از مقدونیه در حالی‌که ۱۱ بر ۲ پیش بود با ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. رضا یزدانی در سومین مبارزه و در یک چهارم نهایی در یک مبارزه برتر با نتیجه ۹ بر یک فاتح یاشارلی از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی در نیمه نهایی موفق شد بوریس ماکوئف نایب قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان از اسلواکی را ۱۱ بر یک مغلوب کند و فینالیست شود. همچنین پرویز هادی در نیمه نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم در حالی که ۷ بر ۲ از دانیل لیگتی از مجارستان عقب بود، به برتری ۱۳ بر ۸ رسید و فینالیست شد. مصطفی حسین‌خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در این رقابت‌هاست که برای کسب مدال برنز امشب (شنبه) به مصاف یاکوپ گور از ترکیه می‌رود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر