تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

بورس امروز چطور تمام شد؟

بازار سرمایه امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ مثل روز گذشته مثبت و صعودی به پایان رسید. شاخص کل با رشد ۰٫۳۸ درصدی و با چهار هزار و ۴۸۵ واحد مثبت در مدار یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار گرفت.

اقتصاد۲۴ - بازار سرمایه امروز مثل روز گذشته مثبت و صعودی به پایان رسید. شاخص کل با رشد ۰٫۳۸ درصدی و با چهار هزار و ۴۸۵ واحد مثبت در مدار یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن، اما با هزار و ۳۸۵ واحد منفی در محدوده ۴۱۷ هزار و ۸۶۷ واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به چهار هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید. شاخص‌های مهم صنعتی امروز گروه‌های رایانه، فرآورده‌ه‌های نفتی و شیمیایی بودند. همچنین ارزش معاملات خرد امروز بیش از چهار هزار میلیارد تومان بود.

در معاملات امروز که در آن نماد‌های پالایشی همچنان پرتقاضا بودند، گروه فلزات اساسی نیز روندی متعادل را پشت سر گذاشت. تاثیرگذارترین نماد‌ها امروز «فارس»، «شبندر» و «شپنا» با تاثیر مثبت و نماد‌های «شستا»، «اخابر» با تاثیر منفی در شاخص کل بودند. نماد‌های «برکت»، «شپنا» و «فملی» از پرتراکنش‌ترین نماد‌های امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ بودند. همچنین بیشترین ارزش معاملات را «پالایش»، «دارایکم» و «شپنا» داشتند.


بیشتر بخوانید: تداوم صعود شاخص کل/ شاخص کل هم‌وزن همچنان نزولی است


امروز همچنین عرضه اولیه فگستر انجام شد که در آن به هر کد بورسی کمتر از ۲۰ هزار تومان سهم تخصیص داده شد.

منبع: مشرق نیوز
ارسال نظر