تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ترفندی که سامسونگ برای فروش بیمه به کاربست

سامسونگ را در ایران به عنوان یک برند لوازم خانگی و الکترونیکی می‌شناسند، اما این شرکت در کره جنوبی فعالیت‌های بیمه‌ای هم دارد و به واسطه ایده‌هایی که دارد همیشه در صدر نظر سنجی‌ها ارزیابی شده است.

اقتصاد ۲۴ - سامسونگ لایف (عمرو زندگی) از بدو تأسیس در ماه می ۱۹۵۷ با خدمات بیمه خود به حفاظت از دارایی مردم پرداخته است.

تلاش‌های شرکت بیمه عمر سامسونگ، بار‌ها توسط معتبرترین شاخص ملی رضایت مشتری کره جنوبی سنجیده شده است.

درنتیجه این شرکت ۱۰ سال متوالی به عنوان برترین موسسه در این زمینه انتخاب شده است.

سامسونگ لایف از دسامبر ۲۰۱۳ میزان دارائی هایش به ۱۹۳ تریلیون وون رسید.

این شرکت تبدیل به بزرگترین شرکت بیمه عمر و زندگی در کره جنوبی شده است.

یکی ازدلایل این امر، ایده پردازی وخلاقیت در نحوه فروش بیمه نامه ودر نهایت تلاش برای افزایش رضایت مشتریان بوده است.

با هم یکی ازایده‌های جالب سامسونگ لایف را مرور می‌کنیم.

یکی ازمشکلات موجوددرکشورکره جنوبی آمارقابل توجه درخودکشی بود.

پل"ماپو" که از روی رودخانه "هان" در شهر سئول می‌گذرد به یک مکان محبوب برای خودکشی تبدیل شده بود، زیرا به راحتی برای عابران پیاده قابل دسترس بود.

اما ترفندسامسونگ لایف، عمرو زندگی برای مهار این امر و افزایش فروش بیمه نامه بسیار جالب بود؛ بنابراین بیمه عمر و زندگی سامسونگ چه کاری انجام داد؟

این شرکت بیمه‌ای پل مذکور را به تصرف خود درآورد؛ آن‌ها آن پل را با پیام‌هایی ازامید، عشق، تلاش برای موفقیت و زندگی شاد، پرکردند.


بیشتر بخوانید: چرا آمار فوت بانوان در حوادث رانندگی، بیش از مردان است؟


همین امر سبب شد تا نه تنها آمارخودکشی کاهش یابد بلکه بیمه نامه این شرکت نیز فروش چشمگیری داشته باشد.

این شرکت به عنوان یک برند بیمه عمرو زندگی، مسئولیت "بیمه" انسان‌ها را برعهده گرفته است.

آن‌ها این پل را با توجه به سابقه خاص، فرصتی دیدند که برند بیمه عمر و زندگی خود را به روشی عمیق ومعنی دارتبلیغ کنند.

پس ازمشاهده این ایده جالب که به معنای واقعی کلمه می‌تواند به انسان‌ها امید بخش باشد، اکنون تصور اینکه بیمه عمر سامسونگ، علاقه واقعی به مشتریان را همیشه در ذهن نداشته باشد، بسیار دشوار است.

منبع: چابک آنلاین
ارسال نظر