تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جعفرآهنگران در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزادکیش عنوان کرد:

ایجاد سامانه جامع فعالیت‌های اقتصادی با هدف تسریع در پاسخگویی و کاهش مراجعات مردمی

جعفرآهنگران بر مکانیزه کردن فعالیت‌ها درمعاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تسریع فرایند پاسخگویی تاکید کرد.



اقتصاد۲۴ - درمراسمی صبح امروز سه شنبه ٢١اردیبهشت، جعفر آهنگران مدیرعامل و رییس هیات مدیره این سازمان با اعطای حکمی معراج نادری فصیح را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان معرفی واز زحمات داریوش سلیمی تقدیرکرد.

جعفرآهنگران در این مراسم با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعات مردمی و درخواست‌ها به فعالیت‌های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان مرتبط است اظهارداشت: سازمان منطقه آزاد کیش در استفاده ازاتوماسیون اداری درکشور پیشرو بوده و اینک نیز مکانیزه کردن فعالیت‌ها در بخش اقتصادی یکی ازمهمترین برنامه‌هایی است که باید به سرعت اجرایی شود.


بیشتر بخوانید: خود ارزیابی عامل موفقیت و پیشرو بودن یک سازمان است


وی ایجاد سامانه جامع فعالیت‌های اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش را یک مطالبه مردمی دانست و تسریع فرایند پاسخگویی، کاهش مراجعات مردمی، شفاف سازی فعالیت‌ها و تحقق طرح سازمان شیشه ای، و همچنین افزایش قدرت نظارتی درجهت سنجش عملکرد را مهم‌ترین مزایای مکانیزه کردن کامل فعالیت‌ها در بخش اقتصادی سازمان عنوان کرد.

وی با اشاره به توانمندی و آشنایی سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با ظرفیت‌های جزیره کیش ابراز امیدواری کرد تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و اتمام طرح‌های نیمه

با سرعت و دقت زیاد درمعاونت اقتصادی و سرمایه گذاری پیگیری شده و به سرانجام برسد.

داریوش سلیمی معاون پیشین اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان نیز با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران، مهم‌ترین اصل مد نظر وی بوده است گفت: تنها درصدکمی از درخواست‌های مردمی خارج از چارچوب قانونی است و بخش زیادی از تقاضای مراجعان را می‌توان در چارچوب قانون با سرعت پاسخ گفت که این امر مهم‌ترین مطالبه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است.

معراج نادری فصیح نیز با بیان اینکه سهولت درفرایند‌ها و شفافیت، سرلوحه فعالیت‌های این معاونت خواهد بود اظهار داشت: با کمک همکاران پر تلاش معاونت اقتصادی در جهت مشتری مداری، قانون مداری و تحقق شعار کیش برای همه حرکت خواهیم کرد.

سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش تاکیدکرد: با سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات، کوتاه کردن فرایند‌ها و دقت نظر درتمامی بخش ها، برای کمک به تولید، پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و مانع زدایی‌ها تلاش خواهیم کرد.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر